Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat voor (ernstige) ongevallen heb je al meegemaakt?

Gestart door herjoajax, 10 mei 2007, 17:52:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

herjoajax

Ik denk dat de titel het al zegt...

Ik begin niet want ik heb er teveel, aan jullie de eer...
Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.

jaantje

Toen ik 4 jaar was ben ik bijna verdronken,mijn vader heeft me gered terwijl de badmeester toekeek >:D
Datzelfde jaar in elkaar geslagen door een jongen,hersenschudding.
Met 9 jaar te ondiep gedoken , voortanden  kapot.
Datzelfde jaar een spoorberg opgerend,had het prikkeldraad niet gezien,gehecht aan been.
Tussen de taxideur gekomen met mijn pols op mijn 18e,zwaar gekneusd.
Op mijn 31e een frontale botsing op een vrachtwagen,gaf mij geen voorrang,whiplash aan overgehouden.


Iwan

Een hersenschudding na het vallen van het dak van een fietsenhokje
verder niets bijzonders eigenlijk.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Uit de boom gevallen met boomklimmen op mijn 5de of 6de jaar. Hard op mijn rug gevallen, niks ernstigs..

Op mijn 17de over de kop gevlogen met mijn fiets. Met mijn gezicht op de grond gevallen, hechtingen in mijn kin gekregen (littekentje) en sindsdien kan ik kraken met mijn kaken  ;)..

Eind vorig jaar een auto achterop gereden binnen de bebouwde kom, ook niks aan overgehouden...

Ik heb gelukkig geen ernstige ongelukken gehad!

Celine

Een x flink van mijn pony gevallen en voor de rest gelukkig geen ernstige ongelukken.

jpyjpy

halve verdrinkingsdood in zee telt dat mee?

er stond aflandse sterke stroming en voor ik t wist was de grond onder mijn voeten weg en dreef ik scheveningen uit  :-\

verder de nodige kneuzingen als kind zijnde

bertus

een kort maar stom verhaal, ik was met een vriendje aan het kijken wie het verste van de schommel kon springen, uiteraard op het moment dat je het hardst gaat. Hadden we alleen een houten straathockeystick als record balk neergelegd, 3 keer raden waar ik met mn stuitje op lande  ;D. een week aan de pijnstillers omdat mn stuitje was verdraaid waardoor ik niet kon zitten, maar ik had wel het record verbroken!

verder niks eigenlijk

Iwan

Owhja ben ook ooit een keer onder 230 komen te staan.  ;D
(had mezelf perongeluk aangesloten op het lichtnet)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Rianne

Als kind de nodige ongelukjes, weet ik allemaal niet echt meer, niets ernstigs.
Diverse sportblessures ( pink gebroken, middelvinger gebroken, enkelbanden gescheurd, meniscus kapot)
Toen ik 15 of 16 was, aangereden op de fiets, niks ernstigs aan overgehouden.
Met mijn auto, oudejaarsnacht 4 jaar geleden met gladheid tegen een boom gereden, pols gebroken.

Dat was het wel denk ik...

Iwan

Ik ben aangereden door een auto op mijn brommer, ik heb een auto aangereden op mijn brommer.
Ben eens aangereden door een auto op mijn scooter, werd toen van de weg afgedrukt, gelukkig viel ik niet,
anders was ik onder de wielen beland. En ik heb mijn scooter tegen een opgemetselde (stenen) dampaal gereden,
scooter was total loss, ik had alleen wat blauwe plekken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Japser

En ik had niets, heftiger ben ik nog niet geklapt. Ook met crossauto niet.