Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Jouw Geboortekaartje

Gestart door Iwan, 26 augustus 2007, 01:46:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Welk(e) gedichtje of tekst stond er op jouw geboortekaartje
of de geboortekaart(jes) van je kinderen?

Welk(e) tekst of gedichtje zou jij op het geboortekaartje van je kind(eren) zetten?



afbeelding plaatsen van je geboortekaartje
of geboortjekaart(jes) van je kinderen mag uiteraard ook.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

M_Amarins

Het geboortekaartje van mijn zoontje:



Mijn geboortekaartje komt nog.

Iwan



Citaat van: M_Amarins op  8 december 2007, 11:43:16
Het geboortekaartje van mijn zoontje:

Leuk kaartje, maar kende hem natuurlijk ook al, want heb hem ook gehad.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik weet niet meer precies wat er in mijn geboorte kaartje staat, iets van dat mijn broer en zus blij zijn met een kleine zusje erbij
voor onze kindjes zou ik bijvoorbeeld aan de ene kant van het kaartje een stukje uit een liedje willen zetten wat ik dan heel mooi vind, haha maar weet niet wat GJ zou willen  :) ;)

Iwan

Citaat van: carola op  3 november 2011, 20:35:36
ik weet niet meer precies wat er in mijn geboorte kaartje staat, iets van dat mijn broer en zus blij zijn met een kleine zusje erbij
voor onze kindjes zou ik bijvoorbeeld aan de ene kant van het kaartje een stukje uit een liedje willen zetten wat ik dan heel mooi vind,
haha maar weet niet wat GJ zou willen  :) ;)
Weet je ook al welk liedje, of van een liedje dat je op dat moment erg mooi vindt?

Op het kaartje van mijn nichtje Anne, stond een stukje uit de tekst van het liedje Anne van Herman van Veen.
(een beetje afgezaagd, maar vond het wel mooi... mijn nichtje heeft trouwens een hekel aan dat liedje  ;D)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim



Deze hadden we voor Lars. De binnenkant was ook geïllustreerd.
Er stond in wie de knuffeloom en knuffeltante zijn, ons adres en
emailadressen en dat we graag bezoek kregen....zoiets ongeveer!
Oh en datum geboorte met tijdstip, lengte en gewicht! :D

carola

Citaat van: Iwan op  4 september 2013, 15:19:58
Citaat van: carola op  3 november 2011, 20:35:36
ik weet niet meer precies wat er in mijn geboorte kaartje staat, iets van dat mijn broer en zus blij zijn met een kleine zusje erbij
voor onze kindjes zou ik bijvoorbeeld aan de ene kant van het kaartje een stukje uit een liedje willen zetten wat ik dan heel mooi vind,
haha maar weet niet wat GJ zou willen  :) ;)
Weet je ook al welk liedje, of van een liedje dat je op dat moment erg mooi vindt?

Op het kaartje van mijn nichtje Anne, stond een stukje uit de tekst van het liedje Anne van Herman van Veen.
(een beetje afgezaagd, maar vond het wel mooi... mijn nichtje heeft trouwens een hekel aan dat liedje  ;D)
@ Iwan, als het een jongetje word stukje uit wiegenlied van de 3 js, en had nog een artiest in gedachten maar weet nu even niet welke en als het een meisje word "" he kleine engel "" van wesley klein

Goitske

Van mezelf heb ik niet meer.
Van Jan

Sugamilk

Wij hadden een simpel kaartje.

De tekst was:
Je hebt 2 kleine handjes,
Geef ons er allebei 1
Dan leiden wij jou door het leven,
Tot je zegt ik kan het wel alleen

Kim



Dit was het geboortekaartje van Lars



Dit was het geboortekaartje van Fenne