Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Naar het Strand!

Gestart door Iwan, 26 december 2006, 07:22:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Het is bijna weer zomer en ligt iedereen weer op het goudgele strand
dat zich uitstrekt langs de Neerlandse kust waar de witte koppen op de hel'dre blauwe golven dansen.


Bereiden jullie je voor op het strandleven en hoe dan en waarom wel of niet?
Sporten jullie bv de hele winter om je lichaam strak te houden voor als je weer in je badkleding
op het strand gaat verschijnen of gaan jullie 's winters met regelmaat onder de zonnebank
om zomers niet wit op het strand te verschijnen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

ik hou wel van het strand het is alleen een rot eind rijden.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Lynn

Ik bereid me niet speciaal voor op de zomer.
Ik let heel het jaar op wat ik eet en dat ik genoeg sport.
Ik ga ook niet onder de zonnebank, omdat dat op mij geen effect heeft.

Iwan

Ik wou dat het weer strandweer was, ben de natte en koude inmiddels meer dan zat.   :wiw:
Ik ga niet zo vaak naar het strand en doe er ook niets aan als voorbereiding.
Ik ga niet 's winters onder de zonneband om met een kleurtje op het strand te komen
en sporten om mijn lichaam in vorm te houden doe ik ook niet echt.    :sfm:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

ik ga zoveel ik kan naar het strand heerlijk bakken in de zon en lekker zwemmen in het koele zeewater.
Vooraf ga ik niet speciaal iets doen om er "beter" uit te zien, is niet echt nodig

Iwan

Er schijnt een hittegolf aan zitten te komen, hopelijk ben ik de komende week nog in de gelegenheid
om weer eens naar het strand te gaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

ik ben zaterdag weer aan het strand geweest, het waaide lekker en de zon was lekker
warm dus dan wordt het tijd voor het strand :)

Iwan

Het is weer bijna strandweer!
Deze winter heb ik weer helemaal niets gedaan om een beetje een goed strandlichaam te krijgen,
maar ik ben ook niet zo ijdel gelukkig.   }=-
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Gelukkig sport ik regelmatig dus voor mijn lichaam hoef ik mij niet te schamen als ik straks heerlijk op het strand lig! :D

Laat de zomer maar komen! :tU:

Iwan

Deze zomer ben ik helemaal niet naar het strand geweest, had er helaas geen tijd voor.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Wij zijn deze zomer juist regelmatig naar het strand geweest. Hoe ouder de kinderen, des te gemakkelijker het wordt en des te meer ik ga. Hoera voor de zwemdiploma's.
Ik ga nooit onder de zonnebank en vind een kleurtje ook eigenlijk helemaal niet belangrijk.
Hoe mijn lijf er uit ziet heeft niets met mijn strandbezoek te maken; het zou toch erg zijn als ik niet meer naar het strand kon als er iets blubbert bij mij, alsof blubberende mensen niet naar het strand mogen. (hoewel ik wel een badpak draag en geen bikini)
Op het strand neem ik lekker een boekje mee, een plaid, een koelbox met limonade en broodjes en knijp-Danoontjes en knijpfruitjes en verder nemen we mee; zonnebrand, emmertjes, schepjes, zeef, schepnetjes, surfboardje en de hele mikmak wat kinderen nodig hebben. Ik verblik of verbloos niet meer als ik stukken kwal, krabbenpootjes of andere dierenlichaamsdelen zie of een hagedis in mijn slipper sluipt.
Afgelopen zomer hadden we weer ons Duitse vakantiekindje en die vindt strand ook zo geweldig. (echt Duitsertje he, hij heeft alleen nog niet geleerd dat zijn landgenoten van kuilen houden en dat houden we voorlopig zo ;D)

Iwan

't is weer strand weer  :mH:

Als ik op het strand ben ga ik trouwens niet of amper het water in, ik lig dan liever een beetje in de zon te liggen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik vind het wel lekker op het strand te liggen, af en toe even lekker het water in elkaar goed insmeren  ;) maar ik bereid me er niet op voor

Iwan

Heb mijn lichaam niet in vorm, maar heb wel zin om weer eens naar het strand te gaan.
Lekker aan het water liggen, een kleurtje opdoen en natuurlijk kijken naar mooie lichamen op het strand.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ik doe niks speciaals als voorbereiding op de zomer of het strand.
Strand vind ik een heerlijke plek om te wandelen of om 's avonds
met wat mensen bij elkaar te zitten. Of samen te genieten van de
zonsondergang!  :smitt:

Als het erg zonnig is zul je mij niet op het strand vinden. Ik heb
niks met zonnen. Zonde van de tijd en het kan nog gevaarlijk zijn
ook.

Iwan



Citaat van: Kim op 27 april 2013, 15:16:40
Ik doe niks speciaals als voorbereiding op de zomer of het strand.
Strand vind ik een heerlijke plek om te wandelen of om 's avonds
met wat mensen bij elkaar te zitten. Of samen te genieten van de
zonsondergang!  :smitt:

Als het erg zonnig is zul je mij niet op het strand vinden. Ik heb
niks met zonnen. Zonde van de tijd en het kan nog gevaarlijk zijn
ook.
Je rent niet in een rood badpak door de branding, als een echte beachbabe? 8*) ?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Citaat van: Iwan op 27 april 2013, 15:20:20
Je rent niet in een rood badpak door de branding, als een echte beachbabe? 8*) ?

Nee, ik lig liever op het strand tijdens de schemering in de armen van een knappe
man. Kijkende naar een vuurtje en luisterend naar liedjes begeleid door een gitaar.
:smitt: Zucht......


Iwan

Zal binnenkort eens op korte termijn zien dat ik vakantie kan krijgen, misschien volgende week ofzo.
Het is nu prachtig weer en wil wel weer eens naar het strand toe.... Gisteren voorgesteld aan vrienden
om met z'n alleen te spijbelen van het werk en naar het strand toe te gaan, maar niemand wou mee.  :-\

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Wij willen ook nog een dagje naar zee deze vakantie

mary-kate

Ik wil ook een keer naar het strand lekker uitwaaien
Life can be so beautyfull
so follow your heart