Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Moedertopic

Gestart door Margje, 15 oktober 2011, 17:19:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje

Hier kun je als moeder zijnde ff klagen over of de bevalling...pijntjes...gezeur aan je hoofd....gewoon waar je zin in hebt...zolang het maar te maken heeft met het gezinsleven/zwangerschap :)

Lynn

Ik ben (weer) moe! Hahaha. Nee heb niet veel te klagen, behalve dat ik me net een walvis voel momenteel ;)

Margje

Citaat van: Lynn op 15 oktober 2011, 18:05:28
Ik ben (weer) moe! Hahaha. Nee heb niet veel te klagen, behalve dat ik me net een walvis voel momenteel ;)

Oow..nog niet in de fase van waggeleend? ;) Haha..dat heb je aan het eind..althans ik..voelde me net een waggeleend :)

Lynn

Citaat van: Margje op 15 oktober 2011, 18:44:14
Citaat van: Lynn op 15 oktober 2011, 18:05:28
Ik ben (weer) moe! Hahaha. Nee heb niet veel te klagen, behalve dat ik me net een walvis voel momenteel ;)

Oow..nog niet in de fase van waggeleend? ;) Haha..dat heb je aan het eind..althans ik..voelde me net een waggeleend :)

Ik zit al wel een beetje in die fase. Volgens mijn collega's dan ;)

Margje

Citaat van: Lynn op 15 oktober 2011, 18:52:47
Citaat van: Margje op 15 oktober 2011, 18:44:14
Citaat van: Lynn op 15 oktober 2011, 18:05:28
Ik ben (weer) moe! Hahaha. Nee heb niet veel te klagen, behalve dat ik me net een walvis voel momenteel ;)

Oow..nog niet in de fase van waggeleend? ;) Haha..dat heb je aan het eind..althans ik..voelde me net een waggeleend :)


Ik zit al wel een beetje in die fase. Volgens mijn collega's dan ;)

Das wel erg...walvis en waggeleend...;) Haha succes!!


Lynn

Citaat van: Margje op 15 oktober 2011, 19:04:36
Citaat van: Lynn op 15 oktober 2011, 18:52:47
Citaat van: Margje op 15 oktober 2011, 18:44:14
Citaat van: Lynn op 15 oktober 2011, 18:05:28
Ik ben (weer) moe! Hahaha. Nee heb niet veel te klagen, behalve dat ik me net een walvis voel momenteel ;)

Oow..nog niet in de fase van waggeleend? ;) Haha..dat heb je aan het eind..althans ik..voelde me net een waggeleend :)


Ik zit al wel een beetje in die fase. Volgens mijn collega's dan ;)

Das wel erg...walvis en waggeleend...;) Haha succes!!

Wel een verrassende combi ;)

Lynn

Steeds meer mensen gaan er vanuit dat ik over een week of twee al met verlof ga. En ik moet nog werken tot 10 december! Ben ik dan al zo dik? ;)

Margje

Paar gillende kinderen vandaag in huis gehad en visite...das toch wel vermoeiend...maar mijn zoon had het naar zijn zin en dat is het belangrijkste!

Lynn

Ik ben er zat van!

Mensen zeggen dan "Tja, hoort erbij he?". Grrr kan ze wel wat aan doen momenteel. Mannen en vrouwen die niet zwanger zijn geweest hebben geen idee wat voor gewicht je mee moet sjouwen. Alles gaat pijn doen, je bent chagrijnig, je moet 10x per nacht plassen, je loopt moeilijk... Ik kan wel even doorgaan!
Het idee dat ze nog zo'n 2 weken kan blijven zitten maakt me niet echt blij, maar ik moet het maar accepteren dat die mogelijkheid bestaat..

Zo ik moest dit even kwijt.

Baby kom eruit!

Ik ben vooral erg nieuwsgierig!

Margje

Citaat van: Lynn op 30 december 2011, 21:24:43
Ik ben er zat van!

Mensen zeggen dan "Tja, hoort erbij he?". Grrr kan ze wel wat aan doen momenteel. Mannen en vrouwen die niet zwanger zijn geweest hebben geen idee wat voor gewicht je mee moet sjouwen. Alles gaat pijn doen, je bent chagrijnig, je moet 10x per nacht plassen, je loopt moeilijk... Ik kan wel even doorgaan!
Het idee dat ze nog zo'n 2 weken kan blijven zitten maakt me niet echt blij, maar ik moet het maar accepteren dat die mogelijkheid bestaat..

Zo ik moest dit even kwijt.

Baby kom eruit!

Ik ben vooral erg nieuwsgierig!

OOo ik had dat gevoel vanaf week 37 zo ongeveer....pfffft..voelde me echt een waggeleend...kon niet lekker slapen...niet zitten en alles brrrr...gelukkig kwam hij met 40 week en 1 dag...En ja..daarna voel je ff ook niet vrolijker hoor ;)

Kim

Ik had dat gevoel al bij week 30, maar ik had dan ook klachten die mijn dagelijks leven
ontzettend belemmerden. Elke week naar het ziekenhuis, soms wel 2 x per week en steeds
maar weer de vraag of ik zou worden opgenomen of niet, vreeeeeselijk die spanning elke
keer. Inleiding van Lars kwam echt plotseling, maar ik vond het best!  ;D

Margje

Citaat van: Kim op 31 december 2011, 12:13:56
Ik had dat gevoel al bij week 30, maar ik had dan ook klachten die mijn dagelijks leven
ontzettend belemmerden. Elke week naar het ziekenhuis, soms wel 2 x per week en steeds
maar weer de vraag of ik zou worden opgenomen of niet, vreeeeeselijk die spanning elke
keer. Inleiding van Lars kwam echt plotseling, maar ik vond het best!  ;D

Tja das ook niet fijn.....maar dat ziekenhuisverhaal...ja dat herken ik...moest ook elke keer en tussendoor naar het ziekenhuis...en ja ik was ook dolblij met de inleiding :)

Lynn

Citaat van: Kim op 31 december 2011, 12:13:56
Ik had dat gevoel al bij week 30, maar ik had dan ook klachten die mijn dagelijks leven
ontzettend belemmerden. Elke week naar het ziekenhuis, soms wel 2 x per week en steeds
maar weer de vraag of ik zou worden opgenomen of niet, vreeeeeselijk die spanning elke
keer. Inleiding van Lars kwam echt plotseling, maar ik vond het best!  ;D

Dat lijkt me inderdaad helemaal vervelend. Het niet weten waar je aan toe bent.

Van de week bij de verloskundige was mijn bloeddruk nogal gestegen, moest gelijk aan jou denken.
Gelukkig heb jij er een heel mooi ventje voor teruggekregen ! :)

@Margje: Ik zie erg op tegen de kraamtijd. Ben al zo'n emotionele sukkel de laatste maanden.. Dat wordt nog wat ;). Maar ik kan niet wachten om mijn kleine meisje te zien!

Kim

Huilen mag na een zwangerschap! Ik heb zelfs nu nog momenten dat ik spontaan begin te huilen
en dat is vaak als ik naar Lars kijk en besef dat het toch echt ons kindje is. Ik huilde ook bij alles
op tv en in de kraamtijd heb ik zelfs nog heel veel twijfels gehad met de nodige huilmomenten.
Dan denk je opeens....dus dit is het? Wil ik dit wel? Heel tegenstrijdig allemaal en oh oh oh toen
mijn borstvoeding niet ging zoals het hoort te gaan was ik ook al zo'n wrak! Weeeeer tranen......

Poeh....ben echt een janktrien geworden, maar dat hoort er aaaaaallemaal bij! :D
Dus laat ook gewooooooon gaan Lindapinda!  :handkus:

Lynn

Twijfels tijdens de kraamtijd .. Pff lijkt me heftig, maar het schijnt heel normaal te zijn.

Nog niet zolang geleden had ik op het werk de bijnaam 'ijskoningin'. Sinds ik zwanger ben zijn ze daar wel op terug gekomen ;)

Bedankt voor je woorden, Kimmie!

Lynn

Weer terug uit het ziekenhuis.. Alles was in orde, maar we waren toch behoorlijk van slag omdat ik haar niet meer voelde. Normaal is ze namelijk enorm actief.
Tijdens het hartfilmpje (een uur aan gelegen) een paar (voor)weeën gehad, maar dat is normaal. Tijdens de echo was ze weer behoorlijk aan het bewegen waardoor het opmeten van haar hoofdje niet echt goed ging, maar ze ligt op schema qua groei. Ook heb ik nog genoeg vruchtwater.
Mijn bloeddruk was ook weer prima..

Wat een dag...


Iwan

Gelukkig dat er niets aan de hand was, kan me voorstellen dat je erg schrikt wanneer je het kind niet meer voelt bewegen.
Mijn zus heeft het ook gehad tijdens haar zwangerschap dat ze het kind, Anne dus, niet meer voelde bewegen terwijl ze
anders altijd heel druk was. Bleek gelukkig achteraf ook niets geweest te zijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

In ieder geval wel voor je gevoel weer een stuk beter vermoedelijk...je weet in ieder geval dat alles goed is met de kleine...fijn! Ik heb dat overigens ook gehad...en ook in het ziekenhuis geweest daarvoor...Maar ben blij voor jullie dat alles goed is! Hoop dat ze snel komt voor jullie!

Lynn

Baby's hebben toch ook wel eens nachtmerries?

Lux is vandaag al een paar keer gillend wakker geworden! Schrik me steeds dood ;)

Metalholic

Das verwerking van de dag. Dat doen ze terwijl ze slapen die kleintjes.

Misschien ook een idee een ouders topic te maken. We zijn voor de meeste al een eindje van de bevalling af toch?