Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Sinterklaas?

Gestart door Iwan, 4 december 2007, 22:43:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vier jij dit jaar Sinterklaas?

Ja, ......
5 (50%)
Nee, ......
4 (40%)
Weet nog niet.
1 (10%)

Totaal aantal stemmen: 17

Lejah

Ik heb net een geweldige pakjesavond gehad!
We hebben allemaal leuke gedichten gehad met een knipoog, puzzelopdrachten, en allemaal leuke kleine kadootjes en plagerijtjes.
Als de kinderen geloven is het leuk, maar nu ze pubers zijn (12 en 15) is het eigenlijk ook heel erg leuk omdat ze volop meedoen mee alles en ook creatief kunnen zijn om er een leuke avond van te maken!

Iwan

Voor zover ik begrepen heb vieren wij dit jaar wel pakjesavond.  '¥'
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Ik heb ook wel zin om sinterklaas te vieren maar moet nog even iemand vinden met wie
Ik kan wel bij de ouders en broer van een collega vieren ze hebben me ook wel al gevraagt maar ik heb er geen zin in. Hun vader zuipt zich klem die avond en ligt om 21.00 in bed en daar zit je dan met z'n 4en te koekeloere. 2 jaar geleden ook eerst gourmetten de 2 heren 3 pannetjes en wij dames konden het met 1 pannetje doen. Hun pakte de grootste vlees wij kregen de restjes. Als je niet snel was kreeg je niks. Ik hou daar niet van dus ik heb er dit jaar voor bedankt hoewel ik erg veel zin heb om sinterklaas te vieren   :-[
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan



Citaat van: mary-kate op  3 november 2012, 12:01:15
Ik heb ook wel zin om sinterklaas te vieren maar moet nog even iemand vinden met wie
Ik kan wel bij de ouders en broer van een collega vieren ze hebben me ook wel al gevraagt maar ik heb er geen zin in. Hun vader zuipt zich klem die avond en ligt om 21.00 in bed en daar zit je dan met z'n 4en te koekeloere. 2 jaar geleden ook eerst gourmetten de 2 heren 3 pannetjes en wij dames konden het met 1 pannetje doen. Hun pakte de grootste vlees wij kregen de restjes. Als je niet snel was kreeg je niks. Ik hou daar niet van dus ik heb er dit jaar voor bedankt hoewel ik erg veel zin heb om sinterklaas te vieren   :-[
Dan houden we een sinterklaas meeting.... ieder forumlid kan dan een leuk gedichtje maken voor een ander forumlid.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op  3 november 2012, 12:03:39


Citaat van: mary-kate op  3 november 2012, 12:01:15
Ik heb ook wel zin om sinterklaas te vieren maar moet nog even iemand vinden met wie
Ik kan wel bij de ouders en broer van een collega vieren ze hebben me ook wel al gevraagt maar ik heb er geen zin in. Hun vader zuipt zich klem die avond en ligt om 21.00 in bed en daar zit je dan met z'n 4en te koekeloere. 2 jaar geleden ook eerst gourmetten de 2 heren 3 pannetjes en wij dames konden het met 1 pannetje doen. Hun pakte de grootste vlees wij kregen de restjes. Als je niet snel was kreeg je niks. Ik hou daar niet van dus ik heb er dit jaar voor bedankt hoewel ik erg veel zin heb om sinterklaas te vieren   :-[
Dan houden we een sinterklaas meeting.... ieder forumlid kan dan een leuk gedichtje maken voor een ander forumlid.  ;D
Ja kan ook maar zal moeilijk worden als je de mensen niet echt kent om daar een gedicht op te maken
Life can be so beautyfull
so follow your heart

House

Sinds de dood van mijn Tante Atty vieren we geen sinterklaas meer.
Ik ben wel bezig voor mijn petekind, ik ben een luisterboek aan maken voor haar.

mary-kate

Citaat van: House op  3 november 2012, 13:05:30
Sinds de dood van mijn Tante Atty vieren we geen sinterklaas meer.
Ik ben wel bezig voor mijn petekind, ik ben een luisterboek aan maken voor haar.
Wat leuk een luisterboek
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Lejah

Citaat van: House op  3 november 2012, 13:05:30
Sinds de dood van mijn Tante Atty vieren we geen sinterklaas meer.
Ik ben wel bezig voor mijn petekind, ik ben een luisterboek aan maken voor haar.

Vind ik ook een leuk idee!
Je kan natuurlijk ook luisterboeken kopen, maar een persoonlijk luisterboek vind ik heel origineel!


House

Citaat van: Lejah op  3 november 2012, 17:28:50
Citaat van: House op  3 november 2012, 13:05:30
Sinds de dood van mijn Tante Atty vieren we geen sinterklaas meer.
Ik ben wel bezig voor mijn petekind, ik ben een luisterboek aan maken voor haar.

Vind ik ook een leuk idee!
Je kan natuurlijk ook luisterboeken kopen, maar een persoonlijk luisterboek vind ik heel origineel!

Ik wil voor haar iets persoonlijks maken. Ik dacht eerst aan een DVD (luisterboek) met plaatjes.
Maar ik wil het graag doen, ik ben gek op mijn petekind.

Goitske

Voorgaande jaren heb ik het op het werk georganiseerd, dan neemt iedereen die mee wil doen wat lekkers mee om te eten en dan na het werk in de wachtkamer met lootjes en gedichtjes geloof dat we iets van 7,50 als budget hadden dus blijft het ook nog leuk.
Ik denk alleen niet dat het dit jaar geregeld wordt aangezien ik het ooit in het leven heb geroepen en het dus ook altijd geregeld heb... en tja ik ben met verlof!

Iwan

Dit jaar geen plannen om Sinterklaas te vieren... als het even lukt wil ik wel naar Groningen om de intocht van de Goed Heilig Man te kijken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Naar Sinterklaas op het werk van Cedric
Sinterklaasavond bij mijn schoonouders met cadeautjes
Intocht van Sinterklaas kijken (in de stad)
En thuis doen we schoentje zetten met Lars en op 5 december krijgt hij cadeautjes!

carola

dit jaar vieren we het niet echt aan mijn kant omdat de kleine van mijn zus nog niet echt snapt ipv te vieren komen we gezellig avondje bij elkaar

Iwan

Citaat van: Iwan op 24 oktober 2013, 21:21:58
Dit jaar geen plannen om Sinterklaas te vieren... als het even lukt wil ik wel naar Groningen om de intocht van de Goed Heilig Man te kijken.
Uiteindelijk niet naar de intocht geweest van de goede Sint omdat ik me niet helemaal lekker voelde,
toen de intocht in Groningen maar op tv gekeken. Weet niet wanneer de Sint zijn intocht in het dorp
houd, maar dan ga ik wel kijken.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Iwan op 20 november 2013, 18:33:00
Citaat van: Iwan op 24 oktober 2013, 21:21:58
Dit jaar geen plannen om Sinterklaas te vieren... als het even lukt wil ik wel naar Groningen om de intocht van de Goed Heilig Man te kijken.
Uiteindelijk niet naar de intocht geweest van de goede Sint omdat ik me niet helemaal lekker voelde,
toen de intocht in Groningen maar op tv gekeken. Weet niet wanneer de Sint zijn intocht in het dorp
houd, maar dan ga ik wel kijken.  ;D

volgens mij aankomend weekend, dan komt die in heel veel dorpen aan, waaronder in zuidhorn, leek

Iwan

Dit jaar vier ik geen Sinterklaas, de lol is er met het gezeur over Zwarte Piet voor mij ook wel een beetje van af.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

liezie

Voor de kinderen is de Sint elk jaar een leuk weerzien.
Elke keer opnieuw uitkijken, wat de Sint je gebracht heeft, zonder te weten dat het eigenlijk je mama en papa zijn die voor Sint spelen.
Tot mijn 12 jaar is dan ook elk jaar de Sint geweest, maar op een bepaalde leeftijd stopt dit uiteraard ook.
Bij mij komt dus al heel lang geen Sint meer op bezoek.  Maar kan er wel van genieten dat de kinderen er zo naar uitkijken.

Kim

We vieren het dit jaar samen met zwarte piet!  :P

- intocht kijken
- aftelkalender
- liedjes zingen/schoentje zetten
- boekjes over sinterklaas
- knutselen met thema sinterklaas
- pakjesavond bij opa/oma en cadeaus van peettante en peetoom
- pakjesochtend bij ons thuis en lekker de hele dag spelen en rond huppelen in de pyjama! :P

liezie

Citaat van: Kim op  6 november 2014, 21:20:42
We vieren het dit jaar samen met zwarte piet!  :P

- intocht kijken
- aftelkalender
- liedjes zingen/schoentje zetten
- boekjes over sinterklaas
- knutselen met thema sinterklaas
- pakjesavond bij opa/oma en cadeaus van peettante en peetoom
- pakjesochtend bij ons thuis en lekker de hele dag spelen en rond huppelen in de pyjama! :P

Klinkt leuk, en gezellig.
De kids zullen er van genieten.

carola

dit jaar vieren we weer sinterklaas bij mijn zus,zwager en neefje  ;D :) altijd leuk