Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Oprichter pedopartij vertelt over seks met jongen

Gestart door Iwan, 5 november 2009, 12:17:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

AMSTERDAM - Er wordt met verbijstering gereageerd op de uitspraken die pedofiel Ad van den Berg doet
in een televisie-interview met seksuologe Goedele Liekens. De medeoprichter van de zogenoemde pedopartij
geeft lachend toe dat hij seks heeft gehad met een jongen. "Als het kind geniet, dan geniet ik dus ook",
aldus de pedofiel.

De Belgische seksuologe had een gesprek met Van den Berg, dat aanstaande zondag om 22.15 uur wordt uitgezonden
door Het Gesprek. In het promofilmpje is een deel van het interview te zien waarin Van den Berg vertelt met toestemming
van een kind aan zijn 'piemel te hebben gezogen'. "En ik heb zijn billen bestast, meer niet".

Liekens kan, met een glaasje rode wijn in haar handen, niet anders dan constateren dat haar gesprekspartner
'seksueel gestoord' is.

Van den Berg zei eerder al dat hij vindt dat de taboe op pedofilie maar eens moet worden opgeheven.
Volgens hem kunnen kinderen zelf prima aangeven of ze klaar zijn voor seks.

http://www.youtube.com/v/ckZh4XzEV6I&hl=nl&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6



©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Dat ga ik kijken! Zullen wel veel verschrikkelijke reacties op komen.
Ik ben vooral benieuwd naar de houding van Goedele tijdens het grsprek over een verschrikkelijk onderwerp.

Metalholic

Die quote dan ook er achter aan "meer niet". Is ook niet teveel ofzo

Iwan

Het lijkt me voor de interviewer, Goedele in dit geval, erg moeilijk om zo'n persoon te interviewen.
Ik denk trouwens niet dat ik het ga kijken, ten eerst omdat ik niet weet of ik dit wel wil zien
en ten tweede omdat ik geen idee heb waar het gesprek bij mij op de televisie zit.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

 *-M Sorry dat ik even plat zeg, maar laat deze man lekker in de bak wegrotten. Ik vind deze promo al misselijkmakend, laat staan als ik hele gesprek zie. Zo man daar denk ik dan van, waarom kan die vrij rondlopen? Wij hebben allemaal onze overtuigingen, wij in Nederland maken ons druk over de AOW en over Wilders. Terwijl zo grote viezerik gewoon dit soort uitlatingen doet. Laat ze dat eerst eens onderzoeken en de grond van onder zijn voeten schoppen. Daarna de cel in gooien, sleutel weggooien en zorgen dat hij daglicht ziet wanneer hij denkt dat hij weer een kindje is. Getver, geen goed woord over voor deze meneer.

Nevyn

Tim, ik keur zijn mening en gedachten absoluut af, maar hebben wij hier niet het recht om onze mening te uiten? En is het niet juist belangrijk dat mensen weten hoe een viezerikken dit soort lui zijn? Want ik denk niet dat Goedelen hem gaat zitten bewonderen om alles wat hij te zeggen heeft.

Nee, ik zou zeggen, negeer dit soort mensen. Laat vooral niet naar de buitenwereld zien hoe gevaarlijk en vies dit soort mensen zijn. Juist door het uit te zenden, bereik je dat mensen er over gaan praten en wie weet wel actie gaan ondernemen.. Wat dat betreft vind ik het goed dat het weer eens extra aan het licht komt.

En ja, het is en blijft een misselijkmakend onderwerp, waar ook ik liever niet naar kijk.. En als het te veel en te erg wordt, heeft de tv altijd nog een zap- of uitknop.

TimT

Deze man is een viezerik en een misdadiger. Hij geeft toe dat hij aan een kind heeft gezeten. Zo iemand hoort achter slot en grendel. Ik zou er niet aan moeten denken dat zo man in de buurt zou wonen, want ik zou hem dan nog liefst eigenhandig afmaken. Sorry, ik steek dat niet onder stoelen of banken. Pedofielen en dit soort viezeriken vind ik dat je gedwongen moet laten behandelen en net als in sommige landen impotent maken. Dat is mijn mening en ik uit die zonder mij er voor te schamen.
En inderdaad ik zal er niet naar kijken, ik kijk liever aankomende zondag naar Comedy Central.

Nevyn

Comedy central is in mijn ogen hersenloos. Op deze manier sluit jij je af voor problemen waar Nederland en veel andere landen mee te maken hebben... Door het bespreekbaar te maken en het van het plaatje taboe af te halen zal er waarschijnlijk veel meer bereikt worden.

Daarnaast vind ik een pedofiel, net als een seriemoordenaar, gewoon nog een mens. En ik ben van mening dat de gewone burger niet het recht heeft om iemand eigenhandig af te maken. In principe kan deze viezerik er niets aan doen dat hij dit denkt en voelt. Uiteraard is het fouter dan fout, maar dat is een moord plegen toch ook?

In mijn ogen zouden pedofielen opgesloten moeten worden. Op een plek waar geen kinderen kunnen zijn en komen. Pedofilie is niet te behandelen. Het is net zo iets als homoseksualeit, een soorrt geaardheid. En ook deze mensen hebben recht op leven, alleen dan wel heeeeel erg ver van onze lieve kindjes vandaan...

TimT

Ik ben mijn bewust van de problemen, ik weet ook wat mijn standpunt tegen dit probleem is. Als men er om vraagt kan men mijn mening krijgen. Als ik zie dat zo man zendtijd krijgt om zijn verhaal te doen, dan kijk ik liever een hersenloos iets dan naar zo monster. Hij verkondigd propaganda, dat hoeft ik niet te aanschouwen. De Joseph Goebbels van de Pedopartij!

Het is een persoon omdat hij ademt en omdat hij het recht heeft om te leven. Maar hoe hij leeft heb ik moeite mee. Het is een crimineel, een viezerik en een angstzaaier. Hij boezemt angsten in bij ouders, roepen emoties op die kunnen aanzetten tot geweld of erger moord bij de meest beschaafde onder ons. Dit soort mensen wil je niet in je buurt hebben en zie je ze in de buurt van je kind, dan sla je liefst de kop van hun romp af. Zelf denk ik daar ook zo over. Als een pedofiel word vermoord dan probeer ik soms te achterhalen met de informatie vaak door de pers tot mijn beschikking, hoe hun tot hun daden komen. En soms heb ik daar op zekere hoogte begrip voor.
Ik vind deze man, deze voorman die staat voor pedofiel in al zijn tactieken façades goed te praten die niet goed te praten valt een buitengewoon laag mens.
En artikel 7 van de grondwet zegt dat ik dat mag zeggen, net als hij op televisie het mag zeggen. Maar ik hoef niet naar zo viezerik te kijken. Liever hersenloze televisie, dan dit monster.

Nevyn

Ten eerste geeft de pers niet zo veel prijs om privacy te behouden... Goede zaak lijkt mij..

Dus jij gaat liever de cel in door het moorden van één pedofiel dan dat zijn weggestopt worden? Wat denk je te bereiken met die moord?

Ik snap best dat jij dit de zendtijd niet waard vindt, maar dat is het voordeel van de tv, je bent niet verplicht om te kijken. Maar om nu CC boven zo'n gesprek te kiezen... Gelukkig kijk ik niet naar dat soort hersenloze crap..

TimT

Ik kan mijn inbeelden waarom mensen een moord plegen op een pedofiel. Tot een bepaalde hoogte heb ik er begrip voor. Wie weet als ze aan mijn kind zouden zitten zou ik die fout ook begaan. Ik ben dan ook fout, ik hoor dan ook gestraft te worden dat is de werkelijkheid. Maar dat is evenveel de werkelijkheid als dat pedofielen nu gewoon in woonwijken kunnen wonen. Dat er recent een zaak is afgewezen zelfs als een Gemeente een bezwaar aantekent. Zulke personen zijn een gevaar voor de samenleving en dienen daar de prijs voor te betalen. Dan leven ze maar geïsoleerd en genieten niet van alle vrijheden, dat is de prijs voor hun wangedrag. En ik sluit mijn ogen niet voor dit soort mensen. Maar ik ga mijn tijd niet verspillen aan de Goebbels van de pedopartij om aan te horen, hoe hij seks gehad heeft met kleine kindjes en hoe hij het wil recht praten. Enige wat ik dan doe is mijzelf opwindende om de televisie door het raam te smijten.

Dat is de waarheid. Daarom kijk ik er niet naar. Omdat ik weet hoe ik er over voel, dat ik al weet hoe ik er over denk en dat ik denk dat deze meneer daar weinig veranderingen inbrengt.

Nevyn

Ik denk niet dat hij openlijk op tv gaat verkondigen dat hij seks heeft gehad met kleine kindjes.. En zo wel, dan heeft Goedele een goede primeur.. Want ik denk dat het net zo moeilijk is om een pedofiel te laten praten als om Wilders voor een interview te krijgen..

Daarnaast, mocht hij het teogeven op tv, kan hij gelijk opgepakt worden.. Dus nee, ik denk niet dat het gesprek die wending zal hebben.. Die man weet zelf heel goed, dat hetgeen wat hij voelt door niemand in de maatschappij gedeeld wordt en dat zijn daden strafbaar zijn...

TimT

Citaat van: Dee-E op  6 november 2009, 10:36:12
Ik denk niet dat hij openlijk op tv gaat verkondigen dat hij seks heeft gehad met kleine kindjes.. En zo wel, dan heeft Goedele een goede primeur.. Want ik denk dat het net zo moeilijk is om een pedofiel te laten praten als om Wilders voor een interview te krijgen..

Daarnaast, mocht hij het teogeven op tv, kan hij gelijk opgepakt worden.. Dus nee, ik denk niet dat het gesprek die wending zal hebben.. Die man weet zelf heel goed, dat hetgeen wat hij voelt door niemand in de maatschappij gedeeld wordt en dat zijn daden strafbaar zijn...

Zou mooi zijn als de Federale politie of Interpol ga het interview hem meenemen. Dat zou ik nu wel eens willen zien. Alleen ik ben bang dat soort dingen alleen in televisieseries gebeuren.  :(

Metalholic

Zie peter R en joran. Wordt niet gezien als rechtsgeldig.
Geloof wel dat hij uitspraken doet.

Boudewijn buch was overigens ook overtuigd pedofiel. Maar deed er niets mee. Die had alleen wel de gevoelens.

Iwan

Citaat van: Dee-E op  6 november 2009, 10:36:12
Ik denk niet dat hij openlijk op tv gaat verkondigen dat hij seks heeft gehad met kleine kindjes.. En zo wel, dan heeft Goedele een goede primeur.. Want ik denk dat het net zo moeilijk is om een pedofiel te laten praten als om Wilders voor een interview te krijgen..
Hij verteld in het korte stukje dat hij aan de piemel van een kind heeft gezogen, dat is toch hetzelfde
als dat hij verkondigd dat hij seks heeft gehad met kleine kindjes. Al kun je natuurlijk gemakkelijk door
zo'n klein stukje, waar veel in geknipt is, de indruk krijgen dat er iets wordt gezegd terwijl wanneer je
het volledige interview kijkt er heel wat anders blijkt te worden gezegd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Sex met kinderen?   :WAB:

Ooit bij Pauw en Witteman een pedofiel aal het woord gehoord.
Ik kan er echt om janken.....wel triest voor de pedofiel zelf, want
tja aan die gevoelens doe je niks en het is ook nog eens verboden (godzijdank!)

Maar ik sta er totaal niet achter!

Nevyn

Ik heb het gister gemist, maar kijk nu even het eerste deel voroda ik ga werken. Grappig is dat Goedele geen enkel idee heeft met wie ze in gesprek gaat. Hij kent haar wel en stelt zichzelf voor als voorzitter van zijn partij. Ben erg benieuwd naar haar reactie straks.

Nevyn

Okay, duidelijk... Dit is echt verschrikkelijk :o Hij doet net alsof de partij door de media een slechte naam heeft gekregen en alsof het normaal is waar zij voor staan... Ik had een veel kritischere Goedele verwacht.. Dit is echt kostopwekkend..!

TimT

Ik heb het gezien, ik kon mij eten met veel moeite binnen houden. Dit soort mensen dit noem ik nu staatsgevaarlijk en die schijnheiligheid.
Ik dacht toen ik klaar was met kijken, stel ik had tegenover die vent moeten zitten had ik dat kunnen doen? Zo hem dat verhaal kunnen laten vertellen in de vrije media? En ik kwam tot de conclusie dat ondanks hoeveel respect ik voor de wet heb. Ergens een grootgedeelte van mij denk ik hem aan de draad van de microfoon had opgehangen net als een maffioso uit The Godfather. Nee, geen groot spraak ik ben niet bepaald trots op zulke gevoelens. Maar toch ik voel ik ze. 

Nevyn

Tim, zoals ik eerder al zei.. Ook dit zijn mensen en de wet hoort ieder mens in onze samenleving te beschermen. Ook hij heeft waarschijnlijk een vader, moeder, broer of zus die onvoorwaardelijk van hem houden.
Theoretisch gezien heeft hij een afwijking zoals vele van ons dat hebben. Ik word opgewonden van stropdassen, hij van jonge kinderen. En ja, ik en meerendeel van Nederland, en de wereld, vindt dit niet door de beugel kunnen.
Maar laten we niet vergeten, dat deze man ook iemand van vlees en bloed is...

Het viel me trouwens enorm op dat deze man zo gruwelijk lelijk was.. Dat gebit :o