Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Giulia (29) is de jongste grootmoeder van Europa

Gestart door Iwan, 21 maart 2010, 19:03:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: AD.nl

Giulia (29) is de jongste grootmoeder van Europa

Giulia Elia uit Napels is de jongste grootmoeder van Europa.
De Italiaanse is pas 29 en werd zelf op vijftiende moeder.

Haar dochter Anna is op haar beurt tienermoeder geworden.
Het meisje is veertien en zette een dochter op de wereld.

,,Ik had mijn dochter een andere toekomst toegewenst omdat ik zelf weet
hoe zwaar het is om tienermoeder te zijn
", zegt Giulia. Toen haar dochter vertelde
dat ze zwanger was, moest ze even slikken maar nu het kind er is,
straalt Giulia van geluk. ,,Eigenlijk heeft de geschiedenis zich herhaald
maar ik ga goed zorgen voor mijn kleindochter. Voor mij is ze mijn tweede dochter.
"

Intussen is de vader van het kind, de 18-jarige Antonio bij Giulia en zijn vriendinnetje ingetrokken.
Zo kan hij na schooltijd voor zijn dochtertje zorgen. Anna gaat niet meer naar school.
Ze heeft haar handen vol met haar baby, schrijft de Duitse krant Bild.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

en dat krijg je dan als je al op zo'n jonge leeftijd sex hebt!

Iwan

 :OhM:
Zelf op je 15de moeder worden en dan je dochter op haar 14de moeder, dat is toch wel heel erg.
Hebben deze mensen nooit van voorbehoedsmiddelen gehoord daar in Italië?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
29-jarige man wordt opa

Cardiff - Soms kan het snel gaan. Een 29-jarige Engelse man staat op het punt om nu al opa te worden.

De man uit het zuiden van Wales wordt daarmee naar eigen zeggen de jongste Britse grootvader ooit.
In 1996 kreeg hijzelf op zijn veertiende een kind met een meisje dat hij al lang verlaten heeft.
Zijn dochter is nu elf weken zwanger. De jonge opa wil anoniem blijven om zijn dochter te beschermen.

De 29-jarige was niet blij toen hij hoorde dat zijn kind zwanger was. "Ik weet hoe zwaar een tienerouderschap is," zegt hij
tegen de Daily Mirror, "en nu maakt zij hetzelfde mee. Maar we zullen haar ondersteunen en de kleine verwelkomen in de familie."

Zijn 47-jarige moeder kan volgens hem niet wachten om overgrootmoeder te worden. Maar dat is nog niet alles.
Haar moeder en oma leven ook nog, die worden straks over-overgrootmoeder en over-over-overgrootmoeder.
"Er zullen niet veel families zijn met zes generaties die tegelijk leven."

De toekomstige opa is overigens niet erg populair bij zijn voormalige schoonfamilie.
De nieuwe vriend van zijn ex zegt tegen The Sun: "Hij is niet alleen de oudste grootvader, maar ook de slechtste vader ooit.
Hij heeft nog nooit een cent bijgedragen aan de opvoeding van zijn dochter. Ik weet zeker dat hij nog nooit heeft gewerkt.
"
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."