Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Koppelen

Gestart door Iwan, 19 november 2006, 05:19:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Sommige mensen, met name die met een partner,
vinden het een groot probleem als anderen vrijgezel zijn.


De oplossing hiervoor is koppelen.
Soms subtiel, soms opdringerig.
Soms met zorg, of soms gewoon aan elke vrijgezel in hun omgeving van het andere geslacht.
Doen jullie het wel eens?
En is het je wel eens overkomen?
Vind je het wel of niet leuk?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik hou er niet van om gekoppeld te worden,
want men tracht je dan meestal te koppelen aan iemand die je niet leuk vind
en dan moet je weer een manier verzinnen om dat aardig duidelijk te maken.
Maar het is mij gelukkig niet zo vaak overkomen.

Ik vind het zelf wel leuk om mensen te koppelen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ik heb wel eens mensen gekoppeld, maar daar zijn helaas nooit langdurige relaties uit ontstaan
Zelf ben ik (gelukkig) nog nooit gekoppeld.

Droopy

ik heb ooit mn nichtje gekoppeld aan jongen die zlef ook amper kende. heeft paar maanden geduurt tussen die twee.
ik ben niet zo van het koppelen,

Margje

Ik vind mensen koppelen wel leuk maar dan moet ik wel zoiets hebben van er kan een klik zijn...
Het kan inderdaad vervelend zijn als je vrienden je te graag willen koppelen aan iemand, af en toe kan het wel goed zijn en een leuk idee en ja ik bedoel je kan altijd een gezellige kletsavond hebben.....:) Zo niet...dan niet....dan kun je toch naar huis gaan...:) Dus nee niet al te veel problemen mee zolang het niet in overdreven mate is.....

carola

ik zelf ben nooit gekoppeld, want ik zocht altijd zelf me vriendjes uit, ik heb bijv wel me achterbuurmeisje gekoppeld, met resultaat ze is heel gelukkig met hem en woond ook alweer heel lang samen, mensen gingen altijd dat soort dingen vragen van hoe pak je dit aan of dat

Iwan

Ik wou collega van ICT koppelen aan collega van gemeentehuis.
Vrouwelijke collega vroeg of ik volgende week even met haar mee wil om op locatie spullen klaar te zetten,
heb toen tegen haar gezegd dat ik wel leuke collega van haar leeftijd heb die vrijgezel is en of ze niet liever
hem mee wil hebben. (maar wou ze niet)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Of ik het echt koppelen kan noemen, maar mijn huidige partner ken ik via een kennis (Is een collega van hem) Hij zocht een leuke, lieve en zorgzame meid en toen vond hij het nodig om over mij te vertellen, haha. Inmiddels zijn we een half jaartje verder en gaat het tot nog toe goed, hij is wel 9 jaar jonger, maar dat maakt me niet zoveel uit