Auteur Topic: Van dag tot dag  (gelezen 9535 keer)

Offline mary-kate

• Moderator
  • Bronze Member
  • *
  • Life can be so beautyfull
Re: Van dag tot dag
« Reactie #280 Gepost op: 20 maart 2017, 11:37:20 »
Vanmorgen meteen nadat ik opstond de boven gepoetst. Wat een werk toch iedere week. Het ging mij 2 jaar gelden beter af dan nu nadat ik ziek ben geworden.
Straks weer even naar de markt voor kip. Gisteren mijn tasje afgebreid. Ik ben blij dat ik ermee klaar ben. Leuk om te doen maar het moet niet al te lang duren.
 ;D
Belde het uitzendbureau vanmorgen nog voor een intake gesprek kan ik daar woensdag weer heen karren. En werk hebben ze toch niet voor me omdat ik een risico geval ben. Dat liet een ander uitzendbureau mij vorige week wel even weten. En bedankt! Sommige kunnen zo bot en lomp zijn in hun uitspraken.
Het word je nog wel even ingepeperd. Ben benieuwd wat ik van hun te horen ga krijgen wand dat ik ziek ben geweest dat weten ze nog niet.
Vorige week aardbeien plantjes gekocht. Het hele seizoen aardbeien stond er op het kaartje. Nou het zal mij benieuwen.
Wat een rot weer. Laatst was het zo mooi en heerlijk weer. Ik heb ook meteen de tuin weer gedaan. Heerlijk.
Donderdag bij een kennis met de tuin mee helpen. Alleen is hun tuin een eindje groter dan die van mij. Weer een paar vliegen in 1 klap.
Het levert nog wat op. Ik kan mijn energie kwijt en op bouwen en ik doe iets wat ik leuk vind. En hun hebben een hulpje extra.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Offline mary-kate

• Moderator
  • Bronze Member
  • *
« Reactie #281 Gepost op: 5 mei 2017, 19:47:48 »
Wat is een vriendin?
Dat zou ik echt niet meer weten....
17 jaar samen gewerkt, ''vriendinnen'' geweest...
Vertrekt naar het buitenland en is nu voor de 2e keer weer in het land. Je vraagt wanneer zie ik je weer...
Geen antwoord
Mag ik je nieuwe nummer dan kunnen we een keer wat afspreken?
Na 1,5 week nog geen antwoord
Vraag...jammer dat ik je niet gezien heb !
Ze had het te druk.
Ik zet een afscheidsberichtje op facebook en tot ziens
Gevolg.....
Na 18 jaar ''vriendschap'' word ik zonder pardon verwijderd uit het vriendenlijstje....
Waarom???
Geen idee....
Ik vroeg alleen wanneer zie ik je weer....
Schoot blijkbaar toch verkeerd....
Wel tijd voor anderen maar niet voor mij die 17 jaar voor je heb klaar gestaan...
Tja zeer pijnlijk.
Maar komt toch weer de vraag WAAROM?????
so follow your heart

Offline mary-kate

• Moderator
  • Bronze Member
  • *
« Reactie #282 Gepost op: 6 februari 2018, 10:39:49 »
Daar ben ik weer na lange tijd. Wat is er toch veel gebeurd. ik probeer me nu bezig te houden met mijn hobby's en dat lukt me heel goed.
Ik maak veel mini mutsjes voor innocent smoothie's. Ze staan nu op de flesjes in de supermarkt. Zo leuk. Op facebook komen wel eens foto's te staan maar mijn mutsje die ik heb gemaakt zit er nog niet tussen. Ik heb vanaf november 2017 tot nu al 121 klaar. Maar we gaan gewoon door.
Het zoeken naar werk valt ook niet mee. Als vrijwilliger willen ze je wel. Maar als ik geen reiskosten vergoeding krijg dan doe ik het niet.
Ik ga er geen geld op toe leggen dat kan ik me niet veroorloven. Thuis gaat het ook niet meer zo gemakkelijk. Ik kan alles in en om huis doen. Een beetje hulp zou niet weg zijn... Schijnt toch moeilijk te zijn om door te dringen. ik verzin iedere keer iets om in het weekeind te doen. Wand ik kan niet hele dagen achter de geraniums blijven zitten.
Straks weer naar de brei club. Ook weer even wat te doen. Nu heb ik voor de donderdag middag ook weer een adresje waar ik heen kan. En gezellig kletsen met de dames. Maar ook die zijn ouder dan ik. Och ja zolang het gezellig is en ik ben weer een middagje van de straat. Zo probeer ik toch onder de mensen te komen. Gisteren lekker macaroni gemaakt. daar eet ik vandaag ook nog van.
so follow your heart

Offline Iwan

• Administrator
  • Platinum Member
  • *
  • Geslacht: Man
    • iwaanidee.nl
    • iwaanidee
    • iwaanidee
    • Iwaanidee.nl Forum
« Reactie #283 Gepost op: 6 februari 2018, 11:01:05 »
Wat zijn mini-mutjes?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Offline mary-kate

• Moderator
  • Bronze Member
  • *
« Reactie #284 Gepost op: 10 februari 2018, 12:58:30 »
Kleine mutsjes die op dopjes van een flesje passen of te wel op eieren
so follow your heart

Offline mary-kate

• Moderator
  • Bronze Member
  • *
« Reactie #285 Gepost op: 11 februari 2018, 08:49:08 »
Straks naar een vriendin. Even een knutsel middagje houden. Altijd wel gezellig
Daarna mag ik mee eten. We eten nasi...Lekker alleen gebruikt die soepgroente i.p.v. nasi groente en dat
vind ik wat minder lekker. Maar goed een gekregen paard moet je niet in de bek kijken. Het gaat om het idee
en gezelligheid. Altijd beter dan weer de hele dag met vriend lief achter de geraniums zitten  :-\
so follow your heart