Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat heb je voor cadeautje heb je laatst voor iemand gekocht?

Gestart door TimT, 16 februari 2009, 03:12:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Vandaag een cadeautje gekocht voor (Sylvia) XXX.   ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn



Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

StarLight

Oei. Mijn laatste cadeautje voor iemand was uhm geurtje, houten dienblad, kaarsjes.
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Kim


Iwan

vandaag het eerste cadeautje/Souvenir gekocht voor de familie. Een handgeschilderde icoon van,
volgens de verkoopmevrouw, Michaël ofzo, maar volgens mij is het een afbeelding van Sint Joris en de Draak.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Linda2009

een armband met zo'n plaatje ertussen waar je een naam in kan laten graveren. gekocht voor me vriend

gjk


Linda2009

parfum voor me schoonmoeder... Tresor 30 ml voor maar 8,50 !!!

Margje

Indirect gekocht (dus via iemand anders)...een grote pot calve pindakaas  :LOL:

carola


StarLight

"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Lynn

Alvast geregeld: Over 2 weken een 3D echo van onze kleine meid voor Derk zijn 28ste verjaardag  :smitt:

Kim

@ Lynn: zonde van je geld! Onze 3d foto's lijken in de verste verte niet op onze man!

Ontopic: babyboek voor mijn broer en schoonzus

Lynn

Citaat van: Kim op  6 oktober 2011, 14:54:34
@ Lynn: zonde van je geld! Onze 3d foto's lijken in de verste verte niet op onze man!


Ik hoor inderdaad verschillende verhalen. Maar ik ga het toch doen. Onze kleine meid weer even zien :)

Kim

Wij kregen toen trouwens gewoon vanuit het ziekenhuis met een medische echo een 3d kijkje! :)
Het is wel een hele andere manier van kijken....opeens krijgt het echt een gezicht, haha!

Wij echt zo... OHHHHH WOWWWW OHHHH WAUWWW... en floeps toen drukte die mevrouw weer
op de gewone echo knop... wij allemaal NOUUUUUU! :( Haha!

Lynn

Citaat van: Kim op  6 oktober 2011, 15:24:22
Wij kregen toen trouwens gewoon vanuit het ziekenhuis met een medische echo een 3d kijkje! :)
Het is wel een hele andere manier van kijken....opeens krijgt het echt een gezicht, haha!

Wij echt zo... OHHHHH WOWWWW OHHHH WAUWWW... en floeps toen drukte die mevrouw weer
op de gewone echo knop... wij allemaal NOUUUUUU! :( Haha!

Hahaha grappig! Het lijkt mij ook heel apart. Ook wel leuk voor haarzelf om de foto's later te kunnen bekijken :)

Kim

Nou of dat leuk is, haha! 3D zijn een soort van alien-achtige foto's.
Ik kreeg toen zelfs van mensen de vraag... Weet je zeker of hij geen hazenlip heeft?
Noujaaaaa! Maar blijft wel bijzonder idd! :)