Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Televizierring Wereld Draait Door

Gestart door Iwan, 26 oktober 2007, 22:55:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

De Gouden Televizierring gaat dit jaar naar het VARA-programma De Wereld draait door.
De prijs werd uitgereikt in theater Carré in Amsterdam tijdens het Gouden Televizier Gala van de AVRO.

Anita Witzier (KRO) en Paul de Leeuw (VARA) werden gekozen tot tv-vrouw en tv-man van het jaar.
Witzier was al zes keer eerder genomineerd, maar had nog nooit gewonnen.
Voor Paul de Leeuw was het de tweede keer.

Giel Beelen en Claudia de Breij werden door het publiek tot beste mannelijke en vrouwelijke
radiopresentator uitgeroepen. Beste radioprogramma was het Theater van het Sentiment (KRO).

De Gouden Kooi zou, dankzij een groot stemoffensief van zijn bewoners, het meest genomineerd zijn
door de kijkers. De Avro zou het Talpa-programma echter niet willen laten winnen, daarom is het
uiteindelijkniet bij de nominaties terechtgekomen. Ook Gordon & Joling over de Vloer was erg populair
en stond als tweede geplaatst daags voor de bekendmaking van de nominaties.
"Maar uiteindelijk stonden we maar zesde. Ik roep iedereen op die deze programma's heeft genomineerd
een mailtje te sturen aan de Avro
", aldus Gordon daags voor de uitreiking in RTL Boulevard.



Ã,©nos.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik vond het programma in het begin wel aardig, maar de nieuwigheid is er vanaf. :(
Vind het trouwens leuker als het gepresenteerd wordt door Claudia de Breij,
Matthijs van Nieuwkerk wil vaak zijn autocue iets te snel voorlezen
waardoor hij wel eens struikelt over zijn woorden.
Ben sowieso niet zo dol op programma's waarin de tekst van de presentator
grotendeels van de autocue wordt opgelezen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

sterretje

Ik heb het niet gezien, ik hou niet van dat soort tv programma's
Ach wie bepaald wat? Ik zie het nut er niet van in

Lynn

Ik had gedacht (en gehoopt) dat Paul de Leeuw zou winnen :)

Nevyn

Ik vind het een beetje flauw dat ze de Gouden Kooi niet bij de nominaties hebben gezet.
Ze hadden toch niet hoeven winnen?

En als je ze dan niet nomineert, hou dan ook je mond erover dat ze wel genomineerd zouden moeten zijn. Beetje kinderachtig vind ik het..

sterretje

Citaat van: Dee-E op 30 oktober 2007, 10:36:38
Ik vind het een beetje flauw dat ze de Gouden Kooi niet bij de nominaties hebben gezet.
Ze hadden toch niet hoeven winnen?

En als je ze dan niet nomineert, hou dan ook je mond erover dat ze wel genomineerd zouden moeten zijn. Beetje kinderachtig vind ik het..

De gouden kooi een nominatie ???
Sorry maar ik vind dit nou niet echt een goed programma, eigenlijk vind ik het een zielig iets.
Mensen die elkaar het leven zuur maken op allerlei manieren, niet echt interessant dus daar ik dit al dagelijks om mij heen zie in onze maatschappij

Nevyn

Citaat van: sterretje op 18 december 2007, 09:18:01
Citaat van: Dee-E op 30 oktober 2007, 10:36:38
Ik vind het een beetje flauw dat ze de Gouden Kooi niet bij de nominaties hebben gezet.
Ze hadden toch niet hoeven winnen?

En als je ze dan niet nomineert, hou dan ook je mond erover dat ze wel genomineerd zouden moeten zijn. Beetje kinderachtig vind ik het..

De gouden kooi een nominatie ???
Sorry maar ik vind dit nou niet echt een goed programma, eigenlijk vind ik het een zielig iets.
Mensen die elkaar het leven zuur maken op allerlei manieren, niet echt interessant dus daar ik dit al dagelijks om mij heen zie in onze maatschappij

Daar gaat het niet om.. Het is gewoon niet eerlijk dat ze een programma niet nomineren, terwijl ze wel genomineerd zijn..

Dat vind ik kinderachtig.. En ja, ik vind de gouden kooi leuk.. Maar dan meer omdat ik graag naar Huub kijk, dan dat ik het echt volg..