Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

De Slechtste Film

Gestart door Iwan, 21 november 2006, 12:59:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tyz

Ik vergeleek het er niet mee. Ja, deed ik wel, maar het had net zo goed een andere film kunnen zijn, het ging om jouw 'Titanic heeft een verhaal', eigenlijk.
En ik heb nadat ik Titanic zag niet echt meer zitten denken, ik kan dat gewoon niet zo goed met overduidelijke Hollywood-films.

En ik 'vind', je mag toch iets vinden? ;)

Iwan

Citaat van: justme op  3 april 2008, 18:08:59
Ik vergeleek het er niet mee. Ja, deed ik wel, maar het had net zo goed een andere film kunnen zijn, het ging om jouw 'Titanic heeft een verhaal', eigenlijk.
En ik heb nadat ik Titanic zag niet echt meer zitten denken, ik kan dat gewoon niet zo goed met overduidelijke Hollywood-films.

En ik 'vind', je mag toch iets vinden? ;)
Ik ben het wel met Justme eens, maar ik vond Titanic dan ook een verschrikkelijke film,
groots opgezet, erg duur en wat mij betreft een ramp, net als de echte Titanic dus, dat wat dat betreft......   ;D 
Bovendien zaten er wat dingen in die niet helemaal klopte met wat er werkelijk gebeurd is, maarja dat hou je toch.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Heren, ik ben juist blij dat jullie het niet eens zijn. Dan hebben we nog wat te discussieren ;)

Tyz

'k ben het wel met Justme eens'

Beter lezen, of snap ik het nou niet.

Iwan

Citaat van: justme op  3 april 2008, 20:05:05
'k ben het wel met Justme eens'

Beter lezen, of snap ik het nou niet.
Jij zei dat je Titanic een super goeie film vond en Just me zei dat hij het daar niet mee eens was.
Citaat van: DonWoozy op  1 april 2008, 19:37:23
Citaat van: Metu
En titanic is een supergoeie film! >:(

Helemaal mee eens!!
Citaat van: justme op  1 april 2008, 20:01:18
Vind ik niet, anders zou ik het niet zeggen  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

attje

Mystic River, echt geen film die je eens even leuk gaat bekijken. het is meer zo'n drama film
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

bertus

Alhoewel ik om sommige momenten uit Postal wel erg heb kunnen lachen, alle films van Uwe Bol.

Iwan

Vanavond een stuk van Spion van Oranje gekeken... mijn hemel wat een wanstaltige film is dat.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."