Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat Ga Je Doen Dit Weekend??

Gestart door herjoajax, 9 mei 2007, 16:04:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Kattenhuis

Formule 1 kijken en de wedstrijd om de Nederlandse supercup. Misschien begin van mijn vakantie vieren. :pds:

Sugamilk

Vanavond gourmet met wat forumvrienden van (bijna ex) kwebbelforum en morgen dagje naar landal lommerbergen bii vrienden

attje

Vanavond naar een muziekevenement in de stad en zondagochtend weer trainen
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Kattenhuis

Morgenochtend fitnessen, morgenmiddag Formule 1 race kijken en morgenavond voetballen (Ned. Supercup) kijken. Verder zie ik wel.

carola

Morgen eerst gj naar de kapper, daarna even naar mijn ouders , vervolgens naar mijn schoonmoeder die vandaag 60 is geworden.

Zondag naar de eerste thuiswedstrijd van ons cluppie die spelen tegen Feyenoord

Iwan

Vanavond naar de sportschool, zaterdag thuis beetje opruimen, zondag naar mijn moeder en maandag fotoshoot met de familie.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

zaterdag bij onze beste vrienden BBQ-en

stef38

muziek maken! uitzoeken hoe ik ensoniq samples kan overzetten, (ik loop vast)

en zaterdag avond misschien weer film kijken!

Willeke

Vrijdagmiddag ga ik naar mijn zus, even bijkletsen en relaxen. Blijf daar tot zaterdagmiddag.. Zondag geen plannen gemaakt. Hou die dag lekker voor mezelf.

Kim

We gaan dit weekend primitief kamperen met z'n viertjes.
Nemen alleen een tent mee voor 3 personen dus dat wordt gezellig krapjes.
Hebben een camping in de Ardennen gevonden met een watertje.
Benieuwd hoe de kids het gaan vinden....gaan ze niks vertellen!  *G

Willeke

Hoe is het gegaan Kim?

Morgen viert mijn mams haar verjaardag, daarna ga ik met mijn zus mee naar utrecht en blijf daar slapen, zaterdag naar de Efteling (hopelijk werkt het weer mee) en zondag ben ik nog bij mijn tante.

DonWoozy

Dit weekend hopen we in Frankrijk te arriveren!

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk


Peaches

Veel plezier allemaal en alvast een fijn weekend toegewenst.

Hier staat er niks bijzonders op de planning. Wat huishoudelijke taken en misschien een filmpje kijken, niet in de bios, gewoon thuis.

carola

Mijn werkweek zit er bijna op. Straks richting mijn ouders samen met mijn moeder boodschappen doen voor mijn verjaardag nog en huis schoonmaken .  Morgen mijn verjaardag vieren was dinsdag jarig, morgen de hele dag visite. Zondag naar een thuiswedstrijd van ons cluppie FC Groningen hopen dat ze 3 punten halen dan is mijn verjaardag helemaal geslaagd

Willeke

Zaterdag afspraak bij het crematorium, 's middags waarschijnlijk naar de Efteling (alweer :P ) en zondag naar de kermis hier.

Iwan

Dit weekend ben ik bij mijn moeder, mijn broer wordt vrijdag geopereerd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Naar de sportschool en waarschijnlijk weer naar mijn moeder dit weekend
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Peaches

Oei, alles goed gegaan met de operatie? Hopelijk is je broer inmiddels beter. Veel plezier bij je moeder mocht je naar haar toegaan.

Hier staat niets bijzonders op de planning. Ik moet eigenlijk nog wat in de tuin doen, misschien dat ik daar vandaag weer verder mee ga. Ook moeten we even langs de apotheek en misschien gaan we bij een kringloop kijken waar we nog nooit zijn geweest. Hopelijk heeft die wel wat schappelijke prijzen. De meesten vragen tegenwoordig zoveel dat je vaak op marktplaats of soms zelfs nieuw een stuk goedkoper uit bent.


stef38

heb je nog wat kunnen vinden bij de kringloop peaches? ik vind het ook soms leuk om naar de kringloop te gaan!

Willeke

Zaterdag zit ik in de efteling. Zondag nog geen plannen.