Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat Ga Je Doen Dit Weekend??

Gestart door herjoajax, 9 mei 2007, 16:04:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Margje

TT nacht, vanavond....morgen spullen inpakken, boodschappen en naar de kermis....zondag....schoonmaken...spullen inpakken en voor de rest zie ik wel :)

Iwan

Dit weekend op verjaardag bij mijn nichtje.... 17 word ze alweer......
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Zooi van de vakantie opruimen en huis weer van boven tot beneden poetsen!

gjk

Straks onderuit gezakt op de bank tv kijken, morgen misschien nog wat klusjes doen in huis, voor de rest lekker rustig aan doen. :)

Iwan

Zaterdag pokeren bij Rias, en ik wil graag nog het een en ander in mijn huisje doen de komende dagen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

zaterdag, eerst onze slaapkamer sausen  met vriend lief, daarna wat andere klusjes in huis doen, en misschien voor de 2e keer sausen later op de dag. Savonds eerst naar een oefenwedstrijd van onze cluppie fc groningen, daarna door naar Rias waar de mannen gaan pokeren.

Zondag ochtend richting emmeloord, feestje vieren omdat zwagertje Michael geslaagd is voor zijn opleiding, s´middags nog even zien wat we gaan doen

Lynn

Zaterdag: Ik hoop een beetje uit te kunnen slapen. Daarna bijkletsen met vriendin Nicole die langskomt met dochtertje Sophie. 
Zondag: Doop van neefje Liam. Daarna zwaar relaxen!

Margje

Citaat van: carola op  4 juli 2013, 18:42:16
zaterdag, eerst onze slaapkamer sausen  met vriend lief, daarna wat andere klusjes in huis doen, en misschien voor de 2e keer sausen later op de dag. Savonds eerst naar een oefenwedstrijd van onze cluppie fc groningen, daarna door naar Rias waar de mannen gaan pokeren.

Zondag ochtend richting emmeloord, feestje vieren omdat zwagertje Michael geslaagd is voor zijn opleiding, s´middags nog even zien wat we gaan doen

Wat gaan de vrouwen dan doen? Afleidingsmanoeuvres? :)

Iwan

Citaat van: Margje op  4 juli 2013, 21:05:36
Citaat van: carola op  4 juli 2013, 18:42:16
zaterdag, eerst onze slaapkamer sausen  met vriend lief, daarna wat andere klusjes in huis doen, en misschien voor de 2e keer sausen later op de dag. Savonds eerst naar een oefenwedstrijd van onze cluppie fc groningen, daarna door naar Rias waar de mannen gaan pokeren.

Zondag ochtend richting emmeloord, feestje vieren omdat zwagertje Michael geslaagd is voor zijn opleiding, s´middags nog even zien wat we gaan doen

Wat gaan de vrouwen dan doen? Afleidingsmanoeuvres? :)
Die doen ook mee, maar Carolientje wou graag strippokeren,
maar daar ben ik te verlegen voor dus nu dreigt ze om helemaal niet meer mee te doen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Vrouwen pokeren toch zeker ooooook????

Margje

Er zullen uiteraard genoeg vrouwen zijn die ook pokeren (ik overigens niet)....maar las in dit geval dat de mannen gingen pokeren.....

carola

Citaat van: Iwan op  4 juli 2013, 21:07:00
Citaat van: Margje op  4 juli 2013, 21:05:36
Citaat van: carola op  4 juli 2013, 18:42:16
zaterdag, eerst onze slaapkamer sausen  met vriend lief, daarna wat andere klusjes in huis doen, en misschien voor de 2e keer sausen later op de dag. Savonds eerst naar een oefenwedstrijd van onze cluppie fc groningen, daarna door naar Rias waar de mannen gaan pokeren.

Zondag ochtend richting emmeloord, feestje vieren omdat zwagertje Michael geslaagd is voor zijn opleiding, s´middags nog even zien wat we gaan doen

Wat gaan de vrouwen dan doen? Afleidingsmanoeuvres? :)
Die doen ook mee, maar Carolientje wou graag strippokeren,
maar daar ben ik te verlegen voor dus nu dreigt ze om helemaal niet meer mee te doen.
haha grapjas iwan, jij stelde dat voor maar dat gaat dus nooit door. Rias zijn vriendin en ik kunnen niet pokeren dus wij zitten er voor de gezelligheid bij en misschien kunnen we het leren

Iwan

Citaat van: carola op  4 juli 2013, 22:17:49
Citaat van: Iwan op  4 juli 2013, 21:07:00
Citaat van: Margje op  4 juli 2013, 21:05:36
Citaat van: carola op  4 juli 2013, 18:42:16
zaterdag, eerst onze slaapkamer sausen  met vriend lief, daarna wat andere klusjes in huis doen, en misschien voor de 2e keer sausen later op de dag. Savonds eerst naar een oefenwedstrijd van onze cluppie fc groningen, daarna door naar Rias waar de mannen gaan pokeren.

Zondag ochtend richting emmeloord, feestje vieren omdat zwagertje Michael geslaagd is voor zijn opleiding, s´middags nog even zien wat we gaan doen

Wat gaan de vrouwen dan doen? Afleidingsmanoeuvres? :)
Die doen ook mee, maar Carolientje wou graag strippokeren,
maar daar ben ik te verlegen voor dus nu dreigt ze om helemaal niet meer mee te doen.
haha grapjas iwan, jij stelde dat voor maar dat gaat dus nooit door.
Rias zijn vriendin en ik kunnen niet pokeren dus wij zitten er voor de gezelligheid bij en misschien kunnen we het leren
Marga wou wel meedoen voor zoveer ik het begreep.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Vrijdag
's middags met Lars en mijn ouders de stad in
's avonds BBQ thuis.

Zaterdag
's morgens tuincentrum en boodschappen doen
's middags in de tuin werken
's avonds naar de verjaardag van mijn vader

Zondag:
's morgens/'s middags hopelijk wat leuks doen, speeltuin?
's avonds eten bij mijn schoonouders

carola

heb vanmorgen op onze middelste neefje gepast, nu even op de laptop, zometeen alle spullen voor de vakantie bij elkaar pakken, en in de koffers en tassen doen, daarna boodschappen, en huisje voor zo ver aan kant maken.

morgen dagje naar helledoorn met mijn mannetje, Iwan,Margje en Yael

maandag op vakantie  :) :) :) :)

Kim

zaterdag
boodschapjes
bij mijn ouders koffie drinken met Lars
's avonds terrasje + speeltuin met Lars en schoonbroers en zussen

zondag
2 x een zwangerschapsshoot
's middags familielunch i.v.m. sterfdag opa van Cedric
's avonds eten bij mijn schoonouders

Believe

Mosselen pikant eten vanavond en alle deuren staan nu open even de warmte eruit krijgen verder niks bijzonders.
Pluk de dag denk niet aan morgen dat zijn andere zorgen.

Iwan

Vanmiddag wat boodschappen halen en daarna voetbal kijken en vanavond bij Carolientje op verjaardag.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Vanmiddag GJ eerst naar de kapper, daarna verschillende boodschappen gedaan en taart gehaald, de afwas samen gedaan, nu even laptoppen straks nog even stofzuigen en voetbal kijken, daarna hapjes vast snijden en wachten op de vrienden die vanavond komen

Morgen, eerst douche, dan weer hapjes vast snijden en weer wachten tot de familie´s op visite komen  :) :) :)

Lynn

Straks op stap met het vriendje, zwager en een vriendin.