Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Meisjes filmden mishandeling met gsm

Gestart door Iwan, 17 januari 2008, 11:16:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Vijf meisjes van 13 tot en met 15 jaar worden ervan verdacht zeker drie keer een meisje op straat
te hebben mishandeld. Voor zover bekend is een van de drie mishandelingen door de daders gefilmd
met een mobiele telefoon. Gisteren werden de vijf meisjes uit het Brabantse Oosterhout aangehouden.
De politie heeft de beelden in beslag genomen. Een uitgelokte ruzie ging telkens aan de mishandelingen vooraf.

Mishandeling
De politie is op zoek naar een meisje dat op 26 oktober door het vijftal is mishandeld.
Op de beelden zou te zien zijn hoe het meisje tijdens de mishandeling op de grond valt
en vervolgens tegen haar hoofd wordt geschopt. Een bloedende wond in haar gezicht is het gevolg.

Aangiftes
De andere twee mishandelingen vonden in november en december plaats in een overdekt winkelcentrum.
Een 13-jarig meisje uit Oosterhout heeft aangifte gedaan van een mishandeling op 19 december.
Ze zou zonder aanleiding geschopt en geslagen zijn door de vijf verdachten, die vergezeld werden
door twee jongens. Ze hielden pas op toen passanten ingrepen. Uit onderzoek na die aangifte
werd duidelijk dat een 16-jarig meisje op 9 november iets soortgelijks is overkomen.





Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

 Ã,¶Ã,Â¥Ã,¶ Het is toch niet te geloven, hoe haalt iemand het in zijn/haar hoofd om zoiets te doen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Dit doet mij aan mijn zusje denken..
Die denkt ook dat het stoer is om jongeren in elkaar te slaan en zegt dan tegen de hele school wat ze gaat doen en dat ze het moeten gaan filmen.
Vorige week is het mis gegaan en heeft ze zelf een klap gekregen... En natuurlijk stond dit ook op youtube..  SÃâ€"s

Dity

Citaat van: Dee-E op 18 januari 2008, 13:09:07
Dit doet mij aan mijn zusje denken..

Vorige week is het mis gegaan en heeft ze zelf een klap gekregen... En natuurlijk stond dit ook op youtube..  SÃâ€"s


En gaat ze er nu mee door, of is het voor haar genoeg geweest nu ze zelf het slachtoffer is geworden?
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Nevyn

Helaas ziet ze zelf niet in dat ze fout zit, dus gaat ze gewoon door.
Ze laat zich niet afschrikken door het krijgen van een klap.