Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Forummeeting 2010

Gestart door Iwan, 4 januari 2010, 12:23:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Welke dag komt jou het beste uit?

zaterdag 3 juli
4 (66.7%)
zondag 4 juli
0 (0%)
zaterdag 10 juli
0 (0%)
zondag 11 juli
0 (0%)
zaterdag 17 juli
2 (33.3%)
zondag 18 juli
0 (0%)
zaterdag 24 juli
0 (0%)
zondag 25 juli
0 (0%)
zaterdag 31 juli
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 5

Nevyn

Ja, en je vermeld niet even wat jij allemaal zegt???
Jij bent zeker heilig?

En ik weet zeker dat hij er niet blij mee is dat jij ztukken uit zijn mails, zomaar openbaar op een forum zet.
Jij mag hem niet zonder toestemming citeren..

TimT

Citaat van: Dee-E op 13 februari 2010, 15:09:01
Ja, en je vermeld niet even wat jij allemaal zegt???
Jij bent zeker heilig?

En ik weet zeker dat hij er niet blij mee is dat jij ztukken uit zijn mails, zomaar openbaar op een forum zet.
Jij mag hem niet zonder toestemming citeren..

Ik laat deze ene citaat staan en als hij het niet leuk vind om in het openbaar geciteerd te worden doet hij maar aangifte. Dan kan die uitleggen, waarom die mij voor alles uitmaakt.
Als hij normaal kan doen zonder dit soort opmerkingen meer te maken, dan mag die met alle liefde mee. Hij kan zelfs nog een drankje van mijn krijgen. Maar verwacht niet dat ik hier mij laat neerzetten, terwijl ik uit ben gemaakt van zwakzinnige tot het feit dat ik ben "laten vallen bij de geboorte". Weet niet of jullie dat LEUK vinden, maar de meeste van ons kunnen de humor daar niet van in zien. 

Nevyn

Jij vat alles veel te serieus op.. En wie begon hier nu met aanklagen of naar de politie gaan? Jij was degene die begon met driegen. Gek hoor, dat iemand dan boos wordt.. Vooral niet menselijk.

En hij heeft jou allang vertelt waarom hij zo doet, omdat jij mij blijft lastigvallen.. Over van alles en nog wat.. En hij is er niet van gediend als zijn meisje wordt lastig gevallen. Of dat nu door jou of je moeder gebeurd, hij pikt dat niet!

TimT

Ik heb gezegd, wat ik wilde zeggen.
Ik trek mijn handen er vanaf en ik leg het lot van deze hele kwestie bij Iwan.


Nevyn

Citaat van: Tim op 13 februari 2010, 15:25:14
Ik heb gezegd, wat ik wilde zeggen.
Ik trek mijn handen er vanaf en ik leg het lot van deze hele kwestie bij Iwan.

Heb je hem dan ook verteld wat jij misdaan hebt?  ;D

Kim

Dat wordt één groot feest in de Efteling!  :sct:
Denk dat ik toch maar kom!  ;D

Nevyn

Citaat van: Kim op 13 februari 2010, 15:29:46
Dat wordt één groot feest in de Efteling!  :sct:
Denk dat ik toch maar kom!  ;D

Gezellig, dan gaan we met zijn allen Tim pesten. Want dat is natuurlijk de reden dat er een meeting wordt georganiseerd  ;D

TimT

Citaat van: Dee-E op 13 februari 2010, 15:29:19
Citaat van: Tim op 13 februari 2010, 15:25:14
Ik heb gezegd, wat ik wilde zeggen.
Ik trek mijn handen er vanaf en ik leg het lot van deze hele kwestie bij Iwan.

Heb je hem dan ook verteld wat jij misdaan hebt?  ;D

Hij heeft alle informatie gekregen en als die wat nodig heb, zal ik dat zeker aan hem verschaffen.

josefientje

Weet je? Ik denk dat ik ook maar kom. :sct: *G

Kim

* gaat samen met Josefientje een spandoek maken *

josefientje


Iwan

Citaat van: Iwan op 12 februari 2010, 22:41:21
Citaat van: Dee-E op 12 februari 2010, 22:31:35
Vin heeft contact met Tim opgenomen en naar wat ik begrepen heb, is de boodschap duidelijk en weet Tim dat hij voor problemen met Vincent bij hem moet zijn.. Het mailcontact is niet vredig afgesloten, maar aangezien Tim niets meer aan Vin laat weten, concludeer ik dat Tim akkoord is met dat Vin mee gaat. Zo niet, dan horen wij/hij het graag.
Dat was wilde ik graag aanstippen in gedeelte 2, ik dacht ik doe het in 2× om niet van alles door elkaar te laten lopen.  ;D



Citaat van: Iwan op 12 februari 2010, 22:09:01
Gedeelte 2 - Partners

In een ander topic over de meeting stelde Tim voor om, voor wie dat wil,
de eventuele partners ook mee te nemen. Dee-E vond het prima,
maar dacht eraan om haar partner thuis te laten.
Dee-E kwam later daar op terug, haar partner zou wel  mee willen naar de meeting in de Efteling,
maar ze vroeg daarbij expliciet of niemand bezwaar had als ze haar partner mee zou nemen.
Tim had daar geen probleem mee,  zolang er maar duidelijke afspraken waren om het wel
een meeting te laten blijven, dus dat we als forumleden wel een beetje met elkaar optrekken.

En vanaf daar kan ik,  met wat er op het forum gepost is, weinig meer volgen van de discussie.
Met wat ik van de betrokken partijen begrepen heb heb ik het  volgende beeld;
Tim kent de partner van Dee-E en heeft een onprettige ervaring met hem gehad.
Vanwege die onprettige ervaring zou hij graag willen dat de partner van Dee-E zich 'gedraagt'.
Dat vind ik geen onredelijk verzoek van Tim, maar ik ga er ook gewoon  vanuit dat de partner van Dee-E
dat sowieso zal doen. Ik begrijp wel dat Dee-E het lullig vindt dat Tim er vanuit lijkt te gaan
dat haar partner zich niet zal gedragen. Persoonlijk zou ik ook op mijn teentjes zijn getrapt
als iemand tegen mij zou zeggen dat ik ervoor zou moeten zorgen dat mijn partner zich zou gedragen.
Ook heeft Tim mij flarden van gesprekken gestuurd die hij met de partner van Dee-E heeft gehad.
Daarin kreeg ik niet bepaald een positief beeld van hem, maar het waren flarden,
dus is het erg moeilijk om dan een totaal beeld te krijgen.

Gebaseerd op de flarden van de gesprekken kan ik me voorstellen dat Tim niet echt zit te wachten
op de aanwezigheid van het vriendje van Dee-E. Maar ik weet niet of zijn reactie een reactie was
op iets wat Tim heeft gezegd.
Dit is wat ik ervan denk te begrijpen, als ik iets verkeerd begrijp of fout zie
dan mag je me daar altijd op aanspreken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Tim heeft gedreigd Vin aan te klagen en daar is Vin boos om geworden. Natuurlijk stuurt Tim alleen flarden naar jou Iwan, anders komt uit dat hij net zo fout of misschien wel fouter zit.

Die quote die Tim heeft geplaatst is alleen ontstaan omdat Tim dreigde naar de politie te gaan (uit het niets). Toen heeft Vin gezegd dat hij Tim wel een reden zou geven om naar de politie te gaan. Op zo'n sarcastische manier dat de politie alleen maar zou lachen als Tim de politie zou inschakelen..

Als Vin fout zat, zou ik dat echt wel toe durven geven.. Maar Tim heeft het zelf uit zitten dagen... Daarnaast heeft Tim (en zijn moeder) het zelf veroorzaakt door mij continu lastig te vallen. Als hij dat niet had gedaan, hadden Vin en hij niet eens contact met elkaar gehad.

Nevyn

Vin heeft trouwens gezegd dat als het nodig is hij alle mailtjes (dus inclusief die van Tim) wel door zou willen sturen... Al vraag ik me af wat het op zou lossen. Tim is, naar mijn mening gelukkig, weg... We kunnen hier nog dagen over doorgaan, maar de waarheid zal niet aan het licht komen, omdat Tim gewoon verzwijgt wat hij doet/heeft gedaan.

Maar de feiten zouden genoeg moeten zeggen:
1. José meldt zich aan en dat blijkt veelal Tim zelf te zijn.
2. Hij beschuldigd Josefientje van stalken. Terwijl hij wel heel oplettend moet zijn om zoiets op te merken. Wie is hier dan wie zijn stalker?
3. Tim en zijn moeder vallen mij regelmatig lastig, waarschijnlijk omdat ik niet meer verder wilde helpen aan het slechte boek van Tim. Terwijl ik Tim duidelijk heb uitgelegd dat ik het niet meer wilde, omdat ik betaalde opdrachten kon krijgen.

Ik bedoel, het is niet de eerste keer dat er gezeik met/om die jongen ontstaan is.

Kim

Die moeder van hem heeft hier nooit ingelogd. Het is gewoon een zielepiet die geilt op aandacht.

josefientje

Hij is wel heel snel op zijn tenen getrapt ook hoor. Zodra het hem iets te moeilijk wordt kapt hij de zaak af, of net als nu, stopt hij gewoon. Het enige wat hij doet is een erg dreigende houding aannemen, en smijten met aangifte`s. Toeval is dat hij nu de verkeerde tegenover zich heeft. Iemand die niet onder de indruk is van zijn "dreigementen".

DonWoozy

sjonge jonge, dat zal es ff een gezellige meeting worden! ;) haha

Kim

En toch komt meneer weer met hangende pootjes terug! :P
Wellicht onder een andere naam, maar hij is te nieuwsgierig om
dit allemaal links te laten liggen! ;)

DonWoozy

dat geloof ik ook maar toch wil ik jullie wel verzoeken om de eer aan
jezelf te houden en niet achter zijn rug om allerlei "roddelpraat" uit te
kramen. Nee, ik neem het absoluut niet op voor Tim, liever kies ik jullie
kant omdat ik het hier gezellig vind en ik jullie eigenlijk best gelijk geef
maar probeer je in te houden!

Kim

Dit is niet achter de rug praten, want hij leest het straks
toch allemaal!  ;D We hebben trouwens echt nieuwe leden
nodig hoor! :) Ik ga vandaag overal reclame maken!  ;D

Misschien een advertentie via Hyves? Kun je selecteren op
leeftijd! Wel een idee, toch? ;)