Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen
Mooi hoor!!!En de wc ook klaar na 4 maanden?
Zelf afmaken dan?
Alles is te leren!
Idd goed bezig, je pakt opeens alles aan, SUPER!!!!!
Heb hout besteld om mijn schuur op te knappen. Heb een slaapkamertje boven mijn schuur, waar ik zelf amper kom, maar het hout aan de buitenkant van de schuur/slaapkamer is erg slecht.Ik kan het zelf niet zien, die buren kijken er op uit, dus ik had zoiets van dat doe ik later wel.... en nu is het dus later.
En kun je het zelf niet? Bedoel je hebt diyfilmpjes genoeg online
Citaat van: Sugamilk op 28 september 2015, 20:25:52En kun je het zelf niet? Bedoel je hebt diyfilmpjes genoeg onlineIk ben totaal niet handig en mijn broer is timmerman (geweest) dus die kan het mooi en goed en hij had het beloofd.
Citaat van: Iwan op 28 september 2015, 21:46:06Citaat van: Sugamilk op 28 september 2015, 20:25:52En kun je het zelf niet? Bedoel je hebt diyfilmpjes genoeg onlineIk ben totaal niet handig en mijn broer is timmerman (geweest) dus die kan het mooi en goed en hij had het beloofd. Hij had het beloofd dus jij doet er niks aan? Iehhh dat is zoooo'n vervelende eigenschap!Ik was meteen zelf aan de slag gegaan en inderdaad gewoon uitzoeken hoe het moet.Liever een toilet dat klaar is dan wachten op iemand waar je niet vanuit kunt gaan of hij hetook echt gaat afmaken....