Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Roken en je Relatie

Gestart door Iwan, 19 november 2006, 05:50:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: Goitske op 19 december 2013, 20:42:26
Ik rook niet en is voor mij ook een reden om niet aan iemand te beginnen als hij wel rookt, vind het zo ontzettend smerig!
Marcel denkt er trouwens netzo over dus de kans dat een van ons ooit gaat roken is ook afwezig...
Zou het voor jou echt een reden zijn om niet iets met iemand te beginnen die je wel heel leuk vind omdat hij/zij rookt?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Rookt je vriend(in) en/of rook je zelf?
Hij rookt.

Wat vind je partner ervan dat je rookt en wat vind jij ervan dat je partner rookt?
Ik zou het fijn vinden als hij stopt, maar ik heb er weinig last van. Hij rookt max 5 sigaretten op een dag en altijd buiten. Hij stinkt niet en neemt na het roken altijd een smintje. Ik zie dus geen reden om hem zwaar te pushen. Hij weet mijn mening en daar mag hij mee doen wat hij wil.

Zou roken een reden zijn om wel of niet een relatie met iemand te beginnen?
Ik heb altijd geroepen dat ik geen rokende man wil. Tot bleek dat de man van mijn dromen rookte. Alles is perfect aan hem, dus deze enige vieze eigenschap kan ik wel accepteren.

Zou je stoppen met roken als je partner je dat zou vragen?
Ik zou zeggen van wel, maar ik rook niet en ben niet verslaafd, dus denk niet dat ik daar goed over kan oordelen.

steven

heb eerlijk gezegt nog nooit gerookt hoor en zal dat nooit doen hoor

Sugamilk

Het zou voor mij echt wel een afknapper zijn als mijn parnter zou roken, gelukkig rookt hij niet