Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Hoop/gevoel/verwachtingen van pappa's

Gestart door Iwan, 15 oktober 2011, 17:28:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Wat is of was jullie verwachting toen jullie hoorden dat jullie pappa zouden worden?
Hoe voelden jullie je toen en hoe kijken jullie naar de toekomst?
Wat voor pappa willen jullie graag zijn?
Hoeveel invloed, denk je, zal een baby hebben op jullie relatie en hoe zal die invloed zijn?


voor de moeders.......
Wat was jullie verwachting van jullie partner, de vader, toen jullie erachter kwamen dat jullie zwanger waren/zijn?
Wat voor papa zou jij graag willen dat de vader van je kind zal zijn en wat voor papa verwacht je dat hij zal zijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

als ik moeder zou worden, ik weet dat mijn partner een hele leuke papa zou zijn voor onze kinderen, hij is nu al heel leuk met kinderen  :) zou wel graag willen dat we op 1 lijn liggen qua opvoeding 

Lynn

Ik weet wel zeker dat Derk een hele goede vader gaat worden. Qua opvoeding zitten we op 1 lijn. Natuurlijk zien we nog wel hoe dit in de praktijk gaat. We zijn beide geen overbezorgde types (het afschermen van alle tafelhoeken vinden wij bijvoorbeeld onzin). Verder zijn we het er over eens dat onze dochter tweetalig wordt opgevoed (engels en nederlands). Ik heb zeker vertrouwen in de toekomst ;)

Iwan



Citaat van: Lynn op 10 december 2011, 17:24:59
Verder zijn we het er over eens dat onze dochter tweetalig wordt opgevoed (engels en nederlands).
Waarom Nederland en Engels, enkel omdat Engels een belangrijke voertaal is?
Want volgens mij zijn jij en Derk geen van beiden van Engelse afkomst, niet dat ik Derk nou zo goed ken.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Citaat van: Iwan op 10 december 2011, 17:27:13


Citaat van: Lynn op 10 december 2011, 17:24:59
Verder zijn we het er over eens dat onze dochter tweetalig wordt opgevoed (engels en nederlands).
Waarom Nederland en Engels, enkel omdat Engels een belangrijke voertaal is?
Want volgens mij zijn jij en Derk geen van beiden van Engelse afkomst, niet dat ik Derk nou zo goed ken.  ;D

Wat je zegt klopt helemaal, maar wij zien dat als een voorsprong voor later.