Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mary-kate

Ik kom net van de aqua zumba af. Weer nieuwe gezichten en weinig oude bekende. Maar ja voor hoelang? Nieuwe voornemens voor 2013 en in maart zie je ze niet meer???
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Met Le Petit Pousse naar de dokter geweest, rondom de wonden is haar vacht weggeschoren,
de wonden schoongemaakt en antibiotica gekregen. Daarna wat boodschappen gehaald en met mijn werk
gebeld... het hoofdkantoor wilde dat ik bij de Arbo langs zou komen, ik wou dat ook, maar mijn
direct leidinggevende vond dat geen goed idee.... Zou sowieso maandag weer aan het werk gaan,
maar nu afgesproken dat ik morgen thuis ga werken en dan maandag weer gewoon op mijn werkplek ben.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Gewerkt, chinees gegeten en nu even aan de pc
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Eergisteren ben ik op verjaardag geweest bij mijn moeder,
gisteren ben ik op verjaardag geweest bij mijn broer.
Vandaag uitgeslapen tot Margje naast mijn bedje stond, zonder ontbijtje...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Vanmorgen lekker uitgeslapen en aangeteut.
Alle dieren verzorgd en de vloer gezogen.
Vervolgens jongste geholpen met zijn huiswerk.
Daarna met de auto naar het duinreservaat en een lekkere wandeling uitgezocht en gelopen. Na afloop lekker de calorien die we eraf hadden gelopen er weer aan gegeten samen met voor mij een cappucino en voor jongste een thee.
In de file naar huis.
Straks komt oudste thuis met een paar vrienden en ga ik een soort buffetje maken zodat ze allemaal zelf een broodje hamburger met van alles erop en eraan kunnen maken, tot die tijd nog even lekker op de pc en event wat lezen.

Iwan

Naar het werk geweest, was eigenlijk om 12uur vrij, maar omdat ik een functioneringsgesprek had zou ik wat langer blijven....
Uiteindelijk had mijn chef pas om 13:15 tijd voor mij, waardoor ik pas rond 2uur echt vrij was.
Daarna met een collega de stad doorgereden op zijn brommer om een onderdeel voor mijn laptop te vinden.
Daarna met de trein richting huis, de laatste bus gemist, naar huis gelopen... en nu ben ik eten aan het maken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Vandaag voor de verandering maar weer eens naar Duitsland geweest, naar 1 van onze vestigingen aldaar. Het was weer een lange dag, ook in Duitsland lag erg veel sneeuw.

Iwan

Sneeuw aan het schuiven geweest!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Gewerkt in Winsum, toen met de trein naar Groningen en dan vandaar de bus naar Leek genomen om mijn telefoon op te kunnen halen.
Met de bus terug naar Groningen en toen met de trein naar Grijpskerk en toen lopend naar huis.  ;D

En de hele avond met mijn nieuwe telefoon gespeeld.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Verwijsbrief bij mn huisarts opgehaald en de bus gemist dus ipv half uur  wachten 40 min met Jan terug gewandeld. Kraamvisite gehad, huishouden en gekookt

mary-kate

Gewerkt en naar de markt geweest daar kwam ik Piet tegen en zijn we nog samen wat gaan drinken
Daarna naar huis en net klaar met eten. Zometeen nog even afwassen en klaar ben ik weer
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Vandaag gewerkt, op het werk met de groep een oefenexamen gedaan.. ik heb het examen zelf ook meegedaan.
(had zelf nul fout van de veertig vragen)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Gister spullen op gehaald bij mijn schoonzusje en haar man, onze computer kamer ingericht samen met mijn schatje en Iwan,
ondertussen dat wij de zolder grote deels aan het opruimen was heeft Iwan onze vast computer aangesloten. Vandaag heerlijk lekker rustig aan gedaan, was opgevouwen. En beetje bank gehangen

Iwan

Vandaag mijn nichtje opgehaald, mijn zus heeft een scheuring in haar schouder en wou even slapen,
dus heb ik haar haar dochtertje (2) even meegenomen. We hebben verstopperd gespeeld, gecomputerd,
parfum geroken, puzzel gemaakt, uit het raam gekeken, ijs gegeten en buiten in de tuin door de sneeuw gerend (zij dan).
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

2 Katertjes naar de dierenarts gebracht. Ze worden gecastreerd.  8*)

Iwan

Uitgeslapen, was vandaag vrij en daarna de enorme afwas gedaan die er nog stond.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Gewerkt,geergerd aan collega's,gegeten en zometeen even naar de winkel fruit koopen voor morgen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Gisteren ben ik om kwart voor 5 naar de winkel gegaan om boodschappen te halen, en meteen ff langs de kapper
om een afspraak te maken. Bleek dat de afspraak van 5 uur had afgezegd dat ik kon meteen geknipt worden.....
Nadat ik mijn haar had laten knippen werd ik opgehaald door mijn broer om naar mijn moeder toe te gaan...
Heb bij mijn moeder gegeten en daarna zijn we met ons 3-en naar Duitsland gereden om mijn broer weg te brengen.
We waren om 1 uur ('s nachts) weer thuis en ben toen bij mijn moeder blijven slapen, die heeft mij vandaag weer
naar huis gebracht.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Net sneeuw geschoven  :-\
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Voetbal gekeken en eventjes naar mijn moeder en haar vriend geweest.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."