Auteur Topic: Beleef je orgasme met de Wii-vibrator  (gelezen 2744 keer)

Offline Iwan

• Administrator
  • Platinum Member
  • *
  • vind ik leuk!
  • -Gegeven: 17
  • -Ontvangen: 14
  • Geslacht: Man
    • iwaanidee.nl
    • iwaanidee
    • iwaanidee
    • Iwaanidee.nl Forum
Beleef je orgasme met de Wii-vibrator
« Gepost op: 8 december 2009, 16:00:09 »
Citaat van: HLN.be

De We Vibe vibrator kreeg in Amerika de award van het seksspeeltje van het jaar.
Hij is zo vernieuwend omdat je hem zowel tijdens een wilde vrijpartij met je partner
maar ook bij soloseks kunt gebruiken.

G-plek en clitoris
De beloftes die de makers van de We Vibe vibrator maken klinken alvast veelbelovend.
"Dankzij zijn unieke U-vorm en twee motoren aan beide uiteinden, stimuleert hij zowel de G-plek
als de clitoris. Hij kan ook ingebracht worden tijdens het vrijen, dan stimuleert hij zelfs
beide partners.
" Omdat het speeltje gemaakt is van zachte silicone zou hij heel comfortabel
en flexibel zijn. Een ander voordeel is dat hij geluidloos is en met twee snelheden werkt.

Goed voor sologebruik
De redactie van de Nederlandse website Ze.nl testte uit of dit seksspeeltje
ook zijn hoge verwachtingen inlost. De redactrice was enthousiast over het sologebruik.
"De trillingen binnen en buiten het lichaam staan garant voor een vrij heftige ervaring.
Het was een erg lekker en heftig orgasme.
" Het gebruik samen met haar partner was
een minder geslaagde ervaring. "Omdat het speeltje ook in je vagina zit, vroeg ik me af
of er nog wel een penis bij kon, maar dat bleek wel te passen. De combinatie van de trillingen
van het speeltje en de penetratie, was een beetje teveel van het goede.
" Voor de partner
bleek ook niet echt aangenaam, omdat de man het speeltje voelt zitten. De We Vibe kreeg daarom
een goede score qua sologebruik, maar slechte punten wat een vrijpartij met een partner betreft.

<a href="http://www.youtube.com/v/rOnKvYLFE4k&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1&amp;color1=0x402061&amp;color2=0x9461ca" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/rOnKvYLFE4k&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1&amp;color1=0x402061&amp;color2=0x9461ca</a>

Je betaalt 89,95 euro voor het seksspeeltje van het jaar die je hier kunt bestellen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Hallo Gast! Reacties in dit topic zijn verborgen voor gasten. Er zijn 11 reacties verborgen voor jou. Registreer of login om alle reacties op dit topic te kunnen lezen.