Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

carola

Zaterdag naar feestje van mijn oom en zijn vriendin geweest mijn oom is in maart 65 geworden en zijn vriendin word straks 50 in september. Zondag eerst uitgeslapen daarna naar het graf van gj zijn vader geweest daarna door naar mijn vader ook nog even bij Iwan langs geweest

Iwan

Vanmorgen werkoverleg gehad op een andere locatie.
Daar er geen rechtstreekse verbinding was met het openbare vervoer,
ben ik bijna 3 uur aan het reizen geweest (heen- en terugreis voor een overleg van een uurtje)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vandaag bij een buurvrouw op visite geweest. Zij heeft boeken over Niezijl omdat ik momenteel bezig ben met het zoeken naar oude foto's van Niezijl
heb ik die boeken bij haar geleend. Kwam in het boek ook nog een foto tegen waar waarschijnlijk mijn opa op staat (zangvereniging Loof den Heer 1949 Pieterzijl)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

Allerlei dingen gedaan op het werk.

attje

Zaterdagavond gekookt voor vrienden. Op zondag naar bed gegaan, er weer uit gekomen voor de zondagochtend training. De boel opgeruimd van de avond ervoor en nog wat andere schoonmaakdingetjes. De stad in geweest en straks nog koken en me fiets repareren.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Sugamilk


Iwan

Weekend ben ik bij mijn moeder geweest, mijn broers waren er ook.
Heb Formule 1 en voetbal gekeken en mijn zus en haar vriend kwamen nog langs.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Ik heb vanmorgen gewerkt 1,5 uur
Boodschap gehaald en al gegeten
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Heb vanmiddag meegedaan met de 6-kamp in het dorp.
Ons team staat na 1 onderdeel op de 5de plaats met 60 ptn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Gisteren naar fitness geweest en vanmorgen boodschappen gehaald. Vanmiddag Tour de France gekeken.

carola

Zaterdag eerst samen met gj bij 2 collega's geholpen met spullen verhuizingen. Zaterdagavond naar niezijl bij de speelweek geweest, daar kwamen vrienden van ons optreden was super gezellig. Gister eerst naar zumba geweest, daarna even lekker rustig aan gedaan, vervolgens bij ons oudste neefje op verjaardag geweest. Nog even bij mijn ouders langs geweest daar even mee gegeten, toen weer naar huis. Vanmorgen aangekleed, gj zijn brood gesmeerd , en de rest van zijn werktas hem uit gezwaaid nu weer aan het werk

Kattenhuis

Wakker geworden, de 4 katten eten gegeven en de waterkoker aangezet.

mary-kate

Gewerkt wat een doffe ellende was
Fitness geweest
Boodschap gedaan in de supermarkt
Tv gekeken
Life can be so beautyfull
so follow your heart

carola

Vanmorgen eerst aangekleed, gj zijn brood gesmeerd en hem uit gezwaaid. Daarna milieuspul  bij de weg gezet, vervolgens aan het werk de eerste 2 kids kwamen om half 8, om 10 uur kwamen er nog 2 bij maar even met alle boys naar de speeltuin geweest konden ze zich uitleven

Kattenhuis

Gedoucht en aangekleed. De katten eten gegeven en een espresso klaargemaakt. Daarna naar mijn werk gewandeld en gewerkt. Na het werk weer naar huis gewandeld en een espresso gedronken.

Sugamilk


Kattenhuis

Net een andere avatar geplaatst hier op het forum.

stef38

kleren gewassen, straks opvouwen

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

vandaag naar vrienden geweest, 1,5 uur rijden enkele reis dus was aardig stukje maar weer heel gezellig geweest