Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Van dag tot dag

Gestart door mary-kate, 10 februari 2007, 14:48:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mary-kate

Zo heb de hele week vrij gehad. Ik heb niet echt kunnen genieten ik zit zo vol van alle ellende op het werk en dan soms dat gedoe met m'n moeder ik word er niet goed van.Het gaat zo aan je vreten dat ik niet eens meer happy kan zijn.Ik voel me zo down.
Maar goed ik heb nog wel wat gewinkeld en naar de markt geweest en weer 2x hardgelopen en dat 15 minuten achter elkaar  Ãâ€"ph ik was blij dat we er waren wand het was best heavy.
Een ander vrouwtje waar ik met mee lop die loopt nu iedere zaterdag voor zichzelf ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen wand we zijn steeds de laatste.Opzich geen ramp maar toch vind ik het wel eens vervelend.
Aan de andere kant heb ik ook zoiets van 2x in de week vind ik ook wle genoeg zeker na een dag werken.
ik zie nog wel wat ik ga doen.
Ik heb veel tv gekeken naar dr.phil en gtst en oprah winfrey en verder lui op de bank gelegen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Zo daar ben ik weer na een tijdje.Ik heb weer een heftige week gehad en word er echt niet goed van.Gisteren ben ik naar de arbo-dienst geweest voor een gesprek wand ik trek het niet meer op het werk en thuis dat ik zometeen een keer inzak en dat wil ik voorkomen.Of ik ermee opgeschoten ben weet ik niet volgende maand mag ik terug komen.

Vorige week vrijdag voor een collega die zwanger is of ik peettante wil worden van haar eerste kindje nou ik wist niet wat e over kwam,ik schoot helemaal vol.Wat was dat mooi en leuk zeg dat ze me dat kwam vragen pfff het was wel even slikken. Ik voelde me zo gelukkig en blij en zij ging het tegen iedereen zeggen wand ze kan het niet voor zich houden  *G
Wel leuk hoor,ik heb voor dat ik het wist haar al een bij ring met een knuffel erin gegeven vor de kleine ze was er erg  blij mee
Nou leuk hoor om peettante te worden nu ben ik helemaal benieuwd wat het gaat worden een jongetje of een meisje.Ik kan niet wachten  :D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Zo het is alweer even gelden maar daar ben ik weer. Maandag was ik s'middags vrij en heb met 2 collega's even lekker ruig gedaan.S'middags eerst geluncht lekker een broodje eiersalade gehad en een colaatje light.Daarna even het dorp in en over de markt gelopen en vandaar uit een lekkere ijs gegeten.Toen zijn we naar huis gegaan en heb me gedoucht en omgekleed en toen ben ik de rest weer gaan ophalen en zijn we gaan uiteten.Dat was erg lekker.Ik had een snietsel,bloemkool en frietjes wat erg veel was  Ãâ€"ph ik kon het niet eens alles op.De rest ook niet wand soms was je gewoon wat bij anderen aan het pakken om het op te krijgen.Daarna nog een dikke ijs na  (hadden we ook nog niet gehad die dag  *G ). Na ongeveer 1,5 uur aten we daar alleen dus vroegen we of de muziek wat harder mocht en dat mocht wel wand die was erg goed die muziek. Rond 22.15 gingen we weer naar huis toe.Het was erg gezellig en willen het de volgende maand weer doen,alleen het uit eten dan he  Ãâ€"ps
Eindelijk weer even een beetje afleiding dat kan ik nu wel gebruiken.

Het hardlopen van vorige week ging ook goed.We liepen 10-5-5-10 minuten en in het begin was het puffen maar daarna ging het best wel goed.We liepen door de bossen,erg leuk maar oh zo zwaar.
Volgende week word het 3x 12 minuten ik word al moe als ik eraan denk  Ãâ€"lol
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

De kilootjes van het vele eten moet er toch weer af, dus dan moet je wel sporten.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op  8 juni 2007, 01:07:10
De kilootjes van het vele eten moet er toch weer af, dus dan moet je wel sporten.  ;D

Ja inderdaad
Ik probeer al een paar dagen te dieeten maar het lukt gewoon niet meer.mijn hoofd is zo vol met ellende op dit moment en dan gaat het gewoon niet.Zo gauw ik weer rust in mijn kont heb dan gaat het wel
Maar we sporten gewoon door en dat houd alles wel op peil  *G hoop ik
Morgen weer rennen en dan 2x 20 minuten  Ãâ€"ph word al weer moe als ik eraan denk zeker met deze hitte  Ã,¡Ã,»
maar ja rustig aan doen he  ñíø
Vorige week had ik het ookw eer wat druk en was zo moe van al dat gezeik op het werk,pff het vreet zoveel energie dat je nergens geen fut en zin meer in hebt,gewoon zonde van de tijd.
Gisteren met veel moeite het huis nog schoongemaakt nu moet de boven nog gestofzuigt worden.
Zo nu ga ik liggen met een goed boek wat bijna uit is en dan is zo de avond weer om
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gisteren een personeelsfeestje gehad.Het was wel leuk we deden van allerlei activiteiten vooral die op en bij het water was erg leuk.Nu hebben we er een tussen zitten die erg vervelend was voor mij althans.Ze is een leuke meid maar ik werd er niet goed van.Op een gegeven moment moesten we in een boot en dan naar de overkant roeien daar van de ene boot in de andere en dan weer terug.Dus wij stappen in en de hele bodum liep vol met water en E. zat op de bodum dus die kreeg een natte kont en begint te gillen en ze bleef maar aan de gang; ik word nat ahhh  ik kan niet gaan zitten,ik word nat en dat ging zo maar door.Ik dacht doe effe normaal ga staan en ben stil.Dan staat ze weer te klagen ik ga niet naar de andere boot ik ben zwanger dus sommige je hoeft niet naar de andere boot ben nu maar stil.Later ging ze toch naar de andere boot.Dan begon ze weer ik vind dit leuk dit is gaaf.Ja hallo hou je mond we proberen als eerste aan de overkant te komen.dat ging zo de hele dag door als of ze nog nooit wat heeft meegemaakt.Je word er erg moe van moet ik zeggen.

Dan spelen we een nieuw spel en bij ieder ding moest er een foto gemaakt te worden.Opzich geen probleem maar je moest wel iedere keer in de camera kijken dan stond ze je weer te roepen ik dacht hoepel toch eens op met dat ding.Je staat met 4 personen op de latten en moet naar voren dus je bent geconcentreerd op de links rechts commando's maar als je naar de camera moet kijken ben je de concentratie kwijt ik werd er niet goed van.Het ging zo de hele dag door.We hadden best veel spellen gedaan en op het laatst zijn we 2de geworden dus dat vond ik niet slecht. ø

Toen gingen we eten om 19.00 eindelijk wand ik had honger komt ze naar me toe van kom gaan we daar zitten en ze bleef wachten ik zeg mijn vlees ligt nog maar net op de bbq, dat moesten we zelf doen dus ik wilde wel een gaar stukje vlees hebben.Toen liep ze weg en zei ik zit daar achter ik zeg prima maar toen ik klaar was was er geen plaats meer dus ik ging ergens anders zitten en dat was heel gezellig,eindelijk rust. Toen ze me later in het vizier kreeg bleef ze weer als honing aan m'n kont geplakt dat is zo vermoeiend en ja hoor we moesten weer op de foto  :-\ ik had het onderhand wel gehad hoor en ik niet alleen.

S'avonds was hie rin het centrum muziek feesten dus een andere collega en ik erheen enja hoor zij kwam ook. Ongelogen na 6x bellen wist ze nog niet waar we waren pfff P. zegt ook ik word er niet goed van en die zetten de foon uit en jaar hoor daar kwam ze aan.Na nog geen 15 minuten,kanik straks met je mee rijden iemand had haar gebracht.Ik dacht daar gaan we weer de joker mar weer klaar staan om te rijden.Na ongeveer een uur, als je naar huis wilt moet je het zeggen dan gaan we wel wand ik vind e rniet veel aan.Ik zeg ik vind het wel leuk dus ik zeg het dan wel maar later zei ze ik ga ik ga wel alleen je hoeft me niet te brengen.Ok mij ook goed.Ik zeg later ook tegen P. ik hoeft toch niet mee naar huis alleen omdat zij dat wil,nee zegt ze dat moet je zelf weten wat je doet.Ik had zoiets van zij is zelf gekomen en zie maar hoe je weer naar huis gaat.Die dacht zeker dat ze net zo dom kon gaan doen als op het feest die middag maar dan kwam ze toch bescheten uit wand niemand reageerde op haar.Wij proberen lol te hebben en niet dat kinderachtig gedoe van haar.Wat ze nou precies kwam doen weet ik niet ze wilde er alleen maar bij horen dnek ik meer niet.
Opzich een leuke meid maar soms word ik er kriebelig van met dat kinderachtig en overdreven gedoe om aandacht te trekken wand ze zet niet alleen zichzelf maar ook anderen gewoon voor schut.
Ben benieuwd hoe ze maandag reageerd.

Ik wil gewoon ook een keer een leuke dag of avond hebben zonder dat ze achter mij aan rent ik ben haar joker niet al meent ze dat schijnbaar van wel. Die moet echt een keer afgeremd worden anders gaat het een keer mis en niet alleen op die soort dagen ook op het werk wand mensen klagen al dat ze de baas wil spelen ,wat ook zo is.

Buiten dat alles heb ik wel een leuke dag gehad en we hadden goed weer gelukkig, wand als je spellen doet is dat wel het leukste. Ik was pas om 2 uur thuis en was wel erg moe moet ik zeggen.En vandaag even wat boodschappen doen,was wassen en poetsen en voor je het weet is het weekeind weer om. Maar nu eerst even uitrusten.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Klinkt opzich allemaal erg gezellig,behalve dat van die collega dan natuurlijk,
maarja sommige mensen zijn nu eenmaal op die manier enthousiast.  ;D
Waar hadden jullie je personeelsfeestje?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Het feestje was in Zoelen bij Tiel

www.hollandevenementengroep.nl

Daar vind je alles wat we gedaan hebben + de lokatie
Aan het water vond ik het leukste zeker met de rubberboot
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen even bij de vereniging geholpen.Gister middag belde ze op of ik vandaag niet kon komen helpen wand ze haddden een afmelding.Ik zeg is goed maar niet langer dan 13.45 wand ik heb een afspraak.Achteraf had ik beter nee kunnen zeggen wand ik was zoooo moe  æÞ.Ik toch maar erheen om 9.30 en wat geholpen al vond ik het deze keer helemaal niet leuk.Om 13.45 ging ik weer naar huis andere kleren aan getrokken wand ik stonk helemaal naar de frietvet  Ãâ€"Ou
Toen naar Petra gefietst wand ik zou haar nieuwe poesje komen kijken die ze gisteren had opgehaald.Mooi beestje wit met zwart maar het had vlooien  þ:ââ,¬Ëœ  ik vond het zo vies ik heb het niet meer aangeraakt.
Om 16.00 ging ik weer naar huis.Toen hebik gekookt,kip met brocoli  en net even afgewassen en nu even wat posten.Zometeen nog even wat tv kijken of lezen en op tijd naar bed wand ik voel me helemaal op.
Volgend weekeind maar eens goed uitrusten
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Ik zal weer even wat vertellen wand het is alweer even geleden.Ik was ook even zo druk. Gisteren heb ik mijn diploma gehaald.Bij hardlopen krijg je als je de beginnersgroep hebt afgemaakt (dan moet je 40 minuten kunnen hardlopen) een diploma dat was wel erg  leuk.De rest had het dinsdag gekregen met een stukje vlaai erbij maar omdat ik er niet was omdat ik moest werken kreeg ik het gisteren,behalve de vlaai  :-\
Maar  ja ik wil toch proberen om een paar kilootjes eraf te krijgen dus dat was niet zo erg.Het lukt me maar niet om een paar kilootjes eraf te krijgen ik moet toch meer afleiding hebben s'avonds denk ik. Afgelopen zondag heb ik op de rommelmarkt een puzzel gekocht van 1000 stukjes daar ben ik nu mee bezig en ik ben toch al een heel eindje vind ik.

Morgen vroeg even naar de kapper mijn afspraak staat om 7.30 dus dat is lekker vroeg.Even weer een modelletje erin brengen en dan kan ik er weer een paar weken tegen.

Daarna wil ik de keuken gaan texen en als ik tex over heb,zinen tijd ook nog de w.c. dan is dat allemaal klaar.
Daarna de buizen en verwarming en volgend jaar de kamer verven en een nieuwe vloer erin.Ik zie er nu al tegen op om eraan te beginnen,wat een werk zeg  Ãâ€"ph

Maar ja we hebben weer weekeind heeeeel belangrijk.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Na 2 heftige weken heb ik weer even tijd om te schrijven. Mijn collega was zwanger en lag sinds vorige week dinsdag in het ziekenhuis met een baarmoeder ontsteking.Na 5 heftige dagen  van de baby mag blijven zitten tot de baby moet eruit is het gisteravond toch gebeurd ze kreeg weeen en de baby werd geboren.Ze was 17 weken zwanger. Voor ieder ding belde ze me op niet dat ik dat erg vond maar het was wel erg zwaar. En vandaag zei ze alles is voorbij.Ook voor mij wand ik mocht knuffeltante worden.Een paar weken terug mocht ik mee naar de verloskundige en hoorde het hartje kloppen,zooo mooi. En de echo foto's gezien.Ik hoop te eind van het jaar de kleine in mijn armen te mogen houden maar dat is niet gegunt.Alles heeft zijn redenen zeg ik dan maar,maar leuk is anders.Je voelt je de hele dag best raar aan de ene kant ''opgelucht'' dat alles nu zekerheid geeft en weet waar  je nu aan toe bent en aan de andere kant voel je je heel leeg ook al was het niet mijn kindje.Ik was er zo bij betrokken dat je het je toch erg aantrekt.Nu proberen alles te verwerken en zien waar het eindigd.

Het hardlopen gaat ook goed. Ik heb het toch gedaan dinsdag en donderdag wand je hebt toch afleiding nodig.
We liepen door de bossen erg leuk maar zwaar.Heuvel op heuvel af dan door het losse zand en daarna nog eens 40 minuten rennen dus dat was erg heavy maar goed voor de energie.

Ik ben ook bezig met proberen af te vallen alleen lukt het deze keer niet zo erg goed.Ik word eerder dikker dan dunner en dat is erg frustrerend.

Morgen weer werken waar ik geen zin in heb nu.Het gaat wel beterder de laatste tijd ik heb een goed gesprek gehad met mijn leiding gevende. Veel mensen zijn nu met vakantie.We hebben geen bedrijfssluiting maar met de bouwvak mogen er maximaal 5 mensen vrij zijn nou dat gebeurd dus ook.We krijgen dan uitzendkrachten erg leuk weer nieuwe mensen maar ook wel eens vervelend.Je leerd ze in en na een paar weken zijn ze weer weg dat is niet zo leuk maar ja sommige zie je in een andere vakantie weer terug dat is wel weer leuk.

Bij mij duurd het nog even voordat ik vakantie heb maar dat geeft niet ik ben vrij als de rest is geweest dan kan ik gaan genieten terwijl de rest moet werken  *G Ik ga alleen dagjes eruit en verder lekker luieren en niks doen.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Ik heb al even niks meer geschreven maar dat komt ook omdathet erg druk is op het werk. Vandaag was het wat rustiger we konden om 16.00 naar huis en dan had je er nog 8 uur op zitten.
Ik zal blij zijn als het weekeind is dan kan ik wat uitrusten wand zo s'avonds ben ik ook weer flink bezig.
Maar ikhou het weer kort

Tot de volgende keer
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Na lange tijd ben ik er weer.Zowel te druk als problemen met de p.c.
Na lange tijd eindelijk een nieuwe kunnen kopen. Hier is veel gebeurd maar ja ik zal jullie er niet te veel mee lastig vallen.
18 Februari naar de huishoudbeurs geweest.Opzich wel leuk maar was leuker geweest als ik alleen was gegaan.M'n collega ging mee,het viel niet helemaal tegen maar wel voor een groot deel.We hebben nog niet eens alles gezien  :-\ door dat slome gedoe van haar.Ze wou veelste vaak gaan zitten wand ze was moe.Pfff ik kan dat woord niet meer horen.Dus volgend jaar lekker alleen dan weet ik zeker dat het leuk gaat worden en dan zie ik weer alles en wat ik wil zien.

Verder een tijd terug een digitale camera gekocht.Nu nog een brander dan kan ik de foto's op papier krijgen dat vind ik wel leuker.Ik heb een website gemaakt waar al de foto's opkomen te staan.Het zijn vooral natuur foto's zoals bomen,bloemen,de sneeuw die we gehad hebben en de musjes in de tuin. Ik vind het leuk om te doen en dat is het belangrijkste
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Leuk om weer wat van je tye lezen en welkom terug Mary-Kate.
Ben benieuwd naar je website en de foto's die erop komen.
Je mag uiteraard ook foto's op het forum posten, we hebben er een speciaal board voor.  þ
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op  1 maart 2009, 19:53:25
Leuk om weer wat van je tye lezen en welkom terug Mary-Kate.
Ben benieuwd naar je website en de foto's die erop komen.
Je mag uiteraard ook foto's op het forum posten, we hebben er een speciaal board voor.  þ

Dank je Iwan
Op de site staan wel al wat natuur foto's maar ik zal ze hier ook opzetten
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Citaat van: mary-kate op  2 maart 2009, 18:18:02
Citaat van: Iwan op  1 maart 2009, 19:53:25
Leuk om weer wat van je tye lezen en welkom terug Mary-Kate.
Ben benieuwd naar je website en de foto's die erop komen.
Je mag uiteraard ook foto's op het forum posten, we hebben er een speciaal board voor.  þ

Dank je Iwan
Op de site staan wel al wat natuur foto's maar ik zal ze hier ook opzetten
Als het me gaat lukke
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Zo alweer een dag voorbij.Nog 2 dagen en dan weer weekeind.Dan nog 1 weekje en ik ben een week vrij,heeeeeeerlijk ik kijk er al erg naar uit.Even een weekje rust en geen gezeur van die ellendige collega's.Er ligt nog niet veel in de planning maar even rustig aan doen of helemaal niks doen is al geweldig.Misschien een keer gaan zwemmen,veel lezen,veel bankhangen en als m'n vriendin kan nog een dagje naar Amsterdam.Daar ben ik al een tijdje niet meer geweest.Nou ja tijdje noem het maar gerust een aantal jaren.Als het goed weer is de tuin nog even opknappen.

Zometeen nog even tv kijken er komt een extra rtl boulevard ook altijd leuk en verder buiten GTST komt er niks op  :'(  Het word steeds minder maar ja we hebben de boeken en de oc nog  ;D Ãâ€"app
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Erg vermoeiend als mensen de hele dag aan je hoofd zeuren of de baas spelen terwijl ze nergens verstand van hebben.Uiteindelijk moet je weer alles zelf opknappen  :-\  Ben blij dat ik weer thuis ben.Nog even en dan is het weer weekeind dan kan ik lekker luieren en poetsen  :-[ maar ja beter dan op het werk zitten.Volgende week als het weer goed is gaan we weer vissen.Ik ben sinds vorig jaar lid van de visclub.Ik heb een hengel gekocht en zaterdag word mijn eerste keer dat ik ga hengelen.ik ben erg benieuwd of ik het leuk ga vinden en of ik iets vang.Och en anders maar niet het gaat toch om de gezelligheid dat vind ik belangrijker dan iets vangen.We zijn een groepje van 6 dus niet al te groot.Van de zomer zijn er wedstrijden.Verder ga ik vanavond nog even tv kijken en lezen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kim

Lijkt me serieus leuk dat vissen!
Wil dat nog altijd een keertje doen :)

mary-kate

Citaat van: Kim op  5 maart 2009, 19:30:25
Lijkt me serieus leuk dat vissen!
Wil dat nog altijd een keertje doen :)

Ja moet je ook zeker een keertje doen
Zeker als het mooi weer is lekker langs het water,lekker rustig dat voelt echt heel relaxt alleen al daarom ga ik vissen daarom vind ik het vangen ook niet zo belangrijk.En onder tussen van de natuur genieten,de water lelies de vogeltjes die zingen dan wel langs vliegen,nee het is echt heerlijk
Life can be so beautyfull
so follow your heart