Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Britten opgeschrikt door meisje met koolzwarte ogen

Gestart door Iwan, 1 oktober 2014, 01:35:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
Britten opgeschrikt door meisje met koolzwarte ogen

Begin jaren 80 werd de Engelse regio Cannock Chase opgeschrikt door berichten over een meisje met koolzwarte ogen.
De afgelopen dertig jaar waren er geen meldingen meer van mensen die het meisje hadden gezien, tot dit jaar.

Op zaterdag 13 september liep een echtpaar in een bos in Cannock Chase met hun hond. 'Zodra we het bos inliepen
en de weg niet goed zichtbaar meer was, hoorden we het gegiechel van een klein meisje.
' Het stel keek om zich heen
om te kijken waar het geluid vandaan kwam. 'Tot onze verbazing verscheen er uit het niets een klein kind,
niet groter dan 1 meter hoog, voor ons op het pad. We stopten met lopen, nadat we zagen dat haar ogen geen kleur hadden.
'
Niet alleen de ogen van het meisje waren opmerkelijk, volgens de man was ook de lichaamshouding niet menselijk.
'Haar hoofd was gekanteld naar één kant, waardoor het leek alsof ze was opgehangen,' meldt de Huffington Post.

Achtervolgen
'Ze bleef ongeveer vijf minuten lang naar ons staren, voordat ze naar een dichtgegroeid stuk gebied met bomen rende.
Mijn vrouw wilde haar volgen, maar ik wilde daar niets van weten.
'

Meer verhalen
Het verhaal van het echtpaar is niet de enige in zijn soort. Een aantal maanden terug was er ook een ooggetuige
die in dezelfde Engelse plaats het meisje met de koolzwarte ogen zag.

Een vrouw liep met haar dochter door Birches Valley toen zij gegil hoorden. 'We renden direct richting het geluid.
We konden de oorzaak van de gil niet vinden, dus stopten we even om op adem te komen.
' Toen de vrouw zich omdraaide
kreeg zij de schrik van haar leven. 'Ik zag het meisje achter me staan. Ze leek niet ouder dan 10 jaar.
Ze stond met de handen over haar ogen heen, alsof ze stond te wachten op haar verjaardagstaart.
'

Compleet zwart
'Ik vroeg of ze in orde was en of zij degene was die had geschreeuwd.' Als reactie op de vraag van de vrouw deed het meisje
haar armen naar beneden en opende ze haar ogen. 'Op dat moment zag ik dat haar ogen helemaal zwart waren, geen iris,
geen wit, helemaal niets.
' De vrouw deinsde terug en greep haar dochter vast. Toen ze nog een keer keek was het meisje weg.
'Het was bizar.'



Hoax
Ondanks dat dit verhaal waarschijnlijk een hoax van website 4chan is, wordt er wel vaker een melding gemaakt van iemand die een kind
ziet met zwarte ogen. Er is alleen een groot verschil met de verschijning in Cannock Chase en de verschijningen in de rest van de wereld.

Alleen in Cannock Chase is het zwarte ogen meisje overdag gesignaleerd. In andere landen, zoals Amerika, zijn er ook meldingen,
maar daar gebeurt het alleen 's avonds.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Had het verhaal al eens eerder gehoord, maar dan speelde het zich in Amerika af...
Het verhaal ging meestal als volgt.... Er wordt 's avonds laat op de deur geklopt en wanneer de bewoner de deur opent staat er één,
maar meestal twee, armoedig/ouderwets geklede kinderen roerloos voor de deur. Ze vragen of ze binnen mogen komen om de telefoon te gebruiken.
De bewoners verbaasd dat er zo laat nog 2 kinderen aankloppen totdat de kinderen hun lijkbleke gezicht opheffen met daarin een paar pikzwarte ogen.
Op het moment dat mensen in deze pikzwarte ogen van de kinderen staren bekruipt hen een heel ongelukkig en vreemd gevoel.
Een getuige omschreef het gevoel als: "een gevoel van het kwaad". Wanneer de kinderen niet binnengelaten worden, ook niet na aandringen,
vertrekken ze weer, de bewoner in verwarring en angst achterlatend.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

joh dat is gewoon een of andere hoax, wel een goeie dat wel maar zoiets bestaat gewoon niet joh

Madee


DonWoozy

nee joh tuurlijk niet, het is gewoon een dikke vette hoax!!