Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Dr Phil

Gestart door Iwan, 10 oktober 2007, 17:12:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
'Dr. Phil is tiran op de set'

Medewerkers van Dr. Phil hebben het zwaar te verduren.
Volgens een insider die bij RadarOnline aanklopte is de populaire Amerikaanse psycholoog een ware tiran op de set van zijn talkshow.

Dr. Phil McGraw wordt vergeleken met een dictator die regelmatig een woede-uitbarsting krijgt als dingen niet lopen zoals hij ze wil.
Hij schreeuwt tegen zijn personeel, zijn gasten en zelfs tegen zijn echtgenote. 'Hij is als een fascistische dictator met trillende vrouwelijke bedienden',
aldus de bron. 'Je kunt de angst op de set voelen. Er schijnt ook een reden te zijn waarom hij bijna alleen maar vrouwen aanneemt.
Hij zoekt het kwetsbare type dat afhankelijk is van haar salaris en dus niet de strijd aan zal gaan.
'

Huwelijk
Ook zijn eigen huwelijk met Robin loopt het niet op rolletjes. De twee zitten volgens bronnen al een tijdje in een crisis,
omdat Robin zich te veel zou bemoeien met zijn show. Het stel is onlangs verhuisd naar een kleinere woning.

'Sindsdien lijkt het wel of ze een dieptepunt hebben bereikt', onthult een goede bekende van het stel. 'Phil hoopte dat hij Robin blij kon maken met een nieuw huis
en dat ze hem dan een beetje met rust zou laten. Nou, dat is niet gelukt. Phil lijkt op televisie een aardige man, maar hij gedraagt zich thuis als een monster.
'

Ego
Volgens de insider is de 62-jarige presentator ook verre van oprecht. Hij zou zijn gasten helemaal niet verder willen helpen in het leven,
maar intimideren zodat hij de soundbites krijgt die hij nodig heeft om hoge kijkcijfers te behalen. 'Hij is verre van de persoon die hij lijkt op televisie.'
Het gedrag van Dr. Phil heeft volgens de insider alles te maken met zijn gigantische ego. 'Het gaat allemaal om het voeden van zijn narcistische enorme ego.
Het gebeurt op zijn manier en iedereen buigt daarvoor.
'
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Dat leek me toch al geen gemakkelijke man. Hij meent echt dat die perfect is dat straalt die ook uit vind ik. Constant zijn vrouw in het publiek heeft die niks anders te doen?
Dan weer zijn kleinkinderen op de tv het gaat toch om de onderwerpen toch niet alleen om zijn (klein)kinderen die volgens hem ook zo perfect zijn. Nee mijn type is het niet sorry
Life can be so beautyfull
so follow your heart