Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Nederlanders spelen vadertje en moedertje op tv

Gestart door Iwan, 10 januari 2008, 07:14:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Verliefde stelletjes gaan op de Nederlandse televisie vadertje en moedertje spelen.
In het BNN-programma 'Baby Te Huur', te zien vanaf 20 januari,
krijgen vier Nederlandse koppels achtereenvolgens een baby, een peuter, een 8-jarige
en een puber voor drie dagen onder hun hoede.
Volgens een woordvoerster hebben ouders hun kind zelf voor dit programma opgegeven.

In het drie weken durende experiment krijgen de jonge stellen alle facetten van het ouderschap
onder de neus geduwd. "Tot aan je enkels in de babypoep, je puberzoon die iedere avond
een andere chick mee naar huis neemt tot aangebrand eten en onbetaalde rekeningen.
"
De ouders zijn echter steeds in de buurt en kijken via bewakingscamera's mee.

Ook de beginstadia - samenwonen en 'zwangerschap' - maken de stelletjes mee.
Het experiment voor de acht jongeren (17 tot en met 20 jaar) duurt dag en nacht.
Het resultaat is te zien in acht afleveringen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Het BNN-programma Baby Te Huur moet het na één aflevering al doen zonder Shirley en Jenneken.
Het lesbische koppel kwam er al in de eerste aflevering achter dat het niet aan samenwonen toe is.
De spanningen over de verdeling van de huishoudelijke taken liepen te hoog op, aldus BNN vandaag.

In het nu al legendarische programma gaan vier jonge stelletjes met kinderwens op televisie een paar weken
samenwonen en alvast oefenen met echte kinderen. Het lesbische koppel is vervangen door een nieuw stel.

ChristenUnie
Minister André Rouvoet liet zich eerder kritisch uit over het programma.
De deelnemers oefenen met echte kinderen die door ouders een paar dagen zijn uitgeleend.
Rouvoet heeft inmiddels de kinderbescherming ingeschakeld





Ã,©nieuwnieuws.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Ik zou zelf mijn baby, peuter, kleuter of tienerpuber niet voor 3 dagen uitlenen aan een koppel wat wil uitzoeken of het wel samen wil gaan wonen of hoe zij met die leeftijdscategorieën omgaan.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Cheops

Van de eerste Big Brother tot aan de laatste onzin als dit,schuif maar regelrecht de prullebak in å

Kim

Vond het een leuk programma om te zien!
Een stel al uit elkaar na 2 dagen.  *G

Vraag me wel af welke idioot zijn kind uitleent aan vreemden!  :-\