Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Zonnebrillen

Gestart door Iwan, 24 april 2011, 17:40:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan




Heb jij een zonnebril of zonnebrillen en draag je die wel eens?
Heb jij een 'gewone' zonnebril of een zonnebril op sterkte?

Show hier jouw zonnebril.

Topic - Brillen
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb 2 zonnebrillen waarvan ik 1 nooit draag, die zonnebril heb ik ooit eens gekregen.
Mijn andere zonnebril, die ik heb gekocht omdat ik die mooi vindt, draag ik zelden omdat ik die mij niet vind staan,
heb hem eigenlijk alleen op bij het brommer rijden zodat ik niet verblind wordt door de zon.
Mijn zonnebrillen zijn niet op sterkte dus als het gaat schemeren zie ik er helemaal niets meer door.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Heb er een heleboel ;). Ik hou van grote zonnenbrillen. Mijn bijnaam op het werk is dan ook Maya de Bij.

Iwan



Citaat van: Lynn op 24 april 2011, 22:49:26
Heb er een heleboel ;). Ik hou van grote zonnenbrillen. Mijn bijnaam op het werk is dan ook Maya de Bij.
Misschien leuk om eens een foto-collage te maken van foto's van jou met zonnebril?
Heb jou volgens mij nog nooit met een zonnebril gezien, zie je dan ook niet zovaak.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ik heb nu al 3 zomers lang dezelfde zonnebril op sterkte.
Zonnebrillen op sterkte vervang je niet zo snel.

Toen ik nog lenzen droeg, had ik tig zonnebrillen, leuk om af te wisselen; simpele, minder simpele, kleine, grote, met steentjes enz.

Linda2009

ik heb 1 gewone zonnebril, gekocht bij de V&D.  heb m regelmatig op...  mede omdat ik snel hoofdpijn krijg van een felle lucht

carola

jaa hoor heb er verschillende

Iwan




mijn Fossil zonnebril, die ik dus eigenlijk nooit draag.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Ik houd niet zo van zonnebrillen...irriteert me een beetje...maar in de zomer heb ik het wel nodig...vooral met scherpe zon...Ook had ik er eerder altijd eentje in de auto liggen...want ja met laagstaande zon...ook noodzakelijk....Maar als ik het niet nodig heb...dan liever niet....

Goitske

Ja heb een zonnebril op sterkte precies het zelfde montuur als mijn normale bril. Ik vind het namelijk naar zitten als ik mijn normale bril af doe en de vleugeltjes van de zonnebril zitten anders op mijn neus dan krijg ik hoofdpijn dus koop tegenwoordig mn bril en de zonnebril gelijk op sterkte erbij


Iwan



Citaat van: Iwan op 24 april 2011, 17:42:39
Mijn andere zonnebril, die ik heb gekocht omdat ik die mooi vindt, draag ik zelden omdat ik die mij niet vind staan,
heb hem eigenlijk alleen op bij het brommer rijden zodat ik niet verblind wordt door de zon.
Mijn zonnebrillen zijn niet op sterkte dus als het gaat schemeren zie ik er helemaal niets meer door.  ;D
Ik met zonnebril, die ik mij niet echt mooi vind staan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Waarom koop en draag je hem dan Iwan?

Iwan

Citaat van: Kim op  1 september 2013, 09:27:41
Waarom koop en draag je hem dan Iwan?
Nou voor, of tegen eigenlijk, de zon.
't is voor mij geen modieus accessoires ofzo.
Om de zon uit mijn ogen te houden.
Anders verblind het of krijg ik hoofdpijn. (rustiger voor de ogen)
Ik draag een zonnebril dus voor de redenen waar die voor bedoeld is.

Waar draag jij zonnebrillen voor dan?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

liezie

Ik heb mij jaren geleden een zonnebril van Ray Ban gekocht.  Heb hem niet op sterkte ofzo laten maken. 
Ben gewoon een brillenwinkel binnen gegaan, en hen gezegd wat ik van een zonnebril verwacht.
Denk dat ik een 2 tot 3 tal zonnebrillen heb gepast, om dan mijn keuze te laten vallen op een Ray Ban.
Nu jaren later, ben ik nog steeds heel tevreden van mijn keuze zonnebril.  Hij voldoet nog steeds aan mijn wensen.