Auteur Topic: Een sexy en strak kontje? onmogelijk?  (gelezen 4578 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Iwan

  • Administrator
  • Platinum Member
  • *
  • vind ik leuk!
  • -Gegeven: 17
  • -Ontvangen: 14
  • Berichten: 23346
  • Locatie: gr
  • Geslacht: Man
    • iwaanidee.nl
    • iwaanidee
    • iwaanidee
    • Iwaanidee.nl Forum
Een sexy en strak kontje? onmogelijk?
« Gepost op: 19 november 2006, 18:19:02 »


Het is mogelijk - of beter: zeer waarschijnlijk - dat we, als we ons de vraag stellen
welke deel van ons lichaam we het minst mooi vinden, 'mijn billen' antwoorden.
Een antwoord dat niemand zal verwonderen, als je bedenkt dat volgens sommige
statistieken zelfs bijna 80% van de vrouwen ontevreden is over het eigen 'achterwerk'.
Ontevreden over de vorm, over de afmetingen, over de 'consistentie' (niet strak genoeg!)...

accepteren
Allereerst je eigen billen accepteren.
klinkt dat je gek in de oren?
bedenk dan dat ideale billen, billen die mannen gek maken en die jaloezie opwekken
in vrouwen, maar heel zelden voorkomen.
Het is vaak een genetische kwestie en/of een kwestie van leeftijd, meer nog dan
een kwestie van dieet en sporten (nooit weg natuurlijk, laten we elkaar goed begrijpen).
Juist om deze reden hebben we vaak het gevoel dat we in de maling worden genomen als
we weer eens een reclame over miraculeuze cremes, 'afslankyoghurt' of fantastische
afslankmethodes onder ogen krijgen....
Producten die van ons allemaal topmodellen met perfect gevormde billen zouden maken.

Een goede raad
Laat je niet al te zeer verleiden (misleiden).
De topmodellen die betaald worden om, met hun prachtige achterwerken, deze miraculeuze producten
aan de man (pardon, vrouw) te brengen, zijn echt niet zo perfect dankzij deze producten.
ze waren dat allang voordat ze voor de reclames poseerden, en zijn juist uitgekozen vanwege
hun onberispelijke vormen.

wat kun je dan wel doen? het opgeven?          
Absoluut niet, want er valt altijd wel iets te doen.
Met een beetje goede wil en frisse moed kun je moeder natuur (die helaas niet met iedereen even gul is)
behoorlijk corrigeren.

Ons 'recept'
Wil je het erop wagen?
Dan heb je hier ons 'recept' (het kost je niets, alleen inzet, een klein stukje vrije tijd en wat moeite).

1. Lichaamsbeweging.
Beweeg zo veel mogelijk.
Wandel, fiets, schrijf je zo mogelijk in bij de sportschool om de hoek waar alle noodzakelijke machines
om te trainen voorhanden zullen zijn (loopband, step, fiets) en voer die oefeningen uit
die een beroep doen op je bilspieren.
Ben je lid van de sportschool, vraag dan of een instructeur je helpt om een doelgericht programma
op te stellen waarin oefeningen die de spieren verstevigen, maar ook oefeningen die vet verbranden, voorkomen.
Houd altijd voor ogen dat het geen zin heeft om je een week voordat je op vakantie gaat,
bij de sportschool aan te melden.
Het is dan al te laat om resultaten voor deze zomervakantie te boeken.
Maar aan de andere kant moet je vroeg of laat toch beginnen en de vooravond van de zomer
is het moment waarop we op dit punt het meest gevoelig zijn.
Dus: direct beginnen dan maar (ook al ga je volgende week op vakantie)

2. Dieet!
Lichaamsbeweging helpt om de spieren te versterken en om vet te verbranden,
maar zonder een adequaat dieet zullen de resultaten uitblijven.
Ons advies is dan ook om te overleggen met je fitnessinstructeur, of beter nog, met je arts over je voedingspatroon.
Een dieet mag nooit drastisch zijn.
Het moet uitgebalanceerd zijn en passen bij onze levenswijze.
Nog beter is het, als het ook nog past bij je persoonlijke smaken en voorkeuren.
Als je minder calorieën consumeert, en er meer verbrandt dankzij je inspanningen in de sportschool,
zullen de eerste resultaten niet lang op zich laten wachten.

3. Massages
Massages zijn duur.
Niet iedereen kan zich een paar massages per week veroorloven.
Maar ze helpen om wel de circulatie in de desbetreffende zone te stimuleren en leveren,
in combinatie met lichaamsbeweging en een uitgebalanceerd voedingspatroon, goede resultaten op.
En toch... bedenk altijd dat massages als enige 'maatregel' weinig of niets zullen uitmaken en vaak
alleen helpen om je geweten te sussen.
'Ik mag dan niet sporten want aan het einde van de dag ben ik er te moe voor, en ik volg geen dieet
want met al die stress op mijn werk is dat niet vol te houden, maar ik laat me wel drie keer per week
masseren!' hoor je dan.

Tja, zo werkt het  - jammer genoeg - niet.
Met het neertellen van honderden euro's voor massages
(alleen) kom je er niet.
Een goed voedingspatroon en regelmatig sporten is veel belangrijker.
En mocht het je lukken om je vriendje over te halen om je elke dag te masseren, des te beter...
het kost je niets (of bijna niets want hij wil er natuurlijk wel iets voor terughebben! Wat?
dat laten we aan jou over...!)
En het wordt misschien een gezellige gewoonte waar jullie beiden plezier aan en van hebben
(hij zal toch zeker ook trots zijn op jouw billen!).

Dat is het.
We beloven je geen fantastische resultaten.
Wat je bereikt,  hangt af van jouw inspanning maar ook van jouw bouw en moedertje natuur.
Maar feit is, dat iedereen die zich inspant - zonder enige uitzondering - beloond zal worden met resultaten.

Nog een laatste raadgeving: vermijd Dieëten en oefeningen die je zelf hebt 'verzonnen'.
Raadpleeg altijd een instructeur of arts.
Zelf opgelegde regels leveren maar weinig resultaat op en kunnen bovendien schadelijk zijn voor je gezondheid.
Overleg dus altijd met een deskundige, daarna kun je op eigen (slanke!) benen staan.


©trendystyle.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Hallo Gast! Reacties in dit topic zijn verborgen voor gasten. Er zijn 19 reacties verborgen voor jou. Registreer of login om alle reacties op dit topic te kunnen lezen.