Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Hoe voel je je?

Gestart door Iwan, 24 november 2006, 02:04:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DonWoozy

dat is vervelend Diana! Hopelijk gaat het snel weer beter met je!

ik voel me vrij goed

mary-kate

Moe
Zaterdag begrafenis gehad
Zondag 4 uur over de rommelmarkt gelopen. Helemaal moe  :juh:
En nu ben ik er nog moe van
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

erg moe.... komt van de drukte denk ik en van het weer.
Heb het druk met organiseren Niezijlsterdag, opzetten van dorpsarchief, informatie en foto's zoeken voor mijn website en het archief,
operatie van mijn moeder (heb d'r niet zelfs geopeerd hoor, dat heb ik uitbesteed) en Dorpsbelangen dingetjes.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Iets beter zo lijkt het. Last van een hernia, zo bleek. Vorige week een uitval gehad in mijn rechterbeen toen ik de trap af liep. Heb mij net op tijd aan de leuning kunnen vastgrijpen met beide handen waardoor ik de val wat kon breken. Maar nu lijkt het dus ietd beter te gaan,al heb ik weinig kracht in het been en nog last van mijn rug. Maar hoe dan ook, ik moet wel eens boodschappen halen etc.  :-\

DonWoozy

ondanks het niet zo goed slapen voel ik me heerlijk

carola

Goed het is mooi weer

Kattenhuis

Gammel ! Hernia en mogelijk een verrekte knieband.

carola

Beetje loom door dit weer

mary-kate

warm met dit weer
Het is nu al benauwd  :-\
Life can be so beautyfull
so follow your heart

steven

ik voel me wel goed hoor buiten dat ik veel zin heb in sex *G *G *G

Willeke

Ik zat gisterenavond ineens te denken, wat is het lang geleden dat ik hier online ben geweest. Vandaag dagje school gehad, vandaar dat ik er nu pas op zit.

Dus een hele tijd geleden dat ik hier actief was. Mijn excuses! Forummen vind ik leuk maar ik ben sinds februari weer in de schoolbanken gedoken.. Daarbij nog 3 dagen werken, oftewel ik ben hartstikke druk.
Ik weet niet of ik nog heel erg actief ga zijn, maar dan weten jullie in ieder geval de reden mocht het niet zo zijn.

Willeke

Oke.. Blijkbaar ben ik niet de enige die een hele tijd afwezig is geweest. Weet je, verwijder me maar ;)

Iwan

Citaat van: Willeke op 22 september 2017, 19:29:38
Oke.. Blijkbaar ben ik niet de enige die een hele tijd afwezig is geweest. Weet je, verwijder me maar ;)
Ja het forum is een beetje stilletjes  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Goed ondanks dat ik om 6 uur al wakker was

Sugamilk

Ben wat verkouden aan het worden en heb wat hoofdpijn, maar voel mij eigenlijk verders wel prima

carola


Iwan

Nog een beetje grieperig, ben een week ziek geweest.  :fev:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Moe, gammel en kortademig. En dat al weken lang. 1 dag ter opservatie in ziekenhuis gelegen, bloedcontrole gehad e.d. maar verbeterd nog niet echt. Nu het wat minder warm is voel ik mij bij vlagen even wat beter.

Sugamilk

Vooral heel erg moe! :-) Momenteel gaat het psychisch wat minder, daarvoor therapie, mar vind het nogal vermoeiend.

Kattenhuis

Vandaag moe en gammel. Afgelopen nacht ook niet zo goed geslapen en weer wat meer last van de apneu. Heb de energie niet om in huis verder klussen op te knappen. Moet nog 1 en ander doen, gevolg nog van mijn verhuizing van vorig jaar.