Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

mary-kate

Huisarts geweest. Voor niks wand die goede man was ziek en ze waren vergeten mij te bellen. Dus...voor niks erheen geraced.
Kippen gevoerd en eieren geraapt. 3 maar  :-\
Soep gemaakt en een blokje om gefietst
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

De vorige week had ik een weekje vrij en ben ik bezig geweest bij mij in huis, meteen ook even spullen naar de stort gebracht.

Gisterenavond ben ik naar bijeenkomst van Forum voor Democratie geweest in Drachten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Gisteren heb ik mijn broer opgehaald, hij mag weer weekendjes weg.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Vandaag thuis gewerkt en verder bezig met plankdragers + plankjes in cd-kastjes te plaatsen. Verder wat sorteer en opbergwerk in huis. Dat zal voorlopig wel zo doorgaan omdat ik kort geleden berhuisd ben.

mary-kate

Vanmorgen was m'n buurhondje hier. We hebben ons wel vermaakt
En na 17.00 bij een vriendin en haar broer geweest.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Vandaag gewerkt, eerst vanaf thuis, daarna op het gemeentehuis in Grootegast en daarna gemeentehuis in Marum.
Daarna bij mijn moeder in Marum gegeten en toen naar huis.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Vandaag deel van de dag thuis gewerkt.  Ik wordt tot de risicogroep gerekend en mag thuiswerken. Bevalt mij trouwens erg goed. Verder nog wat in de tuin gezeten.

Sugamilk

Het gras gemaaid, dat moest nodig. Daarna even ons bed afgehaald. Beddengoed zit inmiddels in de droger. Slaapkamer opgeruimd em gezogen en gedweild. Wassen van de kids in de kasten terug. Liep wat achter. maar het nu weer lekker opgeruimd

Kattenhuis

Thuis gewerkt, was gedaan en wat opgeruimd.

Sugamilk

Nog niet veel, mijn ogen geopend om wakker te worden :P

Kattenhuis

Weer thuis gewerkt. Dat doe ik inmiddels al een aantal maanden. Bevalt mij erg goed.

Sugamilk

Vanochtend gesport, e.e.a. in huis gedaan, daarna de kids opgehaald van school/ opvang. Kwam nog vriendinnetje spelen, onderwijl frieten gesneden, en E. nog naar de yoga gereden en gehaald. Al met al productief dagje vandaag.

Iwan

Vanmorgen gewerkt, tot 14:30, daarna naar de kapper geweest en bij mijn moeder gegeten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Vanochtend de konijnen voorzien van een schoon hok, en daarna lekker lui. Moet straks nog weg

Kattenhuis

Vandaag vrij. Vanmorgen boodschappen gehaald.

Sugamilk

Suikerspinnen gemaakt voor de meiden, wat opgeruimd. Niet veel bijzonders, ben een beetje lui vandaag.

Kattenhuis


Kattenhuis

Vandaag ook weer thuisgewerkt.

mary-kate

Vanmorgen een boodschap, 3 brieven geschreven naar penvrienden en op de bank gelegen tv gekeken
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis

Vanfaag thuis gewerkt. Verder 3 vlinderstruiken die bezorgd waren in de tuin gezet.