Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Interactieve erotische tatoeages van Kat Von D nieuwe trend?

Gestart door Iwan, 28 oktober 2010, 10:53:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
Interactieve erotische tatoeages van Kat Von D nieuwe trend?

ROTTERDAM - Kat Von D, tatoeage-artieste en bekend van het televisieprogramma L.A. Ink, probeert een nieuwe trend
te lanceren: de interactieve tatoeage die belooft het liefdesspel een extra dimensie te geven.


De vrouw die het aanlegde met de ex van Sandra Bullock, heeft bij een aantal dames en heer zogenaamde 'tramp stamps'
op hun onderrug aangebracht. Het interactieve element schuilt in de, weliswaar tijdelijke, toevoeging aan het ontwerp,
wat aan het einde van de vrijpartij toch enig scherpschutterstalent van de bevredigde man vereist. Als je de foto's bekijkt
zie je wat de bedoeling is: de man dient te ejaculeren op de onderrug van zijn sekspartner.

Extra dimensie
Kat's filosofie is dat je met tatoeages je leven kunt vertellen. Seks gaat volgens haar ook over communicatie en deze tatoeages
geven daar een extra dimensie aan, zo verklaart ze de ontwerpen. "Tatoeëren is een kunst en kunst verandert het leven van mensen,"
aldus Kat.

Klandizie met jongere, potente minnaars kunnen van Kat de tatoeage uiteraard ook tussen de schouderbladen krijgen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik vind het idee wel grappig, dat er voor de man is aangegeven waar hij kan/moet spritzen,
maar dan voor een ander en niet voor mij....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."