Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Vind jij het leuk om een kerstpakket te krijgen? of liever anders?

Gestart door Iwan, 25 november 2006, 18:55:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Vind jij het leuk om een kerstpakket te krijgen? of liever anders?

Ik wil graag een kerstpakket
11 (55%)
Ik wil liever het geld
3 (15%)
Ik prefereer dat het geld aan een goed doel wordt gegeven
0 (0%)
Anders, vertel..
6 (30%)

Totaal aantal stemmen: 13

mary-kate

Ik vind het leuk om een kerst pakket te krijgen
Dit jaar was er een kerst markt waar je je eigen kerst pakketje kon samen stellen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Ben benieuwd of ik dit jaar ook een kerstpakket krijg van het bedrijf waar ik gedetacheerd ben.
Vorig jaar kreeg ik die niet van de gemeente Zuidhorn, terwijl mijn collega's die gedetacheerd zijn bij andere gemeentes dat wel kregen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Willeke

Oh dat is apart Iwan!

Ik ben benieuwd. Kreeg een tijdje geleden mail van mijn werk, waarin ik ben uitgenodigd voor de kerstmarkt. Dan krijg je bij binnenkomst een aantal muntjes waarmee je langs kraampjes kan. Heb er al veel leuke berichten over gehoord dus we zullen zien :)

mary-kate

Ik krijg dit jaar geen kerstpakket maar ik vind het altijd wel leuk om te krijgen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

attje

Ben benieuwd of we dit jaar een kerstpakket gaan krijgen, is 2 jaar geleden afgeschaft in verband met de crisis.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Iwan



Citaat van: Iwan op 17 november 2016, 16:46:37
Ben benieuwd of ik dit jaar ook een kerstpakket krijg van het bedrijf waar ik gedetacheerd ben.
Vorig jaar kreeg ik die niet van de gemeente Zuidhorn, terwijl mijn collega's die gedetacheerd zijn bij andere gemeentes dat wel kregen.
Antwoord is dus nee, van de werkgever waar ik gedetacheerd ben geen kerstpakket gekregen.
Wat dat betreft heb ik het slecht getroffen dat ik bij de gemeente Zuidhorn gedetacheerd ben, collega's die gedetacheerd zijn bijna andere gemeentes
krijgen wel allemaal een kerstpakket als blijk van waardering. (wordt ook regelmatig met traktaties overgeslagen omdat ik niet in dienst bij de gemeente ben)

Goede nieuws is dat de gemeente daardoor wel geld bespaard waardoor de medewerkers van de gemeente elk jaar een reisje naar het buitenland hebben
van geld wat eigenlijk voor de burger is bedoeld.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Ik krijg geen kerstpakket maar ik vond het wel altijd leuk om er een te krijgen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis

Het is altijd weer leuk om een kerstpakket te krijgen. Ik heb die vorige week gekregen.

Kim

Ik vind het heel leuk om een kerstpakket te krijgen!
Kreeg er dit jaar 2, plus een silo chocolaatjes en nog €50,00
van mijn baas.  :D

Iwan



Citaat van: Kim op 28 december 2016, 15:38:02
Ik vind het heel leuk om een kerstpakket te krijgen!
Kreeg er dit jaar 2, plus een silo chocolaatjes en nog €50,00
van mijn baas.  :D
Een Silo chocolaatjes?  :OhM:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Iwan op 20 december 2016, 18:22:24


Citaat van: Iwan op 17 november 2016, 16:46:37
Ben benieuwd of ik dit jaar ook een kerstpakket krijg van het bedrijf waar ik gedetacheerd ben.
Vorig jaar kreeg ik die niet van de gemeente Zuidhorn, terwijl mijn collega's die gedetacheerd zijn bij andere gemeentes dat wel kregen.
Antwoord is dus nee, van de werkgever waar ik gedetacheerd ben geen kerstpakket gekregen.
Wat dat betreft heb ik het slecht getroffen dat ik bij de gemeente Zuidhorn gedetacheerd ben, collega's die gedetacheerd zijn bijna andere gemeentes
krijgen wel allemaal een kerstpakket als blijk van waardering. (wordt ook regelmatig met traktaties overgeslagen omdat ik niet in dienst bij de gemeente ben)

Goede nieuws is dat de gemeente daardoor wel geld bespaard waardoor de medewerkers van de gemeente elk jaar een reisje naar het buitenland hebben
van geld wat eigenlijk voor de burger is bedoeld.  *G
Vanmiddag kwam de bode van het gemeentehuis om mij een kerstpakket te brengen van de gemeente!
Het heeft 3 jaar geduurd, maar nu ben ik schijnbaar een blijk van waardering waard.

Moet wel zeggen dat ik dit jaar met best wel veel collega's erover gesproken heb dat ik nooit een kerstpakket van de gemeente krijg.
Heb oa gezegd dat het ook steekt dat ze in de kersttoespraak er zo prat op gaan dat ze bij de gemeente zo sociaal zijn en dat er op
het gemeente een hecht team werkt waarin iedereen gelijk is. En heb gezegd dat toen ze 2 jaar geleden zeiden dat ik geen kerstpakket
kreeg omdat ze een rechte lijn trokken wie wel en wie geen kerstpakket kreeg, gedetacheerden niet,  dat het voor mij dan wel lullig was
dat ik net de enige was die onder de lijn stond en dus niets kreeg. (andere gedetacheerden kregen wel een kerstpakket)

Dus vermoed dat een collega, ook gedetacheerd, het voor elkaar gekregen heeft dat ze mij dit jaar ook een kerstpakket geven.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Ik ben jaren gedetacheerd geweest en toen kreeg ik net als iedereen daar ook een kerstpakket. Leuk dat je er nu wel 1 heb gekregen Iwan.

Ik heb dit jaar gewoon een kerstpakket gehad. Verschillende etenswaren zaten er in. Verder overigens ook een eindejaarsuitkering gehad.

Kim

Altijd leuk!! Ook dit jaar weer een kerstpakket, kerstbonus, chocolaatjes en een banketbakkerskrans.