Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

terugkijkend op vroeger

Gestart door Iwan, 21 april 2009, 18:32:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Hoe kijk je nu, in retrospectief, terug op hoe je vroeger, 10, 20 of 30 jaar geleden, was?
Was je op je (lagere) school iemand waar iedereen bevriend mee wilde zijn
of was je meer het teruggetrokken type.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Tyz

Vroeger, hum... 10 jaar geleden had ik het erg naar mn zin in uh, groep 2, 3?   :tU: :P
20 a 30 jaar geleden is helaas nog weinig over bekend, later misschien wat meer :')

DonWoozy

20 a 30 jaar geleden was je nog vloeibaar ;)

StarLight

Ook ik was op de basisschool het pispaaltje. Ik werd gepest. Wat later zelfs zo erg werd dat ze mijn spullen kapot maakte. Later ook mij kapot maakte. Dat is ook een van de redenen geweest dat ik uit mijn dorp weg gegaan ben.
ik was verlegen, kon weinig hebben (kwam ook door mijn thuis situatie) en ging altijd op de andere kinderen in.
Dit kwam ook een beetje door dat ik vaak "goedkope" kleding droeg, een bril had en best mollig was.

Ik denk liever niet terug aan die tijd. Want kan het niet als prettig ervaren.
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

bertus

Ik was op de basisschool nog erg druk en in de meeste gevallen vrolijk. Alhoewel ik niet uitgesproken sociaal was had ik altijd vriendjes en vriendinnetjes om me heen.

Iwan

In de laatste klas van de lagere school was ik een pestkop, ik was de oudste op de school,
en op het voorgezet onderwijs werd ik zelf gepest en was ik nogal introvert.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik was altijd een rustig meisje die zich meer op de achtergrond hield, nu stap ik sneller op mensen af en begin een gesprek

Kim

Vrolijk, aanwezig, lachebek, kletskous en een jongen meisje....

Margje

Ik werd wel een beetje gepest ivm mijn haarkleur.....maar niet zo heel erg....Toch was ik altijd wel vrolijk, sociaal en kon eigenlijk altijd wel met iedereen overweg.... Was ook wel wat snel afgeleid (nog steeds trouwens)......Vond vele dingen leuker dan school....Ik heb me wel vermaakt op school....maar achteraf gezien had ik misschien toch iets beter moeten opletten en mijn best moeten doen ;)