Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Kruidvat scheept moeder af met 5 eurobon

Gestart door Iwan, 26 november 2007, 13:52:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

TIEL -  Drogisterijketen Kruidvat heeft de ontdekking van een gekartelde metaalsplinter
in een pak babyvoeding gepoogd af te kopen met een cadeaubon van vijf euro.
 
Moeder Inge Sanders van de nu dertien maanden oude Kasper schrok zich onlangs een hoedje,
toen ze in een pak melkpoeder van het Kruidvat-huismerk 'Extra Care' een metaalsplinter aantrof
van 1,5 centimeter lang en één millimeter dik. "Ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren a
ls ik die splinter niet had ontdekt
", aldus de inwoonster van Tiel.

Ze stopte de splinter in een envelop en stuurde deze met een klachtenbrief naar het babyvoedingscentrum
van Kruidvat. Na zes weken kreeg de Tielse een brief terug van drie kantjes waarin het drogisterijconcern
erkende dat de splinter 'zeer waarschijnlijk' afkomstig is uit het productieproces.

"Wij achten de kans op herhaling of meer splinters uiterst gering, maar een uitgebreide steekproef
van de betreffende partij moet ons daarin sterken
", aldus het Kruidvat Kindervoeding Team in het schrijven.
De gedupeerde moeder werd een tegoedbon in het vooruitzicht gesteld. Deze was twee weken geleden
nog steeds niet binnen. Na drie maanden vergeefs wachten, achtte de Betuwse moeder het welletjes
en nam contact op met het hoofdkantoor. Enkele dagen geleden gleed dan eindelijk de gulle gift in
de brievenbus: een tegoedbon van vijf euro.




Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik zou het opvatten als een belediging als ik na het melden van zoiets een tegoedbon van 5 euro zo ontvangen.
Een simpele brief met uitleg en excuses en verder niets zou ik dan nog liever hebben.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

Ik vind het schandalig dat kruidvat zo vreselijk incident probeert af te kopen met 5 euro. Inderdaad je moet er niet aan denken was de moeder niet zo oplettend geweest. Ik vind dat er een schriftelijk excuus moet komen minimaal en 5 euro is niet bepaald iets waarmee je zo incident goedkeurt. Doe dan 25 euro of een pakket aan babyvoeding, weet ik veel. Maar 5 euro dat is gewoon een goedkope manier om dit af te schepen!

DonWoozy

sjonge jong jonge dat het zo gebeurt schandalig, kom we gaan Kruidvat boycotten :p

Dity

Je moet er zeker niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als die moeder die splinter niet ontdekt had.
En als bedrijf iemand dan afschepen met een bon van € 5,00 ? Schandalig.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

DonWoozy

dat zou eens in Amerika moeten gebeuren dan zou je een partij rel hebben niet normaal en een schadevergoeding van heb ik jou daar!!