Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Nog meer verboden?

Gestart door Tokio, 31 mei 2007, 08:07:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tokio

Citaat van: Metalholic op  7 juni 2007, 11:25:13
Citaat van: Bigfoot op  5 juni 2007, 18:26:06
Ik vindt dit echt een zinloose disscussie je moet het gewoon verbieden en hoop dat ze er direct een hoge celstraf aan vastplakken en een opname in een gesticht!!!!! Ãâ€"Ã,µ
je spoort niet helemaal van boven als je sex met dieren wil hebben ga dan naar de hoeren of koop een opblaaspop als je niet aan je trekken komt. Ãâ€"Ã,µ


Opblaasd schapen e.d. heb je tegenwoordig ook.

En die beesten kunnen nog zo goed behandeld worden door hun baasjes maar hoe vaak zijn het wel niet de dieren van anderen. De dieren  kunnen geen toestemming geven dus hangt het van de interpretatie van het baasje of sexueel misbruiken van het beest af of deze het wil of niet.

Slap excuus!
Dieren kunnen ook geen toestemming geven om te worden geslacht voor ons stukje vlees.
En het zijn overwegend helemaal niet de dieren van anderen, doch van de mensen die er mee aan de gang gaan, van hen zelf.

Metalholic

Zit niet zo in het wereldje hoor.

Één van de laatst berichten die ik las ging over een man die zijn "kammeraad" op de wc bezig zag met zijn hond.

En schapenn...ers dan die gaan volgens mij ook niet schapen houden alleen om ze te kunnen. n...en.

Maar het is abnormaal gedrag dat in iedergeval.

Tokio

Citaat van: Metalholic op  8 juni 2007, 08:15:39
Zit niet zo in het wereldje hoor.

Één van de laatst berichten die ik las ging over een man die zijn "kammeraad" op de wc bezig zag met zijn hond.

En schapenn...ers dan die gaan volgens mij ook niet schapen houden alleen om ze te kunnen. n...en.

Maar het is abnormaal gedrag dat in iedergeval.

Tsja, wat is 'abnormaal' en wat 'normaal'? Nieuw topic?  ;D

Iwan

Citaat van: Metalholic op  8 juni 2007, 08:15:39
Zit niet zo in het wereldje hoor.

Één van de laatst berichten die ik las ging over een man die zijn "kameraad" op de wc bezig zag met zijn hond.

En schapenn...ers dan die gaan volgens mij ook niet schapen houden alleen om ze te kunnen. n...en.

Maar het is abnormaal gedrag dat in iedergeval.
Ik vind mensen die met schapenneuken en met koeienneuken abnormaal,
alleen voor mierenneukers maakt ik een uitzondering.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Tokio

Citaat van: Iwan op  9 juni 2007, 04:34:09
Citaat van: Metalholic op  8 juni 2007, 08:15:39
Zit niet zo in het wereldje hoor.

Één van de laatst berichten die ik las ging over een man die zijn "kameraad" op de wc bezig zag met zijn hond.

En schapenn...ers dan die gaan volgens mij ook niet schapen houden alleen om ze te kunnen. n...en.

Maar het is abnormaal gedrag dat in iedergeval.
Ik vind mensen die met schapenneuken en met koeienneuken abnormaal,
alleen voor mierenneukers maakt ik een uitzondering.

Dat mag jij vinden. Dat is vrijheid.
Dat neemt evenwel niet weg dat je mensen vrijheid afneemt door een verbod in te stellen op het hebben van sex met dieren.

Cheops


Kim

Ik moet zeggen dat ik een beetje misselijk word van de uitspraken die Tokio doet.
Niet alleen op seksueel gebied (sex met minderjarigen) maar ook weer op dit gebied
hebben wij een totaal andere mening.

Sex met dieren moet niet kunnen! Het is gewoon belachelijk voor woorden dat dit
uberhaupt nog is toegestaan. Ik heb toevallig verhalen gehoord over een man hier
in de buurt. Die heeft speciale kaplaarzen laten maken zodat hij de achterpoten van
zijn hond aan de zijkant van zijn laarzen kan binden. Niet normaal!  :'(

Tokio

'Verhalen gehoord'. Tsja, hoor ook wel eens verhalen.

Kan er niets aan doen dat je misselijk wordt van bepaalde uitspraken van mij.
Goed lezen is natuurlijk ook een kunst inzake 'sex met minderjarigen'.
Enne.......... ik ga mijn mening niet aanpassen omdat sommigen ergens niet goed van worden. Geef m'n eigen mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn.


Cheops


Tokio


Cheops

Komt u nog wel achter met deze oude mummie  *G

Nevyn

Citaat van: Tokio op  9 juni 2007, 10:52:01
Citaat van: Cheops op  9 juni 2007, 10:46:01
U lijkt Reinaert wel I-:

Hoe bedoel U?  ???

Dat was ook iemand, van wie niemand de mening kan vatten..
Zoals ik en meerdere bij jou hebben..

Cheops

Goh,wat had ik daar toch een ruzie mee *G
Onder mijn oude naam USA  Ãâ€"hÃâ€"
Maar ik blijf hier braaf hoor  Ãâ€"TU