Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Misbruik meisjes door 'sekswedstrijd'

Gestart door Iwan, 6 februari 2008, 17:46:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

SPIJKENISSE - In hun drang om topscorer te worden in het zelf opgezette seksklassement
hebben ten minste drie mannen uit Spijkenisse maandenlang tienermeisjes gedwongen tot seks.

Dat bleek dinsdagmiddag in Rotterdam tijdens een rechtszaak tegen de 20-jarige leider van de groep.

Deze ICTââ,¬â,,¢er en zijn ongeveer even oude vrienden wonnen het vertrouwen van de meisjes in hun woonplaats
en maakten blootopnames van hen. Vervolgens werden de tieners opgetrommeld als het de mannen beliefde.
Als ze weigerden te komen, werd gedreigd dat hun naaktopnames op internet zouden worden gezet.
Uit angst dat dat zou gebeuren, gaven ze toe. De mannen hielden hun seksklassement op internet bij.

Slechts één van de meisjes durfde aangifte te doen van het seksueel misbruik. Dat deed ze nadat ze was
ontslagen uit een inrichting. Daar moest ze naar toe, omdat ze geestelijk zo in de war was dat ze zichzelf
beschadigde en aan zelfmoord dacht. De belangrijkste reden daarvan was, volgens het nu 15-jarige meisje,
dat de Spijkenisser haar enkele keren had verkracht. Zelf ontkende de man dat in alle toonaarden.
Hij zei slechts één keer seks met haar te hebben gehad. ,,Ik wist toen we verkering kregen echt niet
dat ze pas twaalf was, ze zag eruit als zestien. Toen ik hoorde dat ze twaalf was, heb ik de relatie verbroken.
ââ,¬â,,¢Ã¢â,¬â,,¢

De officier van justitie geloofde weinig van de vlot babbelende man, die eerdere verklaringen
over het seksklassement en de gemeenschap ontkende. Ze hield hem voor dat seks met minderjarigen
strafbaar is, ook voor iemand die door zijn vrienden een ââ,¬Ëœplayerââ,¬â,,¢ wordt genoemd:
een man die meisjes puur voor de seks uitkiest.

Zijn advocaat vroeg om vrijspraak. Het ging volgens hem slechts om jongeren
die met seks experimenteerden. Hij stelde ook dat de meisjes instemden met de filmopnames.

De officier van justitie achtte bewezen dat de Spijkenisser meerdere keren ontucht met het meisje pleegde
en eiste een voorwaardelijke gevangenisstraf van een half jaar en 240 uur dienstverlening.

Uitspraak over twee weken.





Ã,©ad.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Schandalig dat iemand die volwassen is, en naar ik nu even aanneem,
goed bij zijn hoofd is op zoââ,¬â,,¢n wijze een 15 jarig meisje onder druk zet en misbruikt.
Ik vind een straf van 6 maanden en 240 uur dienstverlening als eis ook erg laag,
TBS zou, gezien de ernstigheid van het misdrijf meer op zijn plaats zijn vind ik.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Dat argument dat ze met sex aan het experimenteren waren vind ik echt waardeloos.
Als je nagaat dat toen het gebeurde het nu 15 jarige meisje nog maar 12 jaar was dan weet je dat je als toen zijnde een jongen van 17 helemaal fout bezig bent.

Die straf die geeist wordt vind ik maar een lachertje, maar dat is normaal tegenwoordig
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************