Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Vanmorgen gewerkt. Vanmiddag huis wat opgeruimd, plantjes gepoot in plantenbak,
buiten thee gedronken aan de picknicktafel met de buurvrouw en met mijn moeder en mijn schuur wat opgeruimd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

gister gewerkt, met de buuf, onze buurmeisjes en mijn gastkindjes gewandeld. ook nog even met de buuf bloemen gehaald voor moederdag.

vanmorgen ging om half 7 de wekker, weer een half dagje werken
straks gaan we met de gastkindjes naar Nienoord truckers (is een truckers tocht van vrachtwagens met gehandicapten mensen die een hele rondrit door het westekwartier.



 

mary-kate

Vandaag bij vrienden op bezoek geweest. Ze hebben 2 hondjes dus daar even mee gespeeld. De een is net een hang geranium die hangt zoals die hangt en hij geeft er niks om. Raar beest
Verder wat gecomputerd en tv gekeken
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kim

- gesport
- gedoucht
- hok opgeruimd
- in de tuin gewerkt
- met de kinderen bezig geweest
- dadelijk naar schoonouders

Iwan

Vanmiddag naar mijn moeder geweest, mijn broers en mijn zus was het ook met haar gezin.
Bij mijn moeder gegeten en daarna weer naar huis gegaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Gisterochtend eerst naar mijn schoonmoeder geweest voor moederdag daarna naar voetbal en s´avonds naar mijn moeder voor moederdag


carola

gistermiddag opgepast. Gisteravond ehbo cursus voor kinderen gehad 1 x in het jaar hebben we een herhaling´s cursus hier weer voor geslaagd en hij is weer verlengd voor 1 jaar  ;D ;D ;D :) vanmorgen is hier de oudste van mijn zus hier geweest die wou bij tante spelen. Nu weer aan het werk zo met de gastkindjes even naar het dorp wat boodschappen halen

Iwan

Uitgeslapen, op de bank gehangen en beetje geïnternet, aflevering van The X-files gekeken en in mijn schuur aan het opruimen geweest.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vandaag de hele dag bij mijn moeder geweest en boodschapjes gedaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Vanochtend even naar de kruidvat. Toen naar de diëtiste.
Vanmiddag gefietst met esmee en rob en wat orientatje gedaan mbt haar nieuwe slaapkamer etc

Iwan

Weer naar de sportschool geweest.    {bo}
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

herjoajax

Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.

Iwan

Naar mijn moeder geweest, boodschappen gedaan en BluRay box met films van Stanley Kubrick besteld.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Vandaag gewerkt, mijn 2 nieuwe gastkindjes naar school gebracht. Door naar de tandarts weer goed gekeurd voor een half jaar, geen gaatjes even snel langs mijn ouders geweest daar wat ophalen. Toen door naar de school van die gastkindjes om hun op te halen, toen we thuis waren even met z´n 3e gegeten. Daarna og wat klusjes in huis gedaan.

DonWoozy

Heel de dag bezig geweest met het inrichten van Microsoft Azure

herjoajax

Vandaag niet veel,  Afgelopen nacht + ochtend gewerkt, overdag boodschappen gedaan + huishouden en voor de rest op bed gelegen
Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.

Iwan

Gisteren met Rias, Marga en GJ op visite naar Patrick en Sylvia geweest.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

herjoajax

Vandaag lekker geluierd met mijn dochter,  de vrouw was de deur even uit  ;D
Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.

DonWoozy

nieuwe VHD disk gemaakt en Windows 7 erop geïnstalleerd voor onze nieuwe test Azure omgeving

herjoajax

Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.