Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

"Hitler heeft Brits kind"

Gestart door Iwan, 14 december 2007, 14:18:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: Telegraaf.nl
"Hitler heeft Brits kind"

LONDEN -  Een Engels meisje dat in 1939 in München woonde, zou de moeder zijn van Hitler's kind.

Unity Mitford, toen 25 jaar, was een Engelse aristocraat en groot bewonderaar van Adolf Hitler.
Toen de oorlog uitbrak probeerde ze tevergeefs zelfmoord te plegen. Het gerucht gaat nu dat
ze een paar maanden later beviel van een kind.

The Sun vertelt hoe Mitford elke avond naar Hitler's favoriete restaurant ging.
Toen ze de dictator daar eindelijk trof haalde ze alles uit de kast om hem te versieren.

Dat lukte en al snel was ze erg 'close' met de Führer. De Daily Telegraph schreef indertijd
zelfs per ongeluk dat de twee getrouwd waren. Hitler vertelde zijn vrienden dat hij Unity
"een prachtig voorbeeld van een Arische vrouw" vond.

Toen Engeland de oorlog verklaarde aan Duitsland schoot het Engelse meisje zichzelf in het hoofd.
Ze overleed niet en verdween maanden in een kraamkliniek om te genezen.
Nu meldt een Engelse journalist dat ze daar ook een kind kreeg.

Het nieuws is sceptisch onthaald in Engeland. Journalist Martin Bright geeft toe dat het om geruchten gaat,
maar vraagt zichzelf hardop af wat de vrouw dan vier maanden in die kraamkliniek deed...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Iwan

Ik dacht dat Hitler impotent was, hoewel ook beweerd wordt dat hij zeker niet impotent was,
maar geen kinderen wilde omdat er in zijn familie veel incest had plaatsgevonden en dat dat de kans
groot maakt dat hij een geestelijk gehandicapt kind zou krijgen en dat zou hij natuurlijk niet kunnen hebben
gezien zijn ideeën over mensen met een geestelijke handicap. Maarja hij zou ook pedofiel en/of homoseksueel
zijn en een voorliefde hebben voor plasseks, maar uiteraard werden er veel dingen gezegt over hem gezegt
om hem zwart te maken.

Raar natuurlijk dat je 1 van de grootste massamoorders uit de geschiedenis zwart wil maken
door te zeggen dat hij homoseksueel was.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
'Hitler vluchtte naar de Zuidpool'

Volgens polaire onderzoekers pleegde Hitler geen zelfmoord in zijn bunker
in hartje Berlijn aan het einde van de oorlog. De dictator zou zijn gevlucht per onderzeeër
naar de Zuidpool.


Volgens de onderzoeker zette Hitler samen met een aantal andere nazi's koers naar Antarctica,
waar een tweede Berchtesgaden zou zijn gebouwd. Daar diep in het ijs verborgen leefde
Hitler nog enkele jaren als vluchteling, meldt het Duitse Bild.

De basis voor de theorie is de waargebeurde expeditie van de nazi's net voor de aanvang
van de Tweede Oorlog (1939). Expeditieleden vaarden af naar het ijskoude zuiden
en zetten voet op Antarctica. Wetenschappers Colin Summerhayes en Peter Beeching
stellen dat die expeditieleden de opdracht hadden gekregen om een schuilplaats te maken
voor hun Fürher, een tweede 'adelaarsnest'.

Als argument gebruiken de wetenschappers de mysterieuze verdwijning van twee U-boten,
Duitse onderzeeërs, die verdwenen aan het einde van de oorlog in mei 1945.
Pas enkele maanden later - in augustus - kwamen ze weer boven in de Argentijnse
havenplaats Mar del Plata. Waar waren die boten al die tijd gebleven?
Konden ze niet eerder terug omdat het ijs te dik was?

Operatie Highjump
Summerhayes en Beeching vervolgen hun verhaal met een andere mysterieuze operatie
van de Amerikanen, 'Operatie Highjump'. Tijdens die maritieme manoeuvre stuurden
de Verenigde Staten dertien schepen op een uiterst geheime missie richting de Antarctische wateren,
om 'zich tegen de Russen te wapenen'. Maar was de hele operatie niet gestart om Hitler te vinden?

Tot slot een opmerkelijke atoombomtest van de Amerikanen in 1958. Drie atoombommen
werden op Antarctica ten zuiden van kaapstad tot ontploffing gebracht. Als het aan
Summerhayes en Beeching ligt het definitieve einde van de resterende nazi's.
Hitler en andere vluchtelingen werden met de atoombommen bestookt in hun tweede 'adelaarsnest'.

Dit blijkt uit lang geheim gehouden militaire documenten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ja tuurlijk en die speculaties blijf je altijd houden!
Net zoals Elvis die nog leeft of 2Pac die op een onbewoond eiland nog liedjes schrijft!  :P

DonWoozy

ik weet niet of ik dit wel moet geloven lijkt me niet echt maar goed het kan best wel waar zijn!

Kim

Citaat van: DonWoozy op  2 februari 2009, 09:42:53
maar goed het kan best wel waar zijn!

Zeg zeiden ze ook bij de snorkels!  :P

DonWoozy


Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy


Iwan

Dit verhaal bestaat volgens mij al veel langer, had het althans wel eens eerder gehoord,
net als het verhaal dat Hitler zou zijn ontkomen in een klein vliegtuigje dat zou zijn geland
vlak voor Berlijn viel. In 1938-39 is er wel een expeditie van de nazi's geweest naar
Koningin Maud Land (Antarctica), wellicht dat hierin de oorsprong van dit verhaal ligt.

CiteerHitler's Antarctic base: the myth and the reality

--------------------------------------------------------------------------------
Colin Summerhayes a1 and Peter Beeching a2
a1 Scott Polar Research Institute, University of Cambridge, Lensfield Road, Cambridge CB2 1ER
a2 402ââ,¬â€œ800 Eglinton Av. W., Toronto, M5N 1G1, Canada

Abstract

In January-February 1939, a secret German expedition visited Dronning (or Queen) Maud Land, Antarctica,
apparently with the intention inter alia of establishing a base there. Between 1943 and 1945 the British launched
a secret wartime Antarctic operation, code-named Tabarin. Men from the Special Air Services Regiment (SAS),
Britain's covert forces for operating behind the lines, appeared to be involved. In July and August 1945,
after the German surrender, two U-boats arrived in Argentina. Had they been to Antarctica to land Nazi treasure or officials?
In the southern summer of 1946ââ,¬â€œ1947, the US Navy appeared to ââ,¬Ëœinvadeââ,¬â,,¢ Antarctica using a large force.
The operation, code-named Highjump, was classified confidential. In 1958, three nuclear weapons
were exploded in the region, as part of another classified US operation, code-named Argus.

Given the initial lack of information about these various activities, it is not, perhaps,
surprising that some people would connect them to produce a pattern in which governments
would be accused of suppressing information about ââ,¬Ëœwhat really happenedââ,¬â,,¢, and would use these pieces
of information to construct a myth of a large German base existing in Antarctica and of allied efforts to destroy it.

Using background knowledge of Antarctica and information concerning these activities
that has been published since the early 1940s, it is demonstrated:

that the two U-Boats could not have reached Antarctica;
that there was no secret wartime German base in Dronning Maud Land;
that SAS troops did not attack the alleged German base;
that the SAS men in the region at the time had civilian jobs;
that Operation Highjump was designed to train the US Navy for a possible war
with the Soviet Union in the Arctic, and not to attack an alleged German base in Antarctica;
and that Operation Argus took place over the ocean more than 2000 km north of Dronning Maud Land.

Activities that were classified have subsequently been declassified and it is no longer difficult
to separate fact from fancy, despite the fact that many find it attractive not to do so.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Tyz op 19 november 2008, 19:08:52
Autopsie? Ik dacht dat Hitler zich had laten verbranden nadat hij zichzelf door zijn gehemelte doodschoot
Het lichaam van Hitler is nadat hij zichzelf door zijn hoofd schoot, en daarvoor waarschijnlijk
een cyanidepil had ingenomen, buiten verbrand met 'ingezameld' benzine.
De hoeveelheid benzine was waarschijnlijk niet erg groot, aangezien men dat op dat moment
wel anders kon gebruiken met het beleg van Berlijn. Omdat het lichaam van Hitler in de openlucht
is verbrand en niet in een afgesloten ruimte en de soldaten, omdat Berlijn bestookt werd
met Russische granaten, zich zo snel mogelijk uit de voeten maakte, verbrandde het lichaam
niet volledig. Drie dagen na de inname van Berlijn vonden de russen een lichaam waarvan ze
bekendmaakten dat het Hitler was, dit bleek niet te kloppen. Enkele dagen daarna vond het
rode leger twee, deels verbande, lichamen bij de Führerbunker, een lichaam van een man
en van een vrouw. Er werd beslag op de lichamen gelegd en forensisch arts Faust Sherovsky
verrichtte een autopsie op de lichamen. De lichamen werden daarna meerdere malen
(waarschijnlijk) begraven en weer opgegraven, uiteindelijk zou het lichaam
van Hitler bij een nieuw gebouw van SMERSH in Magdeburg begraven zijn. In 1970, toen het gebouw
aan Oost-Duitsland overgedragen zou worden, zouden de lijken opgegraven en opnieuw verbrand
zijn waarna de as in de Elbe verstrooid werd. Een niet verbrande kaak met bijbehorende brug
wordt bewaard in het Russisch Staatsarchief in Moskou en is alleen voor wetenschappers toegankelijk.
Maar het is natuurlijk mogelijk dat het ook hier een dubbelganger van Hitler betrof,
al zouden gebitsonderzoeken hebben uitgewezen dat het wel degelijk om Hitler ging,
of dat het gewoon een publiciteitsstunt was van de communisten.

     
                   Hitler's dode dubbelganger
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: HLN.be
Hitlers schedel blijkt van een vrouw te zijn

De schedel die de Russen in het Staatsarchief bewaren is niet die van Hitler maar van een vrouw.
Dat blijkt uit een nieuw Amerikaans onderzoek op basis van DNA-stalen. De Russen gingen ervan uit
dat ze na de inname van Berlijn, Hitlers lichaam gevonden hadden in de buurt van zijn bunker
maar dat blijkt nu dus niet te kloppen.

Twijfel over zelfmoord van Hitler
In ontelbare geschiedenisboeken luidt het dat Adolf Hitler samen met zijn vrouw Eva Braun zelfmoord pleegde
in zijn Berlijnse bunker. Net voor de invasie van het Rode Leger slikte de Führer samen met Braun een cyanidepil
waarna hij zich op 30 april 1945 een kogel door het hoofd schoot. Maar sommige historici hebben altijd getwijfeld
aan die versie van de gebeurtenissen. Ze geloofden nooit dat Hitler zich een kogel door het hoofd geschoten heeft.
De discussie bleef duren tot de Russen in 2000 een schedel met kogelgat tentoonstelden als ultiem bewijs
dat Hitler wel degelijk zelfmoord met een kogel gepleegd had net voor de Russische inname van Berlijn.
En toch, nieuw onderzoek toont aan dat het ultieme bewijsstuk van de Russen het verkeerde is.

Niet de schedel van Hitler
Amerikaanse archeologen beweren nu dat de schedel die de Russen destijds aan de bunker van Hitler meenamen
naar Moskou en al die tijd bewaard hebben, niet de schedel van de Duitse dictator was. Uit een DNA-analyse
uitgevoerd in het lab voor genetisch onderzoek aan de universiteit van Connecticut blijkt dat de schedel
toebehoort aan een vrouw tussen 20 en 40. "De schedel was te dun om die van een man te zijn.
Het gaat hier om een schedel van een vrouw jonger dan veertig
", aldus archeoloog Nick Bellantoni.
Hitler was 56 in april 1945.

DNA-onderzoek
Bellantoni vloog voor zijn onderzoek naar Moskou. In het Staatsarchief worden ook spullen die toegeschreven worden
aan de Führer bewaard. Niet alleen de bewuste schedel maar ook een sofa met bloedvlekken waarop Hitler
zou gezeten hebben met Braun toen ze zelfmoord pleegden. De Amerikaan kreeg een uur de tijd om de schedel
en de sofa te bestuderen en nam stalen voor DNA-onderzoek. "Ik had foto's op zak die de Russen onmiddellijk
na hun invasie van Hitlers bunker genomen hadden. De sofa die ik in Moskou te zien kreeg, stond ook op de foto's.
De bloedvlekken waren nog aanwezig.
" Hij vloog na zijn onderzoek met de stalen terug naar de VS.
Linda Strausbaugh sloot haar lab voor genetisch onderzoek en wierp zich drie dagen volledig op het onderzoeksmateriaal.
De resultaten van haar onderzoek waren dus opmerkelijk.

Stierf Hitler in zijn bunker?
Volgens getuigen werden na de zelfmoord van Hitler en Braun de lijken ingewikkeld in dekens en naar de tuin
van de bunker gedragen in Berlijn. Ze werden in een bomkrater gelegd en overgoten met benzine waarna ze
in brand gestoken werden. Russen hebben naar eigen zeggen het stoffelijk overschot van de Führer terug opgegraven
en meegenomen. Dat klopt dus niet volgens de resultaten van het onderzoek van Strausbaugh. Ook volgens haar
behoort de schedel niet toe aan Hitler maar aan een vrouw. De conclusie werpt een nieuw licht op het einde van de dictator:
stierf hij wel in zijn bunker?

Het hoofd van het Russische Staatsarchief weet zeker dat de schedel afkomstig is uit de krater.
"Het gaat hier niet om een schedel die zomaar opgepikt werd op straat", aldus Sergei Mironenko.
"Dit is een fragment dat gevonden werd in de krater waar Hitlers lichaam begraven werd."

Eva Braun
Als de schedel dan niet toebehoort aan Hitler dan misschien wel aan Eva Braun. "We weten met zekerheid
dat het om een vrouwenschedel gaat maar we weten niet met zekerheid of Braun een kogel door haar hoofd
geschoten heeft. Bovendien kwamen er veel mensen om het leven in de buurt van Hitlers bunker, die schedel
kan dus evengoed van een andere vrouw zijn
", aldus Bellatoni. Conclusie: 64 jaar later weet niemand precies
wat er zich allemaal afgespeeld heeft in de bunker van de Führer op 30 april 1945 en hoe hij echt aan zijn einde gekomen is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Ze zullen er misschien wel nooit achterkomen hoe of wanneer Hitler aan zijn einde is gekomen.
Zal denk ik altijd een raadsel blijven
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

DonWoozy

het zou me zomaar nog niets verbazen dat de beste man jaren erna gewoon nog geleefd heeft!

Iwan

Citaat van: DonWoozy op  1 oktober 2009, 10:45:18
het zou me zomaar nog niets verbazen dat de beste man jaren erna gewoon nog geleefd heeft!
Als Hitler niet de laffe uitweg had gekozen had hij denk ik sowieso niet zo lang geleefd; hij was zwaar verslaafd,
had de ziekte van Parkinson en hij zou syfilis hebben gehad, die hij zou hebben opgelopen van een joodse prostituee.
De betreffende schedel is trouwens pas een jaar gevonden nadat het verkoolde lichaam, waarvan men aannam
dat het van Hitler was, werd gevonden. De syfilis die hij zou hebben opgelopen van een joodse prostituee zou
een aanleiding kunnen zijn voor de Jodenhaat van Hitler, ook wordt de vroegtijdige dood van zijn moeder, die borstkanker had
en wier arts Joods was wordt ook wel genoemd als reden voor de Jodenhaat van Hitler. Zijn afkeer van homoseksuelen
wordt toegeschreven aan zijn eigen homoseksualiteit, gedurende de 1ste wereldoorlog had Hitler de reputatie
dat hij homoseksueel zou zijn. Hitler woonde mannenhuis die bekend stond als mannenbordeel en nam zelf, waarschijnlijk,
ook hier deel aan. Het drugsgebruik van Hitler, amfetamine, zou een verklaring kunnen zijn voor zijn waanzin
en zijn woest toespraken, zijn impulsiviteit en zijn verlies van realiteitsbesef.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

Ik vind dat Hitler inderdaad een laffe uitweg heeft gekozen, maar ik denk dat hij was hij levend gevonden door de Russen publiek op het Rode Plein worden opgehangen door de Sovjet hoofdbeul Kamerraad Generaal Voorzitter Stalin (weet niet precies hoeveel titels hij had).
Maar die foto was zeer helder dat een dubbelganger was, Hitler zijn laatste beelden op camera en de foto van het zogenaamde "lijk" lijken ze bijna niet op elkaar.

Iwan

Citaat van: Tim Traas op  1 oktober 2009, 22:19:11
Ik vind dat Hitler inderdaad een laffe uitweg heeft gekozen, maar ik denk dat hij was hij levend gevonden door de Russen publiek op het Rode Plein worden opgehangen door de Sovjet hoofdbeul Kamerraad Generaal Voorzitter Stalin (weet niet precies hoeveel titels hij had).
Maar die foto was zeer helder dat een dubbelganger was, Hitler zijn laatste beelden op camera en de foto van het zogenaamde "lijk" lijken ze bijna niet op elkaar.
Die foto was een foto van een dubbelganger van Hitler die ik op het internet had gevonden, niet de foto van het lichaam
dat verbrand was en later door de russen is gevonden en meegenomen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: historiek.net
Vraagtekens bij zelfmoord Adolf Hitler

In 1946 vonden Russische soldaten bij Hitlers voormalige bunker in Berlijn een stuk schedel met daarin een kogelgat.
Het schedelfragment zou van Hitler zijn en werd het bewijs dat de Duitse dictator zelfmoord pleegde.
Amerikaanse wetenschappers hebben het schedelfragment onlangs onderzocht en komen tot een andere conclusie.

Het schedelfragment is niet van Hitler, maar van een jonge vrouw. Dat concluderen wetenschappers van
de Universiteit van Connecticut die vorige week in de gelegenheid werden gesteld het schedelfragment te onderzoeken.
Ze voerden DNA-onderzoek uit en bestudeerden het stuk schedel op uiterlijke kenmerken. De onderzoekers menen
dat het schedelfragment dat van een jonge vrouw is die op het moment van overlijden tussen de 20 en 40 jaar oud was.

Een dag voordat Hitler zelfmoord zou hebben gepleegd in de bunker in Berlijn, trouwde hij met Eva Braun.
Volgens de officiële lezing pleegde het pasgetrouwde stel op 30 april 1945 zelfmoord. Beiden zouden dit gedaan hebben
door een cyanidepil te slikken. Hitler schoot zich vervolgens door zijn hoofd. De lichamen van Hitler en Eva Braun
werden hierna buiten de bunker overgoten met benzine en in brand gestoken.

De BBC interviewde onlangs nog de voormalige SS-Oberscharführer Rochus Misch, de enige nog levende persoon
die tijdens de laatste dagen van de oorlog aanwezig was in Hitlers bunker. Misch vertelde hoe op 30 april 1945
rumoer uitbrak in de bunker. Sommigen hadden een pistoolschot gehoord, hijzelf niet. Wel was hij er bij toen Hitlers kamer
geopend werd. Hij zag een levenloze Hitler met zijn hoofd op de tafel liggen. Eva Braun lag op de sofa.
Misch besloot uiteindelijk in de bunker te blijven toen anderen Hitler en Eva Braun naar boven brachten om hen
daar te verbranden. De voormalige bodyguard van Hitler was bang na afloop als ooggetuige te worden gedood.


Amerikaanse krant over de dood van Hitler (1945)

De Russen ontdekten de halfverbrande lichamen van het paar in 1945 en namen deze mee naar Moskou.
Het schedelfragment dat nu in het nieuws is, werd een jaar later pas ontdekt. Dit stuk schedel wordt
sinds 2000 in Rusland tentoongesteld als het bewijs van Hitlers zelfmoord.

Ontsnapt
Er gaan echter al tijden verhalen rond die zeggen dat Hitler helemaal geen zelfmoord pleegde
en uit de bunker ontsnapte. Volgens sommige lezingen zou hij via Spanje naar Argentinië zijn gevlucht.

De bevindingen van de Amerikaanse wetenschappers zijn gepresenteerd in de documentaire
History-channel Mysteryquest: Hitler's Escape. In deze documentaire komt ook ooggetuige Rochus Misch
aan het woord. Volgens de onderzoekers is het niet waarschijnlijk dat het bewuste schedelfragment van Eva Braun is
omdat er geen aanwijzingen zijn dat zij zichzelf door het hoofd schoot of door een ander door het hoofd werd geschoten.

De onderzoekers bestudeerden ook stukjes van een sofa uit de bunker met daarop wat bloed.
Of dit bloed afkomstig is van Hitler kon niet vastgesteld worden omdat het DNA niet vergeleken kan worden
met DNA van een familielid van de dictator. Familieleden van Hitler wilden niet meewerken aan het onderzoek.
Wel duidelijk is dat het bloed afkomstig is van een man.


"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: HLN.be
Russen beweren dat Hitlers overblijfselen wel echt zijn

De hoofdarchivaris van de Russische interne geheime dienst FSB zegt wel degelijk in het bezit te zijn
van de overblijfselen van Adolf Hitler. De Amerikaanse onderzoekers Nick Bellantoni en Linda Strausbaugh
beweerden in september dat het DNA van de overblijfselen "ondubbelzinnig vrouwelijk" is.
"De onderzoekers zijn nooit in contact gekomen met ons", reageert Vasili Christoforov.
"Met wat konden ze het DNA vergeleken hebben?"

Armleuning
De dienst is in het bezit van Hitlers kaakbeen en een fragment van zijn schedel met een kogelgat,
die in 1948 naar Moskou gebracht zijn. Daarnaast bevat het archief ook de bebloede armleuning
van de sofa uit de bunker waar Hitler zelfmoord pleegde op 30 april 1945, zegt de archivaris.

Verbranding
Christoforov bevestigt dat de lijken van Hitler, Eva Braun en het echtpaar Goebbels
met hun zes kinderen verbrand zijn in 1970, en dat hun assen in een rivier gegooid werden.
"Dit was waarschijnlijk een goede oplossing. Anders zou de plaats van verbranding
een bedevaartsoord zijn voor fascisten. Zulke mensen zijn overal aanwezig en jammer genoeg
ook in Rusland
".
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."