Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Amy Winehouse dood gevonden in haar woning

Gestart door Iwan, 24 juli 2011, 20:42:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl

Amy Winehouse dood gevonden in haar woning

De Britse zangeres Amy Winehouse is zaterdag dood aangetroffen in haar woning in Noord-Londen.
De oorzaak van haar overlijden is nog niet officieel bekend gemaakt.
De Britse zender Sky News schrijft haar dood toe aan een overdosis.

De politie liet weten dat Winehouse al was overleden voordat de twee ambulances de waren gestuurd
arriveerden bij haar huis. Bij de woning stond vanmiddag een ambulance geparkeerd en de gehele straat
was door de politie afgezet. Agenten hielden het publiek op afstand.
De politie onderzoekt de omstandigheden van haar dood.

Winehouse kampte al jaren met alcohol- en drugsverslavingen. Zij is 27 jaar oud geworden.

Mitch Winehouse, de vader van de zangeres verbleef in New York voor zijn debuutoptreden
dat voor maandag geplanned stond in de Blue Note jazz club. Hij keerde vandaag terug
nadat hij geïnformeerd werd over het verlies van zijn dochter.

Loopbaan
Winehouse brak in eigen land in 2003 door en beleefde vier jaar geleden haar grootste internationale succes met het album Back to Black.

De loopbaan van de soulzangeres werd echter overschaduwd door persoonlijke problemen en misbruik van verdovende middelen.
Vorige maand nog werd Winehouse door haar eigen fans uitgejouwd tijdens een concert in Servië omdat zij duidelijk te dronken was
om op te treden. Zij onderbrak daarop haar tournee door Europa. Haar management liet hierop weten dat ze terug zou keren
naar Londen om te herstellen.

De laatste keeer dat Winehouse in het openbaar is gezien was afgelopen woensdag tijdens een concert in Londen van Dionne Bromfield,
haar peetdochter. Ze verscheen op het podium om haar album aan te prijzen en leek volgens omstanders nuchter.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Amy Winehouse leefde nog toen de hulpdiensten arriveerden

Amy Winehouse leefde nog toen de hulpdiensten haar gistermiddag vonden in haar woning in Londen.
Bronnen melden de Amerikaanse entertainmentsite TMZ dat de zangeres nog 'tekenen van leven' vertoonde,
maar dat ze overleed voordat ze geholpen kon worden. De autopsie op het lichaam van de Britse zangeres
Amy Winehouse wordt op zijn vroegst maandagmorgen uitgevoerd. Dat heeft de politie vandaag laten weten.
Daily Mail heeft ook gemeld dat Winehouse de nacht voor haar dood is gezien terwijl ze drugs kocht.

De politie liet gisteren weten dat Winehouse al dood was toen de hulpdiensten bij de woning arriveerden.
Ze werd om 15.54 uur gevonden. De doodsoorzaak is nog altijd onbekend. Veel Britse media gaan uit van een overdosis,
maar de politie wil daar nog niet op ingaan. Volgens ingewijden wijst het daar wel op, zo vertellen zij aan TMZ.

Ondertussen blijven de reacties op het overlijden van de ster binnenstromen.
Producer Mark Ronson, die veel met Winehouse samenwerkte, laat verslagen weten dat Winehouse als een zus voor hem was.
'Ze was mijn soulmate. Dit is een van de meest trieste dagen van mijn leven', zei hij op Twitter.

Ook Universal, de platenmaatschappij van Winehouse, reageert geschokt op haar dood.
'Wij zijn diep bedroefd door het plotselinge verlies van zo'n begaafd muzikant, artiest en vriend.
Onze gedachten gaan in deze moeilijke tijd uit naar Amy's familie, haar vrienden en fans
'.

De avond voor haar dood
De Daily Mail meldt dat Winehouse de nacht voor haar dood om half elf 's avonds in Camden is gezien
terwijl ze een 'drugscocktail' kocht van een dealer. Winehouse kocht cocaïne, ecstasy en ketamine.
Ook wordt er gezegd dat ze tijdens het kopen van de drugs onder invloed van alcohol is geweest.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik hoorde het vanmiddag pas van Margje dat Amy Winehouse is overleden, en hoewel het te verwachten was met haar levensstijl
kwam het voor mij toch nog wel als verrassing. Qua muziek kende ik haar niet zo goed, vond het weinig aan, maar zoals ik begrepen
heb was het wel een begaafd artiest en een goede zangeres.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Zeg, log eens uit jij!! Je bent potverdeurie op vakantie!!!!

Iwan



Citaat van: Kim op 24 juli 2011, 22:24:17
Zeg, log eens uit jij!! Je bent potverdeurie op vakantie!!!!
Komt omdat Margje ook constant online is, ik had gedacht op vakantie diepzinnige gesprekken te hebben
over de zin van het bestaan enzovoorts...... maarja......
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Linda2009

Citaat van: Iwan op 24 juli 2011, 22:30:19


Citaat van: Kim op 24 juli 2011, 22:24:17
Zeg, log eens uit jij!! Je bent potverdeurie op vakantie!!!!
Komt omdat Margje ook constant online is, ik had gedacht op vakantie diepzinnige gesprekken te hebben
over de zin van het bestaan enzovoorts...... maarja......

hahahahaha  niet gelukt dus? ;)


Wat denken jullie waaraan ze overleden is?

Iwan



Citaat van: Linda2009 op  9 augustus 2011, 23:03:41
Citaat van: Iwan op 24 juli 2011, 22:30:19


Citaat van: Kim op 24 juli 2011, 22:24:17
Zeg, log eens uit jij!! Je bent potverdeurie op vakantie!!!!
Komt omdat Margje ook constant online is, ik had gedacht op vakantie diepzinnige gesprekken te hebben
over de zin van het bestaan enzovoorts...... maarja......

hahahahaha  niet gelukt dus? ;)


Wat denken jullie waaraan ze overleden is?
Ik heb het niet zo gevolgd omdat ik op vakantie was, maar ik meen wat opgevangen te hebben
dat haar dood veroorzaakt is omdat ze aan het afkicken was ofzo.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Linda2009

er gaan idd wel meerdere verhalen rond.

1: Overdosis
2: de afkickverschijnselen werden haar fataal
3: ze had ook een of andere long of hart afwijking of zoiets en dat kan haar ook fataal geworden zijn omdat ze haar medicijnen niet slikte




Iwan

Is er trouwens al wat bekend over die 'mysterieuze man' die haar in de nacht van haar overleden zou hebben bezocht?
Heb er wat van gelezen toen ik op vakantie was, en daarna niets meer over gehoord.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."