Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat Ga Je Doen Dit Weekend??

Gestart door herjoajax, 9 mei 2007, 16:04:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kattenhuis

Straks even een kijkje nemen bij de Pasar Malam hier in de stad.

carola

Citaat van: Iwan op 28 juli 2017, 10:53:22
Dit weekend is het huwelijksfeest van GJ en Carola!


Top dat je er was Iwan

Sugamilk

Vanavond verjaardagsfeest van Rob, morgen een kinderfeestje, en dan zit het weekend er al weer op!

attje

Zaterdagochtend selctietraining, zondagochtend training, zondagmiddag komt er een vriend langs en verder vul ik het van het weekend wel in
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

carola

Vandaag werken van half 8 tot half 4 daarna komt mijn mannetje mijn halen hij gaat ondertussen voetballen vanavond naar pat en syl.

Morgen werken van half 8 tot half 2 daarna naar onze fc die thuiswedstrijd hebben tegen az

Iwan

Aankomend weekend is er in Niezijl een Kerstfair, vanuit Dorpsbelangen hebben we dan ook een kraampje met kniepertjes/wafeltjes.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Zaterdag eerst allebei naar de kapper, daarna door naar mijn moeders verjaardag die word donderdag 60 en die hebben ook gelijk housewarming party ivm hun nieuwe huis. Zondag Gert Jan alvast vieren die is de 21e jarig. Druk maar gezellig weekend

Kattenhuis

Nu een kleine 1,5 week vrij. Dit weekend ga ik wat relaxen en verder wat opruimen/spullen uitzoeken in huis. (Dat doe ik komende week ook). Moet er rekening mee houden dat ik binnen 1 a 2 jaar MOET verhuizen.

Kim

Vandaag thuis wasjes draaien, Nintendo switchen, relaxen, vanavond uiteten met familie.

Morgen kraambezoekje, foto's maken, wandelen en uitgebreid koken.

Iwan

Dit weekend ga ik naar mijn moeder.
Mijn moeder was gisteren jarig, mijn broer is vandaag jarig en mijn zwager was ook gisteren jarig, dus ik ga voornamelijk taartjes eten.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Niet veel zoals gewoonlijk
Poetsen, brieven schrijven
Viskom schoon maken en verder lezen en niksen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Citaat van: Iwan op 12 januari 2018, 20:46:41
Dit weekend ga ik naar mijn moeder.
Mijn moeder was gisteren jarig, mijn broer is vandaag jarig en mijn zwager was ook gisteren jarig, dus ik ga voornamelijk taartjes eten.  ;D

Gefeliciteerd en geniet van de taartjes
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kim

Zat: zwemles, boodschappen en gourmetten met vrienden.
Zon: papa aanmoedigen (renwedstrijd) lunchen in Maadtricht en weer uitgebreid koken. 😊

Iwan

Vanmiddag was mijn moeder hier en ben ik met mijn moeder naar haar tante geweest (zus van mijn oma).
Morgen (zondag) ga ik de hele dag even lekker niets doen behalve voor de televisie hangen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Ik heb nu een lang weekend (vrij t/m maandag). Ik ga in ieder geval boodschappen halen, fitnessen, wat dingen in huis doen, naar de bibliotheek. Wat ik wanneer doe zie ik wel. Nu eerst maar een mok espresso drinken.

Iwan

Gisteren ben ik met mijn moeder naar een nicht van mijn vader geweest die ik tegengekomen was op Facebook
en vanmiddag ben ik met mijn moeder naar mijn broer geweest.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Wij hebben een nieuwe bank gekocht
De week ervoor was ik erdoor gezakt
Pieuw en de veer sprong er onder uit
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Vrijdag ben ik naar toneel geweest in het dorp met mijn moeder.
Zaterdag en zondag heb ik wat thuis rondgehangen en voornamelijk televisie gekegen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Niet veel, gelezen, geknutseld en mini mutsjes gehaakt
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Zaterdag heb ik bardienst in het dorpshuis en 's avonds ga ik naar mijn moeder, mijn broer is er dan ook.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."