Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Tyra

Gestart door Iwan, 20 november 2006, 21:10:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Ik heb Pousse uiteindelijk niet 'laten helpen' aan haar poot die uit de kom zou zijn.
Volgens mij heeft ze er geen pijn aan en ze loopt er goed op, al lijkt het natuurlijk
wel een beetje raar omdat ze nog maar 3 poten heeft, vooral als ze hard loopt.

Ze komt ook regelmatig weer bij de snelweg, dat krijg ik er maar niet uit.
Vanavond was ze weer bij de snelweg en vorige maand lag ze in de slootwal langs
de snelweg te slapen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Pousse had gisteren een fittie met mijn stoomdweil, de stoomdweil begon zomaar tegen haar te blazen, was ze niet van gediend.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

hahaha geweldig, altijd leuk als katten van zulke dingen schrikken.

Iwan

Vanmorgen zat er een kat enorm te janken beneden, ik lag nog op bed. Dacht eerst dat het niet mijn kat was,
klonk niet als Tyra en Pousse lag bij mij op bed. Uiteindelijk toch maar even gaan kijken en bleek het toch Tyra te
zijn die buiten zat te janken. Ze strompelde naar de voordeur toe toen ik die open deed. Ze heeft vanmorgen
voornamelijk liggen slapen op de bank, maar vanmiddag kwam er weer wat beweging in. Denk dat ze heeft
gevochten of is aangereden. Ze had een klein beetje bloed bij haar oog en ze gebruikt 1 van haar achterpoten
niet meer (heb nu dus 2 katten in huis die hinken). Ze kan zelf nog wel op stoelen en de bank komen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Tyra is een tijdje uit logeren bij mijn moeder. Die is er ook mee naar de dierenarts geweest. (heb zelf geen auto dus dan is dat makkelijker)
Haar bovenbeen of heup is gebroken, de dierenarts kon wel een foto maken te zien welke gebroken is, maar de dierenarts zei dat het
voor de behandeling/genezing weinig uitmaakt en dat het dus alleen maar geld zou kosten. Ze is aangereden en heeft pijnstillers gekregen
die ze 2× daags toegediend moet krijgen en dan moet de genezing vanzelf gaan. (ze houd er waarschijnlijk een raar loopje aan over)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ahhhh zielig, beterschapjes!

Iwan



Citaat van: Kim op 24 juni 2015, 20:10:14
Ahhhh zielig, beterschapjes!
Ze knapt al weer wat op, is nog wel bij mijn moeder. Ze eet, ze drinkt en ze wast zichtzelf.
Ze zit nog wel opgesloten, for a crime she didn't commit, urine was schoon, dus ziet er goed uit.

Gisterenavond was ze even helemaal van de wereld en niet wakker te krijgen, dus mijn broer stond vanmorgen
om 6uur bij mijn moeder voor de deur om haar te begraven, maar vanmorgen was er niets meer aan de hand.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Tyra is weer helemaal opgeknap, soms loopt ze wat vreemd, maar dat is eigenlijk nog maar zelden.
Het enige is dat ze zelf niet meer door het raam naar binnen springt als ze buiten is, ze gaat wel door het raam naar buiten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk


Iwan

Tyra begint een beetje met haar gezondheid te kwakkelen.
Vanmorgen wel 10x naar de kattenbak geweest, zonder zich te ontlasten.

Ze is 17, dus zal ook wel met de leeftijd te maken hebben.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."