Auteur Topic: Verdwenen meisje Madeleine McCann gesignaleerd in Rome?  (gelezen 1109 keer)

Offline Iwan

• Administrator
  • Platinum Member
  • *
  • vind ik leuk!
  • -Gegeven: 17
  • -Ontvangen: 14
  • Geslacht: Man
    • iwaanidee.nl
    • iwaanidee
    • iwaanidee
    • Iwaanidee.nl Forum
Verdwenen meisje Madeleine McCann gesignaleerd in Rome?
« Gepost op: 22 november 2016, 11:46:31 »
Citaat van: AD.nl

Verdwenen meisje Madeleine McCann gesignaleerd in Rome?

Er is een sprankeltje hoop voor de ouders van het verdwenen Britse meisje Madeleine McCann. In Rome is namelijk een dakloos meisje gesignaleerd,
dat erg veel weg heeft van de verdwenen kleuter, die nu dertien jaar zou zijn. Er is een zoekactie opgestart om het meisje te vinden en te identificeren.

"Dit meisje heeft dringend hulp nodig. Ze heeft niets anders dan de kleren die ze aan heeft en ze spreekt slechts Engels.
Al weken draagt ze dezelfde regenjas, rode sjaal en zwarte mannelijke sportschoenen
," zegt de Italiaanse Lorena Kollobani,
die contact opnam met Missing Persons of America, de organisatie die vervolgens de zoektoch op touw zette.
"Ze slaapt buiten en ik denk dat ze mentale problemen heeft."

Maria
De politie heeft al verschillende keren contact met het meisje gehad. Volgens hen gaf ze telkens een andere naam op: waaronder Maria.
Madeleine McCann verdween in 2007 in Portugal toen ze daar met haar ouders op vakantie was. Ze zou nu dertien jaar geweest zjin.
Door de identiteit van het in Rome opgedoken meisje te achterhalen, hoopt de groep een vermissingszaak te kunnen oplossen.

Het meisje zou namelijk ook nog de vermiste Amanda Adlai die in 2008 ontvoerd werd in de Amerikaanse staat Michigan kunnen zijn.
Of Maria-Brigitte Henselmann die in datzelfde jaar verdween in Duitsland.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Hallo Gast! Reacties in dit topic zijn verborgen voor gasten. Er zijn 5 reacties verborgen voor jou. Registreer of login om alle reacties op dit topic te kunnen lezen.