Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Welke sport heb jij vandaag gedaan?

Gestart door Iwan, 17 februari 2015, 19:36:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Fietsen - 15 min + 2 min cooling down
Krachttraining Beenspieren 25 kilo - 3 sets van 20
Hardlopen - 15 min + 2 min cooling down
Krachttraining Buikspieren 20 kilo - 3 sets van 20
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik loop een dag achter. Gisteren 15 km gefietst.

Iwan

Vandaag ben ik weer naar de sportschool geweest.
Fietsen - 15 min + 2 min cooling down
Krachttraining Buikspieren 20 kilo - 3 sets van 20
Hardlopen - 15 min + 2 min cooling down
Krachttraining Armspieren 15 kilo - 3 sets van 20
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Gisteravond nog even geweest

- 60 minuten spinning
- krachttraining armen/benen/buik/rug
- grondoefeningen

Nu mijn arm verrekt.....denk 45 kilo lukt me wel en het lukte ook, maar
nu krijg ik mijn arm niet meer helemaal gestrekt of helemaal gebogen.  *A


Iwan

Vanavond weer aan de sportschool geweest

- Cardio: Fietsen Upright Bike - 6 minuten + 1 minuut afkoelen
- Krachttraining: Rug (Wide Grip Pulldown) - 3 sets van in totaal 60 herhalingen (1399,86 kg)
- Cardio: Lopen/Rennen (Treadmill) - 15 minuten afwisselende snelheden
- Cardio: Fietsen Upright Bike - 10 minuten + 2 minuten afkoelen
- Krachttraining: Borst (Chest Press) - 3 sets van in totaal 55 herhalingen (824,92 kg)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

45 min fietsen
50 squats x 3
Planking 1 minuut
Buikspieroefeningen 50 stuks x 6
Oefeningen op bal
Stretchen

Iwan

Vanavond weer aan de sportschool geweest:

- Cardio: Lopen/Rennen (Treadmill)  - 15 minuten + 2 minuut afkoelen
- Krachttraining: Ab Crunch - 3 sets van in totaal 60 herhalingen (2,199.78 kg)
- Cardio: Fietsen (Upright Bike) - 16 minuten afwisselende snelheden + 2 minuten afkoelen
- Krachttraining: Borst (Chest Press) - 2 sets van in totaal 35 herhalingen (674,93 kg)
- Krachttraining: Benen (Leg Press) - 3 sets van in totaal 60 herhalingen (1.799,82)
- Cardio: Lopen/Rennen (Treadmill) - 12 minuten + 2 minuten afkoelen
- Krachttraining: Armen (Wide Grip Pulldown) - 3 sets van in totaal 60 herhalingen (1.699,83)

De 3de set Chest Press is niet opgeslagen  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Gisteren weer naar de sportschool geweest, maar ik werd na afloop niet lekker.... duizelig en misselijk.
Was bang dat ik flauw zou gaan vallen, dus ben even in de kleedkamer gaan liggen. Een instructeur kwam
nog een glas met suikerwater brengen omdat hij had gehoord dat er iemand niet goed geworden was.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vandaag weer naar de sportschool geweest. Ben vandaag alleen geweest. Patrick is op vakantie, Rias voelde zich niet fit en GJ had geen zin.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Iwan op 29 juni 2015, 22:55:31
Vandaag weer naar de sportschool geweest. Ben vandaag alleen geweest. Patrick is op vakantie, Rias voelde zich niet fit en GJ had geen zin.

Goed bezig geweest Iwan

Iwan

Gisteren zijn we weer naar de sportschool geweest, voelde me niet zo fit dus ik heb weinig gedaan.
Hadden een afspraak met wegingen en metingen, mijn vetpercentage was toegenomen net als mijn vochtbelans.

Gisteren maar 2 oefeningen gedaan:

- Cardio: Fietsen (Upright Bike) - 15 minuten afwisselende snelheden + 2 minuten afkoelen
- Krachttraining: Armen (Wide Grip Pulldown) - 3 sets van in totaal 60 herhalingen (2400)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

momenteel bezig met continue training, zeer effectief heb ik al gemerkt. 5 oefeningen die je 1 set doet en dan de volgende en zo doorgaan
vervolgens als je de 5 oefeningen gehad hebt weer met de eerste beginnen. Dit doe je in een half uur zoveel mogelijk keren en dan ben je
dus helemaal kapot als je goed door knalt!

Kim

Citaat van: DonWoozy op 12 augustus 2015, 15:52:13
momenteel bezig met continue training, zeer effectief heb ik al gemerkt. 5 oefeningen die je 1 set doet en dan de volgende en zo doorgaan
vervolgens als je de 5 oefeningen gehad hebt weer met de eerste beginnen. Dit doe je in een half uur zoveel mogelijk keren en dan ben je
dus helemaal kapot als je goed door knalt!

Dit doe ik elke zondagochtend....het fijne hiervan is dat je de 3 uur daarna nog steeds aan het verbranden bent ook al doe je helemaal NIKS!  :D

Iwan

Citaat van: Kim op 12 augustus 2015, 16:58:17
Citaat van: DonWoozy op 12 augustus 2015, 15:52:13
momenteel bezig met continue training, zeer effectief heb ik al gemerkt. 5 oefeningen die je 1 set doet en dan de volgende en zo doorgaan
vervolgens als je de 5 oefeningen gehad hebt weer met de eerste beginnen. Dit doe je in een half uur zoveel mogelijk keren en dan ben je
dus helemaal kapot als je goed door knalt!

Dit doe ik elke zondagochtend....het fijne hiervan is dat je de 3 uur daarna nog steeds aan het verbranden bent ook al doe je helemaal NIKS!  :D
Klinkt interessant, is daar een app ofzo voor? De begeleider gisteren op de sportschool zei dat mijn vetpercentage de laatste tijd alleen maar toeneemt,
misschien helpt het als ik zoiets erbij doe....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Kun je zelf thuis doen hoor? Ik doe het zelf in het gymzaaltje bij mijn sportschool in circuitvorm.

Oefeningen van 1 minuut
- squats
- planking
- kettlebell
- buikspieroefeningen
- touwtje springen
- met touwen meppen
- zitten tegen muur

en dan herhalen totdat je een half uur verder bent!  :P

DonWoozy

Citaat van: Iwan op 12 augustus 2015, 17:05:29
Citaat van: Kim op 12 augustus 2015, 16:58:17
Citaat van: DonWoozy op 12 augustus 2015, 15:52:13
momenteel bezig met continue training, zeer effectief heb ik al gemerkt. 5 oefeningen die je 1 set doet en dan de volgende en zo doorgaan
vervolgens als je de 5 oefeningen gehad hebt weer met de eerste beginnen. Dit doe je in een half uur zoveel mogelijk keren en dan ben je
dus helemaal kapot als je goed door knalt!

Dit doe ik elke zondagochtend....het fijne hiervan is dat je de 3 uur daarna nog steeds aan het verbranden bent ook al doe je helemaal NIKS!  :D
Klinkt interessant, is daar een app ofzo voor? De begeleider gisteren op de sportschool zei dat mijn vetpercentage de laatste tijd alleen maar toeneemt,
misschien helpt het als ik zoiets erbij doe....

Ik heb even de moeite gedaan om het volledige 8 weken durende schema in een ZIP te proppen en te uploaden bij onze vrienden van Dropbox.
Hieronder de link

https://www.dropbox.com/s/sk20aubicwafxbf/BasicFit%20Zomer%20training.zip?dl=0

Iwan



Citaat van: DonWoozy op 13 augustus 2015, 15:54:28
Citaat van: Iwan op 12 augustus 2015, 17:05:29
Citaat van: Kim op 12 augustus 2015, 16:58:17
Citaat van: DonWoozy op 12 augustus 2015, 15:52:13
momenteel bezig met continue training, zeer effectief heb ik al gemerkt. 5 oefeningen die je 1 set doet en dan de volgende en zo doorgaan
vervolgens als je de 5 oefeningen gehad hebt weer met de eerste beginnen. Dit doe je in een half uur zoveel mogelijk keren en dan ben je
dus helemaal kapot als je goed door knalt!

Dit doe ik elke zondagochtend....het fijne hiervan is dat je de 3 uur daarna nog steeds aan het verbranden bent ook al doe je helemaal NIKS!  :D
Klinkt interessant, is daar een app ofzo voor? De begeleider gisteren op de sportschool zei dat mijn vetpercentage de laatste tijd alleen maar toeneemt,
misschien helpt het als ik zoiets erbij doe....

Ik heb even de moeite gedaan om het volledige 8 weken durende schema in een ZIP te proppen en te uploaden bij onze vrienden van Dropbox.
Hieronder de link

https://www.dropbox.com/s/sk20aubicwafxbf/BasicFit%20Zomer%20training.zip?dl=0

Thanks!!!  (heb alleen geen dropbox-account, dropbox is evil!)
Misschien leuk om het uit te werken, misschien kan het dan een forumwijde oefening zijn, dat alle forumleden die oefeningen doen.
Leuk dan ook als Kim er wat foto's bijzet waarop ze de oefeningen voor doet *ziet Kim voor zich in allerlei houdingen en posities*  :pds:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

Hahaha, maar als je het aanmeld scherm weg klikt kun je het als het goed is gewoon downloaden!

Iwan



Citaat van: DonWoozy op 13 augustus 2015, 17:33:35
Hahaha, maar als je het aanmeld scherm weg klikt kun je het als het goed is gewoon downloaden!
Klopt idd, maar ik heb wel zo'n hekel aan dropbox en OneDrive enzo.....
Mijn foto's en bestanden upload ik wel naar mijn eigen NAS als ik extern toegang moet hebben tot mijn bestanden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk