Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Heimwee

Gestart door MooW, 2 januari 2007, 20:58:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MooW

Ik ben vandaag teruggekomen van een paar daagjes er even tussenuit.
Ik heb het met Jeroen hartstikke naar mijn zin gehad en mis hem nu alweer :( (Hij moet morgen weer werken :()
Ik kijk, als ik met hem wegga, niet super naar uit ofzo, wat toch raar is omdat hij mijn vriendje is.
Maar het feit is gewoon dat vaak, als er 2 of 3 dagen voorbij zijn, ik heel depri kan worden.
Nu denk ik zelf dat het komt omdat ik dan heimwee heb....
Iemand hier ook ervaring mee??

Jeroen is dan wel heel lief voor me, soms zelfs te lief, want hij doet echt alles voor me... Kep ook wel eens gezegd dat ie te lief voor me is, maar zo is hij gewoon.
We kijken dan bijv. tv ofzo en dan kan ik ineens omslaan. Voor me uit gaan staren... of heel irritant gaan doen.... of zeggen dat ik moe ben en dan in bed ineenkeer alles van tranen eruit gooien :x

Wat ik op zo'n 'vakantie' ook mis is het feit dat ik 'vroeger' ook heel vaak weekendjes wegging met het gezin; zus, broer, ouders en soms nog aanhang mee. Dan werd ik 's ochtends wakker en hoorde ik mijn ouders al een beetje kibbelen, rook ik de geur van de versgehaalde broodjes, hoorde ik mijn vader rommelen in de keuken... Dat mis ik ook... had k vooral de 1e keer moeite mee toen ik alleen met Jeroen op vakantie ging.

Waarom ik dit typ weet ik niet zo goed, maar ik wil het eigenlijk gewoon ook van me afschrijven...
Al weet ik wel dat mijn ouders mij ook missen, want laatst met Oud en Nieuw belden ze mij en zei mijn moeder dat ze mij miste!!



Ik wilde dit gewoon even kwijt...

Iwan

Ik heb zelf niet echt vaak last van heimwee maar als ik op vakantie ben, ben ik wel altijd blij als ik weer naar huis kan, ik heb wel heel vaak dat ik terugverlang naar vroeger, toen alles veel simpeler was. (nostalgie)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

De enige keren dat ik een beetje last van heimwee heb (eerder denk ik een terugverlangen) is als ik langs het water kom en daar een schip zie.
Dan zou ik zo aan boord willen stappen en terug gaan in de tijd dat wij als gezin nog aan boord waren
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Celine

Gelukkig heb ik geen last van heimwee. Ik doe niets liever dan op het vliegtuig stappen en naar mooie bestemmingen gaan. Zodra ik dan weer terug naar huis moet, dan heb ik daar weer moeite mee...
Ik wil nog zoveel zien en ontdekken..

gjk

Zo ver ik mij kan herinneren heb ik nooit last van heimwee gehad, het lijkt me overigens wel erg vervelend als je er wel last hebt.

carola

ik heb het nog nooit echt gehad