Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Hoe begin jij de dag?

Gestart door Iwan, 31 oktober 2014, 12:21:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Hoe begin jij je dag... Wat zijn jouw/jullie handelingen 's morgens om fris en fruitig de wereld tegemoet te treden?
Welke ochtendrituelen heb jij?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Wanneer ik 's morgens wakker word dan draai ik me eerst nog een keer om nadat ik de wekker heb uitgezet.
Daarna, als ik wat bijgekomen ben van de nacht en wat wakkerder ben pak ik mijn telefoon en lees ik het nieuws en kijk ik op Facebook.

Dan ga ik uit bed en neem schone kleding mee naar beneden, die leg ik dan alvast bij de douche.
Zet de waterkoker aan en de magnetron, of om brood te ontdooien of om voor te verwarmen om een afbakbroodje te maken.
Ik begroet mijn poezelingen en ga dan onder de douche.... Wanneer ik onder de douche vandaan kom zet ik thee en maak ik mijn ontbijtje.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Als ik niet hoef te werken

- wekker uitzetten
- bril op/bril af/lenzen in
- gezicht/oksels wassen
- aankleden
- Fenne aankleden
- Fenne op bed van Lars leggen
- Lars aankleden
- met kids naar beneden
- tafel dekken
- met kids eten, Fenne fles geven
- was verzamelen en was inzetten

steven

op staan en koffie drinken en dan na werk rijden en werken in de week :app:

Kattenhuis

Met 1 (soms 2) mokken espresso. De katten eten geven, douchen en lenzen indoen. In het weekend wat relaxter dan op werkdagen.

carola

Als de wekker gaat, stap ik eruit kleed mijn aan en fris mijn op. Daarna ga ik naar beneden smeer gj zijn brood, zwaai hem uit en dan begint vaak mijn werkdag dan gaan er 1 of 2 op bed of mijn werkdag begint met rondje school er gaan nu 2 van de 5 boys naar school

attje

Opstaan, gezicht en armen wassen, scheren, aankleden, me hamster wat lekkers geven, ontbijten
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo