Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Laatste Tegenvaller?

Gestart door Izzy, 27 oktober 2007, 10:59:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

mary-kate

Dat ik net een aanbieding zag voor een midweekje center parks en meneer niet eens de moeite neemt om te komen kijken of het iets voor ons is
Hij wil wel op ''vakantie'' maar neemt niet de moeite iets uit te zoeken of mee te kijken op de computer
Dus heb het maar weg geklikt wand zo heb ik er ook geen zin in.
Hoe langer dat hij thuis zit hoe luier dat die word en alles komt op mij neer.
Daar baal ik zo van..... >:(
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kim

@ Mary-kate

Hoe komt dat? Zit hij zonder werk thuis? Gaat het niet zo goed in de relatie?  :(

Kim

Vrijdag te horen gekregen dat mijn moeder huidkanker heeft met uitzaaiingen.
Komende week naar de oncoloog en over 2 tot 3 weken een operatie.  :-[

Japser

Das heftig kim..

Hopen dat t allemaal beetje aanslaat.

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

attje

Heel veel sterkte voor jullie allemaal Kim.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Kim

Thanks! Gaan er van uit dat het allemaal goed zal komen!  :tU:

DonWoozy

dat ik nog even moet wachten op mijn nieuwe smartphone

Kim

Zat vanmorgen op het forum....valt mijn dochter met haar voorhoofd tegen de punt van de salontafel.
Overal bloed * schrik * halsoverkop naar de huisarts waar het geplakt is geworden. Nu met een flink
verband om haar hoofd aan het slapen.....vannacht om de 2 uur wekken.....nu 12 uur in de gaten houden...

attje

Kom ik op zondag op tijd me bed uit om te gaan trainen, gaat de training vanwege de harde wind niet door.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Iwan



Ik had een vreemde kat in huis. Eigen schuld want ik laat vaak raam of deur openstaan.
Vreemde kat was eten van mijn katten aan het opeten, maar toen hij/zij mij zag raakte
ze dusdanig in paniek dat ze met d'r kop tegen het raam begon te springen,
zal nu wel hoofdpijn hebben denk ik. Vervolgens rende ze naar boven, weer terug naar
de keuken, over de tafel op een plank aan de muur gesprongen waar glaswerk opstond.
Alle glaswerk op de grond en natuurlijk in scherven. Dus ik kon midden in de nacht
mijn keuken stofzuigen en dweilen om al het glas op te ruimen. Bad Puddy Tat!  :PZ:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Ok het komt wel op maar toch tegenvaller in deze toch al dure maanden. Manlief had hondenbrokken besteld en we zaten daar dus echt op te wachten. Komt het vandaag aan, blijkt ie kattenbrokken besteld.te hebben. Dus net maar een order gemaakt voor hondenbrokken. Haha

Iwan

Ik zou vrijdag een filmpje gaan kijken, houd mijn Bluray speler er mee op, geeft de melding dattie gaat updaten....
Uiteindelijk doet hij helemaal niets meer. Ik met Philips gebeld en moest ik hem opsturen, aldus geschiedde op den zaterdag.  ;D
Nu afwachten wanneer ik hem terug krijg.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Gisteren te horen gekregen dat mijn tante borstkanker heeft!  :sxz:
Gaan al meteen met chemo beginnen, daarna pas een operatie.

Iwan

Mijn schuur stond vol water toen ik thuis kwam.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

attje

In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Iwan

Mijn vader had vroeger een oude, hele mooie antieke, kassa op zolder staan in het huis waar ik woon.
Ik dacht dat mijn vader die verkocht had ofzo, dus ik stuurde mijn moeder een berichtje waar die kassa eigenlijk gebleven was,
appte ze me terug dat die kassa, zoals zoveel spullen uit het huis van mijn vader, na het overlijden van mijn vader gejat was door mijn neef.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Onze laptop stuk is en nu niet verder komt dan laden grr nu maar nieuwe kopen

attje

Met de auto zo lang in de file staan door een ongeluk, autobrand en eendjes op de snelweg dat een brommer bijna sneller was
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Willeke

Dat ik voorhoofdholte ontsteking heb..  :-\