Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Oppas betaalde voor seks met 8-jarige

Gestart door Iwan, 22 januari 2008, 11:46:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

ROTTERDAM - Een 8-jarige meisje uit IJsselmonde is door haar oppas betaald voor haar seksuele diensten.
Bij de eerste keer duwde hij tijdens het spelen van blindemannetje plots zijnn geslachtsorgaan in haar mond,
terwijl ze geblinddoekt was.

De 39-jarige man bekende gisteren bij de rechter het meisje vervolgens regelmatig te hebben misbruikt,
tot haar 16de jaar. Ze kreeg, volgens eigen zeggen, soms drugs toegediend waarvan ze heel actief werd.
Ook moest ze een enkele keer volwassenen lingerie dragen.

De verdachte zei het kind ââ,¬Ëœuit een onvoorwaardelijke liefdeââ,¬â,,¢ te hebben misbruikt.
,,Misschien omdat ik de eerste keer xtc gebruikt had, dat ik betoverd raakte", zei de verdachte.

Het slachtoffer kreeg 35 euro ââ,¬Ëœzwijggeld' per keer. De jarenlange ontucht kwam aan het licht,
nadat de moeder van het slachtoffer erover in haar dagboek las.
De verdachte lijdt volgens gedragsdeskundigen, aan een persoonlijkheidsstoornis met borderline-trekken.

Volgens officier van justitie zocht het slachtoffer geborgenheid.
,,Maar de verdachte heeft daar op grove wijze misbruik van gemaakt.ââ,¬â,,¢Ã¢â,¬â,,¢
De aanklager eiste vijf jaar cel tegen de Rotterdammer.

Uitspraak op 4 februari.





Ã,©AD.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Gadverdamme kan toch altijd zo woest op dat soort lui worden en dan komen ze ook nog aan
met drogredenen als; Ik deed het uit liefde, ik houd van het kind, ik wil het kind geen kwaad doen,
wat ik deed was een bevestiging van mijn liefde. Maar ze denken niet aan de pijn die ze het kind doen
en wat voor problemen het kind er van kan hebben voor de rest van het leven, nee het is altijd;
Ik deed het uit liefde, Ik houd van het kind, Ik wil het kind geen kwaad doen, altijd; IK, IK, IK
en dan nog durven beweren dat ze niets kwaads in het zin hadden, stelletje egoïstische perverselingen!
die een kind helemaal de vernieling in helpen om hun eigen seksuele perversiteiten te kunnen botvieren
en als het kind volwassen is dan kijken ze er niet meer naar om, dan is de liefde ineens over, dan mag
het kind zelf zijn/haar vernielde leventje leven zonder dat ze naar hem/haar omkijken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Iwan, ik had het niet beter kunnen verwoorden :)

DonWoozy

inderdaad, als je zulk soort dingen doet ben je gewoon ziek in je hoofd meer heb ik er ook niet aan toe te voegen!!

Dity

Citaat van: Iwan op 22 januari 2008, 12:18:24
Gadverdamme kan toch altijd zo woest op dat soort lui worden en dan komen ze ook nog aan
met drogredenen als; Ik deed het uit liefde, ik houd van het kind, ik wil het kind geen kwaad doen,
wat ik deed was een bevestiging van mijn liefde. Maar ze denken niet aan de pijn die ze het kind doen
en wat voor problemen het kind er van kan hebben voor de rest van het leven, nee het is altijd;
Ik deed het uit liefde, Ik houd van het kind, Ik wil het kind geen kwaad doen, altijd; IK, IK, IK
en dan nog durven beweren dat ze niets kwaads in het zin hadden, stelletje egoïstische perverselingen!
die een kind helemaal de vernieling in helpen om hun eigen seksuele perversiteiten te kunnen botvieren
en als het kind volwassen is dan kijken ze er niet meer naar om, dan is de liefde ineens over, dan mag
het kind zelf zijn/haar vernielde leventje leven zonder dat ze naar hem/haar omkijken.

helemaal mee eens, zou het niet beter kunnen verwoorden
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************