Auteur Topic: Kat vermoord door rotje in achterwerk  (gelezen 1621 keer)

Offline Iwan

• Administrator
  • Platinum Member
  • *
  • vind ik leuk!
  • -Gegeven: 17
  • -Ontvangen: 14
  • Geslacht: Man
    • iwaanidee.nl
    • iwaanidee
    • iwaanidee
    • Iwaanidee.nl Forum
Kat vermoord door rotje in achterwerk
« Gepost op: 5 januari 2010, 18:23:10 »
KLAZIENAVEEN - De Dierenbescherming in het Drentse Klazienaveen is op zoek naar de daders
van een wel heel brute dierenmishandeling. Onbekenden bliezen een kat op door een rotje
in het achterwerk van het weerloze diertje tot ontploffing te brengen.

Dat schrijft De Telegraaf. Het beestje leefde nog heel even maar stierf even later een gruwelijke dood.
"We maken het wel vaker mee dat vuurwerk naar dieren wordt gegooid, maar dit slaat echt alles",
aldus een verontwaardigde Yvon Veldhoen van de Dierenbescherming Zuid-Oost Drenthe in de krant.

De organisatie wil nu achterhalen wie het baasje van de kat is.
"En natuurlijk willen we dat de daders worden gestraft.
Daarom hebben we aangifte gedaan bij de politie.
"

Het gruwelijke incident vond plaats op oudejaarsavond. Een klein meisje vond de zwaargewonde kat
in de buurt van een bouwmarkt. "Het diertje schreeuwde het uit van de pijn", zegt haar moeder.

"Mijn dochter heeft de poes op haar scooter mee naar huis genomen. Daar nam ze het diertje op schoot,
maar het overleed na een klein kwartiertje. Stinkend naar verbrand vlees en vuurwerk.
We zijn er doodziek van, heel verschrikkelijk.
"

©ad.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Hallo Gast! Reacties in dit topic zijn verborgen voor gasten. Er zijn 6 reacties verborgen voor jou. Registreer of login om alle reacties op dit topic te kunnen lezen.