Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Pedo wil opvoedkunde studeren

Gestart door Iwan, 26 augustus 2007, 23:07:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Een Pedo die opvoedkunde wil studeren dat moet kunnen.

Eens, .....
0 (0%)
Oneens, ....
7 (100%)
Geen Mening.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 5

Iwan

Citeer
Pedo wil opvoedkunde studeren

AMSTERDAM - Norbert de Jonge van de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit,
de 'Pedo-partij' wil bij de Europese rechter afdwingen dat hij zijn studie kinder-opvoedkunde
mag beginnen in Leiden.

De secretaris van de PNVD heeft een advocaat ingeschakeld.
Die heeft nu bezweaar aangetekend tegen de beslissing van de Universiteit Leiden
om hem te weigeren voor de studie orthopedagogiek.
De universiteit wil geen pedo's in de collegezaal.

De Jonge, wiens partij zich onder meer inzet voor het verlagen van de leeftijdsgrens
waarop kinderen seks mogen hebben, werd een jaar geleden weggestuurd
van de opleiding orthopedagogie aan de Radboud Universiteit in Nijmegen,
omdat hij met kinderen zou moeten werken, zo schrijft het Leidsch Dagblad.

Ook Leiden is huiverig voor de aanwezigheid van een
(naar eigen zeggen niet seksueel praktiserend) pedofiel.
Het bestuur vreest dat zijn komst 'een ernstige aantasting vormt
van het vertrouwensklimaat binnen de universiteit', zo schrijft het Leidsch Dagblad.

De partij is vooral bekend vanwege haar opvatting dat seks vanaf het twaalfde levensjaar
legaal zou moeten zijn. Daarnaast pleit de PNVD onder andere voor legalisering van soft- en harddrugs,
een verbod op vleesconsumptie door mensen, een gekozen minister-president en gratis treinvervoer

Vorige maand verscheen een spelletje van de hand van Norbert.
In dit spel speelt u een pedo die kindertjes in bed moet krijgen
en daarbij het rechtssysteem moet omzeilen.



Ã,©telegraaf.nl

Stelling:
Het moet kunnen dat Norbert de Jonge opvoedkunde gaat studeren,
dat de Universiteit Leiden hem de studie weigerd is een schande!
Het staat immers voor een ieder vrij om welke studie dan ook te volgen
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

Hij wil een beroep gaan uitoefenen waardoor die veel met kinderen in contact komt! Ik denk dat bijna niemand hem in dienst gaat nemen, want hij is een gevaar voor de kinderen.
Hij komt via het internet openlijk uit komt voor het feit dat je ââ,¬Å"seks met kinderenââ,¬Â lekker vind. Dan denk ik dat het terecht is dat ze je verwijderen van zo opleiding, omdat je niet veel goeds doet aan het beroep en een gevaar bent voor de kinderen waarmee je juist moet werken. Zijn persoonlijke standpunten zorgen er direct voor dat hij niet de kans krijgt deze opleiding te volgen omdat hij nooit het beroep zal kunnen uitoefenen met eer en geweten. 

Iwan

Een pedoseksueel of pedofiel moet wat mij betreft niet de mogelijk krijgen om werkzaam
te zijn in een beroep waar hij/zij in aanraking komt met potentiële slachtoffers, kinderen.
Uiteraard zijn er nu ook pedofielen werkzaam in zoââ,¬â,,¢n of een vergelijkbaar beroep,
maar ik denk dat de Jonge nooit een baan zal kunnen vinden omdat, zoals Tim als aangaf,
omdat hij zichzelf met zijn politieke partij, de punten van die partij en zijn uitspraken
in de media niet echt populair heeft gemaakt.
Bovendien vindt ik het niet wenselijk dat iemand met pedofiele neigingen onderwijs krijgt
in het manipuleren van kinderen. Ik kan me voorstellen dat de Universiteit van Leiden
hem heeft geweigerd, met de name omdat hij zich nogal in de media heeft geprofileerd
als iemand die voorstander is van seks met minderjarigen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Tokio

Ken Norbert persoonlijk, en los van het feit dat ik de hele toestand rond de weigering van de diverse universiteiten vind rieken naar discriminatie, kan ik alleen zeggen het het geen slecht mens is.

In het geval van de weigering hem een studiemogelijkheid aan te bieden, zou je pedofielen dan kunnen weigeren in veel beroepen. Dat als zodanig is strafbaar bij de wet. Het gaat er natuurlijk niet over of dat ook wensbaar is, maar dat bepaald hoofdzakelijk de wet.

TimT

Nobert claimt op internet seks met kinderen prettig te vinden! Dit is in mijn ogen al voldoende om hem buiten te sluiten van opleidingen en beroepen waarin hij in dagelijks contact zou komen met kinderen. Is het alleen maar om de schijn weg te halen, dat het mogelijk is in dit land dat pedofielen beroepen uitoefen waarmee ze in dagelijks contact komen met kinderen.
Ik denk dat de wet zodanig aangepast moet worden om pedofielen te weren van beroepen waarin ze dagelijks contact hebben met kinderen.
En ik denk zelf dat de wet in aan jullie kant staat Tokio! Ik denk dat de rechtbank ook de bezwaren van de universiteit en de samenleving zal afwegen! 
Nobert is gewoon dom geweest door standpunten zo naar buiten te brengen en zeker met zijn on-line video, daarmee heeft hij het toch flink afgedaan! En wat mijn betreft verdiend deze man een plekje op de achterstebankjes in een opleiding, voor een beroep waardoor hij zo min mogelijk tot niet in contact komt met kinderen!

bertus

een psychopaat laat je niet het leger in,
verstandelijk gehandicapten laat je niet de prostitutie in,
iemand met 2 linkerhanden laat je geen houthakker worden,
een alcoholist laat je niet in een slijter werken,
een pedofiel laat je niet met kinderen werken.

Tokio

Citaat van: TimT op 27 augustus 2007, 14:39:55
Nobert claimt op internet seks met kinderen prettig te vinden! Dit is in mijn ogen al voldoende om hem buiten te sluiten van opleidingen en beroepen waarin hij in dagelijks contact zou komen met kinderen. Is het alleen maar om de schijn weg te halen, dat het mogelijk is in dit land dat pedofielen beroepen uitoefen waarmee ze in dagelijks contact komen met kinderen.
Ik denk dat de wet zodanig aangepast moet worden om pedofielen te weren van beroepen waarin ze dagelijks contact hebben met kinderen.
En ik denk zelf dat de wet in aan jullie kant staat Tokio! Ik denk dat de rechtbank ook de bezwaren van de universiteit en de samenleving zal afwegen! 
Nobert is gewoon dom geweest door standpunten zo naar buiten te brengen en zeker met zijn on-line video, daarmee heeft hij het toch flink afgedaan! En wat mijn betreft verdiend deze man een plekje op de achterstebankjes in een opleiding, voor een beroep waardoor hij zo min mogelijk tot niet in contact komt met kinderen!

Natuurlijk is Norbert dom geweest en niet zo'n beetje ook.
Begreep van hem dat hij andere studierichtingen ook best wel leuk acht, maar dat hem het er nu om gaat dat hij denkt dat het recht eens aan zijn zijde komt te staan. Ik vind dat getuigen van naiviteit.

Dity

Citaat van: Tokio op 28 augustus 2007, 02:02:18
Citaat van: TimT op 27 augustus 2007, 14:39:55
Nobert claimt op internet seks met kinderen prettig te vinden! Dit is in mijn ogen al voldoende om hem buiten te sluiten van opleidingen en beroepen waarin hij in dagelijks contact zou komen met kinderen. Is het alleen maar om de schijn weg te halen, dat het mogelijk is in dit land dat pedofielen beroepen uitoefen waarmee ze in dagelijks contact komen met kinderen.
Ik denk dat de wet zodanig aangepast moet worden om pedofielen te weren van beroepen waarin ze dagelijks contact hebben met kinderen.
En ik denk zelf dat de wet in aan jullie kant staat Tokio! Ik denk dat de rechtbank ook de bezwaren van de universiteit en de samenleving zal afwegen! 
Nobert is gewoon dom geweest door standpunten zo naar buiten te brengen en zeker met zijn on-line video, daarmee heeft hij het toch flink afgedaan! En wat mijn betreft verdiend deze man een plekje op de achterstebankjes in een opleiding, voor een beroep waardoor hij zo min mogelijk tot niet in contact komt met kinderen!

Natuurlijk is Norbert dom geweest en niet zo'n beetje ook.
Begreep van hem dat hij andere studierichtingen ook best wel leuk acht, maar dat hem het er nu om gaat dat hij denkt dat het recht eens aan zijn zijde komt te staan. Ik vind dat getuigen van naiviteit.

Getuigt volgens mij zeker van een behoorlijk dosis naiviteit, om te denken dat hij het recht nu aan zijn kant kan krijgen. Helemaal gezien hetgeen hij heeft gezegt.
Ik vermoed dat een rechter ook wel verder kijkt dan zijn neus lang is en niet de kat op het spek zal binden door hem zo'n opleiding te laten volgen.

Maar mocht het zo wezen dat hij toch die opleiding mag volgen:::: mijn kind zou dan nooit bij hem onder behandeling komen.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Tokio

Citaat van: Dity op 28 augustus 2007, 21:50:56
Citaat van: Tokio op 28 augustus 2007, 02:02:18
Citaat van: TimT op 27 augustus 2007, 14:39:55
Nobert claimt op internet seks met kinderen prettig te vinden! Dit is in mijn ogen al voldoende om hem buiten te sluiten van opleidingen en beroepen waarin hij in dagelijks contact zou komen met kinderen. Is het alleen maar om de schijn weg te halen, dat het mogelijk is in dit land dat pedofielen beroepen uitoefen waarmee ze in dagelijks contact komen met kinderen.
Ik denk dat de wet zodanig aangepast moet worden om pedofielen te weren van beroepen waarin ze dagelijks contact hebben met kinderen.
En ik denk zelf dat de wet in aan jullie kant staat Tokio! Ik denk dat de rechtbank ook de bezwaren van de universiteit en de samenleving zal afwegen! 
Nobert is gewoon dom geweest door standpunten zo naar buiten te brengen en zeker met zijn on-line video, daarmee heeft hij het toch flink afgedaan! En wat mijn betreft verdiend deze man een plekje op de achterstebankjes in een opleiding, voor een beroep waardoor hij zo min mogelijk tot niet in contact komt met kinderen!

Natuurlijk is Norbert dom geweest en niet zo'n beetje ook.
Begreep van hem dat hij andere studierichtingen ook best wel leuk acht, maar dat hem het er nu om gaat dat hij denkt dat het recht eens aan zijn zijde komt te staan. Ik vind dat getuigen van naiviteit.

Getuigt volgens mij zeker van een behoorlijk dosis naiviteit, om te denken dat hij het recht nu aan zijn kant kan krijgen. Helemaal gezien hetgeen hij heeft gezegt.
Ik vermoed dat een rechter ook wel verder kijkt dan zijn neus lang is en niet de kat op het spek zal binden door hem zo'n opleiding te laten volgen.

Maar mocht het zo wezen dat hij toch die opleiding mag volgen:::: mijn kind zou dan nooit bij hem onder behandeling komen.

Ga je er dan vanuit dat jouw kind tzt zo'n behandeling nodig heeft?  ???

TimT

Citaat van: Tokio op 29 augustus 2007, 01:44:57
Citaat van: Dity op 28 augustus 2007, 21:50:56
Citaat van: Tokio op 28 augustus 2007, 02:02:18
Citaat van: TimT op 27 augustus 2007, 14:39:55
Nobert claimt op internet seks met kinderen prettig te vinden! Dit is in mijn ogen al voldoende om hem buiten te sluiten van opleidingen en beroepen waarin hij in dagelijks contact zou komen met kinderen. Is het alleen maar om de schijn weg te halen, dat het mogelijk is in dit land dat pedofielen beroepen uitoefen waarmee ze in dagelijks contact komen met kinderen.
Ik denk dat de wet zodanig aangepast moet worden om pedofielen te weren van beroepen waarin ze dagelijks contact hebben met kinderen.
En ik denk zelf dat de wet in aan jullie kant staat Tokio! Ik denk dat de rechtbank ook de bezwaren van de universiteit en de samenleving zal afwegen! 
Nobert is gewoon dom geweest door standpunten zo naar buiten te brengen en zeker met zijn on-line video, daarmee heeft hij het toch flink afgedaan! En wat mijn betreft verdiend deze man een plekje op de achterstebankjes in een opleiding, voor een beroep waardoor hij zo min mogelijk tot niet in contact komt met kinderen!

Natuurlijk is Norbert dom geweest en niet zo'n beetje ook.
Begreep van hem dat hij andere studierichtingen ook best wel leuk acht, maar dat hem het er nu om gaat dat hij denkt dat het recht eens aan zijn zijde komt te staan. Ik vind dat getuigen van naiviteit.

Getuigt volgens mij zeker van een behoorlijk dosis naiviteit, om te denken dat hij het recht nu aan zijn kant kan krijgen. Helemaal gezien hetgeen hij heeft gezegt.
Ik vermoed dat een rechter ook wel verder kijkt dan zijn neus lang is en niet de kat op het spek zal binden door hem zo'n opleiding te laten volgen.

Maar mocht het zo wezen dat hij toch die opleiding mag volgen:::: mijn kind zou dan nooit bij hem onder behandeling komen.

Ga je er dan vanuit dat jouw kind tzt zo'n behandeling nodig heeft?  ???

Denk dat geen serieuze kliniek of ziekenhuis hem gaat aannemen!

Tokio

Dan zal 'ie toch eerst die studie moeten voltooien en hij zou voor zichzelf kunnen beginnen.

Dity

Citaat van: Tokio op 29 augustus 2007, 01:44:57
Citaat van: Dity op 28 augustus 2007, 21:50:56
Citaat van: Tokio op 28 augustus 2007, 02:02:18
Citaat van: TimT op 27 augustus 2007, 14:39:55
Nobert claimt op internet seks met kinderen prettig te vinden! Dit is in mijn ogen al voldoende om hem buiten te sluiten van opleidingen en beroepen waarin hij in dagelijks contact zou komen met kinderen. Is het alleen maar om de schijn weg te halen, dat het mogelijk is in dit land dat pedofielen beroepen uitoefen waarmee ze in dagelijks contact komen met kinderen.
Ik denk dat de wet zodanig aangepast moet worden om pedofielen te weren van beroepen waarin ze dagelijks contact hebben met kinderen.
En ik denk zelf dat de wet in aan jullie kant staat Tokio! Ik denk dat de rechtbank ook de bezwaren van de universiteit en de samenleving zal afwegen! 
Nobert is gewoon dom geweest door standpunten zo naar buiten te brengen en zeker met zijn on-line video, daarmee heeft hij het toch flink afgedaan! En wat mijn betreft verdiend deze man een plekje op de achterstebankjes in een opleiding, voor een beroep waardoor hij zo min mogelijk tot niet in contact komt met kinderen!

Natuurlijk is Norbert dom geweest en niet zo'n beetje ook.
Begreep van hem dat hij andere studierichtingen ook best wel leuk acht, maar dat hem het er nu om gaat dat hij denkt dat het recht eens aan zijn zijde komt te staan. Ik vind dat getuigen van naiviteit.

Getuigt volgens mij zeker van een behoorlijk dosis naiviteit, om te denken dat hij het recht nu aan zijn kant kan krijgen. Helemaal gezien hetgeen hij heeft gezegt.
Ik vermoed dat een rechter ook wel verder kijkt dan zijn neus lang is en niet de kat op het spek zal binden door hem zo'n opleiding te laten volgen.

Maar mocht het zo wezen dat hij toch die opleiding mag volgen:::: mijn kind zou dan nooit bij hem onder behandeling komen.

Ga je er dan vanuit dat jouw kind tzt zo'n behandeling nodig heeft?  ???

Nee Tokio, mijn kinderen hebben die behandeling gelukkig niet nodig en ook niet nodig gehad.
Ze zijn namelijk al 30 en 28 jaar.

Maar mocht het zo zijn dan blijf ik bij mijn standpunt, mijn kind of kinderen komen niet bij hem onder behandeling.
En niet alleen omdat hij het toevallig is, maar ook als bijvoorbeeld mocht blijken dat een leraar perdofiel zou zijn, dan zou ik toen der tijd mijn kinderen naar een andere school hebben gedaan
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Kim

Ik ben van mening dat een pedofiel alle beroepen mag uitoefenen
zolang er geen kinderen aan te pas komen. Het is onverantwoord
om zo'n man tussen kinderen te plaatsen.

Tokio

Citaat van: Kim op 29 augustus 2007, 14:37:43
Ik ben van mening dat een pedofiel alle beroepen mag uitoefenen
zolang er geen kinderen aan te pas komen. Het is onverantwoord
om zo'n man tussen kinderen te plaatsen.

Waarom is dat onverantwoord?  ???

Dan zou je ook kunnen stellen dat een homoseksueel niet met jongens om zou mogen gaan en een heteroseksueel niet met meisjes omdat het 'onverantwoord' zou zijn. Kunnen we beter allemaal thuis blijven.

TimT

Ik sluit mij aan bij het standpunt van kinderen. Pedofielen en dan bedoel ik ook de veroordeelde zouden praktisch niet in contact mogen komen met kinderen, behalve onderbegeleiding van jeugdzorg of de kinderbescherming.
Tokio, ik snap dat jij misschien het heel normaal vind, maar pedofilie is ten eerste strafbaar en in ogen van het publiek ziekelijk. 
En jouw vergelijkingen die zijn heel anders. Want per wet is pedofilie verboden.

Tokio

Citaat van: TimT op 30 augustus 2007, 10:21:43
Ik sluit mij aan bij het standpunt van kinderen. Pedofielen en dan bedoel ik ook de veroordeelde zouden praktisch niet in contact mogen komen met kinderen, behalve onderbegeleiding van jeugdzorg of de kinderbescherming.
Tokio, ik snap dat jij misschien het heel normaal vind, maar pedofilie is ten eerste strafbaar en in ogen van het publiek ziekelijk. 
En jouw vergelijkingen die zijn heel anders. Want per wet is pedofilie verboden.

Pedofilie is NIET strafbaar. Is ook nooit strafbaar te stellen.
Je haalt twee zaken door elkaar. Mensen die het gevoel hebben liefde voor kinderen te hebben is heel wat anders en totaal onschuldig in tegenstelling tot zij die kinderen misbruiken voor hun eigen plezier.

TimT

Citaat van: Tokio op 30 augustus 2007, 10:37:37
Citaat van: TimT op 30 augustus 2007, 10:21:43
Ik sluit mij aan bij het standpunt van kinderen. Pedofielen en dan bedoel ik ook de veroordeelde zouden praktisch niet in contact mogen komen met kinderen, behalve onderbegeleiding van jeugdzorg of de kinderbescherming.
Tokio, ik snap dat jij misschien het heel normaal vind, maar pedofilie is ten eerste strafbaar en in ogen van het publiek ziekelijk. 
En jouw vergelijkingen die zijn heel anders. Want per wet is pedofilie verboden.

Pedofilie is NIET strafbaar. Is ook nooit strafbaar te stellen.
Je haalt twee zaken door elkaar. Mensen die het gevoel hebben liefde voor kinderen te hebben is heel wat anders en totaal onschuldig in tegenstelling tot zij die kinderen misbruiken voor hun eigen plezier.

Ik heb het over echte pedofielen, veroordeelde pedofielen. Misdadigersââ,¬Â¦
Daarbij komt Tokio. Als iemand met deze gedachtegoed bijvoorbeeld les wil gaan geven, dan zou ik als toekomstige ouder zeker mijn kind niet naar school sturen of zorgen via de directie dat die gene word ontslagen. Omdat het gewoon een groot risico is.
Kijk Tokio, jouw leven is jouw leven! Maar in alle eerlijkheid, ik zou nooit willen dat mijn mogelijk toekomstige kinderen les zouden krijgen van je! Ik ben nu gewoon eerlijk.

Tokio

Ik geef helemaal geen les, behalve dan tijdens oefeningen van de NATRES.  ;D

Maar ik vind het nogal angsthazerij waar het nu over gaat. Aan de ene kant gaat het over Norbert de Jonge die maar geen studie kan volgen en waarschijnlijk zelfs nooit.
Aan de andere kant wordt op voorhand pedo-Nederland in het verdomhoekje getrapt als zou het bij voorbaat uitgesloten moeten worden dat pedo's ooit met kinderen om zouden kunnen gaan. Hoe wil je zoiets controleren en waarom zou het verboden moeten worden?  ???
Alleen omdat er angst is dat zij met hun poten niet van jonge kinderen af kunnen blijven? Lijkt me nogal belachelijk.
Dan zou je aan iedereen op voorhand moeten twijfelen daar er heel veel homo's en lesbo's met jongeren om gaan. Algemeen is bekend in het homowereldje dat veel homo's op jong vallen. Moet je dan op voorhand uitsluiten dat homo's maar geweerd moeten worden als zij in beroepen werkzaam zijn waar veel jongeren aanwezig zijn? Lijkt me onmogelijk.
En hoe zit het dan met de hetero's? Moet je die dan ook maar weren in beroepen waar zij met veel jongeren omgaan? Want tsja, ze zouden eens hun poten niet thuis kunnen houden!  Ãâ€"Zw
Pedo's moeten net zo goed met hun poten van kinderen afblijven als elk ander mens en zo niet, dan volgt vanzelf wel strafvervolging, maar om op voorhand een bevolkingsgroep uit te sluiten waarbij helemaal niet zeker is of zij iets van plan zijn te ondernemen, is het zaaien van angst.


TimT

Pedofielen zijn een groter gevaar voor de samenleving dan jij wilt erkennen. Ik heb het over de groep die zich vergrijpen, die uitkomen als Nobert op een domme manier voor hun voorkeur. Deze mensen zorgen voor die angst, deze mensen zorgen voor die gegronde angst!

Tokio

Citaat van: TimT op 31 augustus 2007, 02:11:44
Pedofielen zijn een groter gevaar voor de samenleving dan jij wilt erkennen. Ik heb het over de groep die zich vergrijpen, die uitkomen als Nobert op een domme manier voor hun voorkeur. Deze mensen zorgen voor die angst, deze mensen zorgen voor die gegronde angst!

Geef toe dat ik de gevoelens van de meeste pedo's niet heb, ongeacht dat ik (mede) op jonge jongens val. Maar dat heet, zover ik weet, 'efebofiel'.
Waar jij het over hebt, zijn pedo-criminelen. Dat is heel wat anders dan iemand die vanuit een gevoel gewoon op kinderen valt.
Het grote gevaar in onze maatschappij zijn lieden die een gevaar zien wat er amper is en daar bijna hysterisch melding van doen en zodoende anderen met zich mee trekken in hun totale onkunde op dat gebied.

Een goeie en neutrale site in deze materie is onderstaande:

http://www.p-loog.info/Opinie/informatiemap_pedofilie.htm