Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Van dag tot dag

Gestart door mary-kate, 10 februari 2007, 14:48:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

mary-kate

vandaag weer gevist maar niks gevangen.Vanmorgen kwam ik bij Piet en Berry zei al: ik heb slecht nieuws Jan gaat niet mee. ik zeg oh maakt niet uit.Ik had al bijna niet anders verwacht die zegt altijd alles op het laatste moment af.Leuk is anders.Iedereen was wel pissig wand het is de zoveelste keer al en meestal met zo'n rot smoesjes.Dus zijn we vandaag met z'n 4en gegaan.De rest blijft daar tot morgen vroeg maar ik ben om 18.00 naar huis gegaan wand ik heb nog een afspraak staan zometeen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gister bij de Libelle zomerweek was het gezellig.We vertrokken hier om 9.10 en om 11.30 kwamen we daar aan + de file van een half uur.We gingen eerst een rondje maken en het 1e tentje wat we tegen kwamen gingen we wat eten.Een broodje tonijn aardbeien gebakje en een blikje 7up.Nou dat smaakte wel.Er was keuze genoeg en alles was vers.Nadat we het op hadden liepen we verder.Ik had een paar blitse sokken gekocht pasta + saus en dan kreeg je een tas bij.Alles wat we kochten was €2,- Ik zeg tegen m'n nicht het word de 2 euro dag ja zegt ze lijkt er wel op.Later nog een koeltas met een fles limo erin gekocht en een lekkere vruchten ijs.Onderweg nog een snoepje geproeft en koekjes en van alles eigenlijk.Om 15.00 waren we het moe en hadden het ook in 1x alles gezien.We dachten het duurd nog wel even maar dat viel tegen dus zijn we even aan het strand gaan zitten.En hoe meer je gaat zitten hoe moeier je word pfffffff.Om 16.00 gingen we nog wat drinken en toen liepen we terug naar de bus.Bij de uitgang werden er tasjes uitgedeelt maar alleen voor mensen met een bonnetje.Wij hadden geen bonnetje gekregen in de bus dus we kregen geen tasje iedereen kwaad omdat ze niks kregen.Het ging niet om dat tasje maar om het princiepe wand sommige kregen wel een tasje zonder een bonnetje.Er zijn er wle die een klacht gaan in dienen.Om 18.00 reden we weer naar huis en om 20.15 kwamen we weer thuis aan en m'n nicht en ik nog effe naar de frietkraam en toen zijn we naar huis gegaan.Ik was blij toen ik thuis was wand het was super vermoeiend dat geslenter.Maar een leuke dag gehad.Volgend jaar weer.Ik vond dit veel leuker en gezelliger (op dat insident met het tasje na) dan de huishoudbeurs
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Nevyn

Heb je de Kwantum stand ook gezien, Mary-Kate?
Op het werk zeggen ze dat het nogal spectaculair moet zijn, maar volgens mij overdrijven ze :P

mary-kate

Citaat van: Dee-E op 15 mei 2009, 13:46:17
Heb je de Kwantum stand ook gezien, Mary-Kate?
Op het werk zeggen ze dat het nogal spectaculair moet zijn, maar volgens mij overdrijven ze :P

Ja ik heb de Kwantum stand ook zien staan maar vond er niks spectaculairs aan of het moet al geweest zijn maar ik heb niks speciaals gezien
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmiddag bij Hilde op bezoek geweest.Ze is een collega van het werk en is vorige week aan de spataderen geopereerd.Het ging alweer best goed al moet ze het natuurlijk rustig aan doen.

Ook heb ik inmiddels een hyves site aan Wendy overgedragen.Er gebeurde niks meer erop en veel tijd heb ik er ook niet meer voor nu mag zij het doen.Een frisse wind erdoor scheeld misschien.Ik heb nog 1 hyves site waar niks op gebeurd en nog 1 verhalen site en 1 foto site en dat vind ik genoeg.Daar heb ik mijn handen vol aan en hier posten wat ik ook leuk vind en dat is genoeg.Ik doe het met plezier en dan geeft het ook niks.Ik deed die andere niet meer met plezier wand 1 persoon uit de groep doet zo moeilijk om niks ik heb er genoeg van.Helaas moet ik er eind mei 3 dagen mee door brengen samen met de rest van de groep die er ook de balen van hebben gekregen.Aan het einde van het jaar evalueer ik voor mezelf of ik er nog wel mee door ga wand ik heb voor een jaar de contributie betaald.En als ik na eind mei geen zin heb om mee te gaan vissen  zeg ik gewoon dat ik niet kan,klaar.Wand ik doe niks meer tegen mijn zin in die tijd is voorbij.
Nu heb ik weer een rustig gevoel in mijn lijf nu ik de site heb over gedragen,weer een zorg minder.Ik ga de goede kant op  :D

Ik zag dat Herjoajax ook een eigen colm wil.Leuk dat er meer mensen dat willen.  Het is ook erg leuk om te doen vind ik
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag de hyves site aan Wendy overgedragen en zij heeft er een fikse verandering in gebracht.Er is niet veel meer van mijn creatie over.Ik voel het wel een beetje als een misbruik van ''ik kan het beter''. Ze heeft er haar foto op gezet.Moet ze zelf weten maar het is een algemene site niet een site dat over haar gaat  :-\
Nou ja ik heb het toch al met hun gehad.Jan die vaag doet.Hun die te officieel doen.Ik heb steeds minder zin in de wedstrijd eind mei  :'( en kan het niet meer afzeggen omdat ik al betaald heb.Ik kan hooguit zeggen dat ik ziek ben.Ik heb me er zoveel goed van voorgesteld het liep zo lekker in het begin. :-\ :'(
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag lekker vrij,eindelijk ik was er wel aan toe.Op het werk loopt het met 1 persoon niet lekker en dat vreet zoveel energie.Sommige collaga's proberen me wel op te beuren maar dat lukt niet zo erg goed deze keer  wand er word je het bloed onder je nagels vandaag gehaald en niemand die haar durft aan te spreken wand dan krijg je de volle laag niet normaal meer.En hoe ze je aan kijkt,als blikken konden doden was je er geweest,pfff. Nu lekker een dagje thuis (Hemelvaartsdag) Ik heb de douche al gedaan en de keuken voor de helft en dan is het nog maar 9 uur  ;D
Ja ik kan niet uitslapen.Nu even computeren en straks een partij gaan lezen.Ik zou vandaag gaan bbqen  maar het kijkt niet of het droog blijft dus dat is nog even afwachten wat ik zla gaan doen.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Hoewel het nu nog maar 9.25 uur is heb ik er al een wandeling van een uur opzitten.Ik liep eerst langs mijn oude lagere school.Er staat nog steeds een beeld van een beer waar je op kan klimmen.Vroeger stond hij op het terrein van de kleuterschool waar ik op zat en nu staat hij net buiten de poorten van de lagere school.Ik zag het laatst en ik dacht die wil ik op de foto voor hij straks een keer weg is.Hoewel hij er al zeker 34 jaar staat ziet hij er nog goed uit.Dus besloot ik vanmorgen erheen te lopen en op de foto vast te leggen,straks krijg ik er spijt van als die in een keer weg zou zijn.Wel leuk hoor om te bedenken dat ik er vroeger met moeite op kon komen en nu komt hij nog niet eens tot mijn heupen.Daarna nog een foto van de boom gemaakt die er ook al heel lang staat.Die goede oude tijd.De lagere school is helemaal verbouwd dat vind ik wel jammer en de kleuterschool (die apart staat) zit nu ook iets anders in.Daarna ben ik met een flinke omweg weer naar huis gelopen en was met precies een uur weer thuis.Het ligt in de planning om vandaag nog flink wat te gaan lezen in een boek dat ik te leen heb gekregen en verder heb ik zin om te gaan bbqen.Ook super lekker.Het is nu al best warm dus de parasol gaat straks op.Net nog mijn andere website bijgewerkt en zometeen lekker buiten zitten en van het mooie weer genieten  :D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag een dagje meegelopen met de voedselbank .Om 7.45 moest ik bij de kerk zijn in.Ik was optijd daar en moest nog even wachten.Gauw genoeg erna kwam er een auto aan rijden en de man stapte uit vroeg of ik van degene was die een dagje zou meelopen.Ik zeg: ja.Hij zegt stap maar in dan gaan we de bus halen.Na elkaar te hebben voorgesteld stapte ik in en we reden weg.Nadat we de bus hadden gehaald reed ik terug in de auto naar de kerk en Jan reed in de bus.We gingen wat bakken ophalen en toen naar de supermarkt.Daar kregen we veel broden.Toen door naar het volgende dorp ook daar kregen we broden.Daarna weer terug naar de kerk wat al opslag diende voor de opgehaalde spullen.Vandaaruit naar de Plusmarkt en boer Claessens.Bij beide kregen we veel groente en fruit.En we brachten weer alles weg en laden weer uit.Na een kopje koffie reden we naar de Coop en V.Gassel.En toen door naar een andere bakker .Bij de bakker kregen we ook weer veel brood.Logisch haha.Vandaaruit weer terug naar de opslag en weer uitladen.En toen weer opweg naar de volgende supermarkt.Eerst bij een vrouwtje een pakket afleveren en vandaaruit naar de Plus markt.Na lang wachten kwam er eindelijk iemand en we kregen een flinke kar groente en fruit,vlees,aardappelen,ijs mee.Wij inladen en toen stond er een nog grotere kar klaar.Dus dat was wel erg goed dat we zoveel kregen.En toen weer op weg naar een andere voedselbank.Ook daar kregen we veel groente en fruit en met een volle wagen weer terug naar .Qua tijd zaten we erg goed zelfs nog sneller.Opzich zit er geen tijdsschema aan maar ja de bus moet tussen 13.00 en 13.30 terug zijn en je wilt toch zoveel mogelijk meenemen.Eenmaal terug nog een frietje en een kroketje gekregen en toen door naar de volgende.Daar kregen we nog 100 zakken chips en snijvlees en toen waren we klaar.Bij de opslag waren anderen alles aan het uitsorteren en de kratten klaar aan het maken en alles aan het verdelen.Na ong. 6 uurtjes rijden hadden we rond de 150 km gereden.Het was 14.00 toen we klaar waren en ik k on naar huis als ik wou maar ik mocht ook mee kijken met de uitgifte en dat deed ik.Pierre vond dat niet goed en ik mocht niet fotograferen.Ja dat snapte ik ook nog wel maar Jan zei dat ik wel mocht kijken en dat ik heus niet zou fotograferen.Later werd Jan erweer over aan gesproken.Ik denk doe niet zo dom ik weet heus wel met de privecy van die mensen om  te gaan hoor.Er komen voornl. buitenlanders,drank en drugs verslaafde.De voedselbank is ook ter aanvulling en niet om de hele week mee rond te komen.De mensen krijgen 1 brood per persoon per week en groente en fruit.En verder net wat ze binnen krijgen van de supermarkten.Krijgen ze veel kunnen ze veel verdelen en anders niet.We kregen vandaag groente,fruit,aardappelen,friet,koek,chips,ijs,pate,pizza,frikandellen.Echt heel veel.Ik heb een leuke en leerzame dag gehad en veel gezien.Nu zag je ook eens de andere kant van de winkel,het magazijn enzo.Sommige mensen die daar werken keken soms erg argwanend van wie is dat? Maar niemand vroeg het.Pas nadat ze Jan zagen keken ze anders van het is oke.Het is er overal wel erg makkelijk binnen te komen.Maar het was een leuke dag en zware dag.Voor mij is het maar 1 malig maar die mensen doen het iedere dag.Het is niks om dat altijd te doen.het voeld net of je aan het bedelen bent ook al is het niet zo maar zo voelt het wel

Vandaag lekker vrij.Zometeen alles klaar maken en dan vanmiddag naar de visvijver we hebben een wedstrijd dit weekeind tot zondag.Ik hoop dat ik wat win  ;D en anders henb ik pech gehad
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Ne weer een rot week te hebben gehad is het nu eindelijk weer weekeind.Gister wel met m'n leiding gevende erover gehad maar ik ben er niks mee op geschoten :'(
het s zo frustrerend. :-\

Vanavond naar de wok.Het is voor mijn verjaardag i.p.v. een kado. En nee ik ben nog niet jarig pas over 2 maanden  Ã,«Ã,¿Ã,»
M'n moeder vond dat we het nu m aar moesten doen van in Juli (ja je leest het goed) hebben ze 2 verjaardagen en in Augustus ook een paar en dan hebben ze geen tijd om te gaan uit eten.Pfff ik heb zo geen zin he.Er is de laatste tijd al zoveel stress dat ik heb maa rgehad kan hebben.Ik heb niet voor niks hartkloppingen en hoge bloeddruk de laatste tijd alleen daardoor.En dan komt het gezeik op het werk er nog bij en dan flip je ene keer door.Ik merk dat het er bijna aan zit te komen.Ik probeer het nog te vermijden maar ja hoelang hou je dat vol



Ik ben ook weer eens flink aan het opruimen geslagen in de zin van alles weg waar ik geen zin  meer in heb.Vorige week kreeg ik een brief van een penvriend dat die wou minderen met schrijven in het algemeen wand het vrat toch veel tijd en energie.Ik denk je neemt zelf steeds meer mensen aan om mee te schrijven.Ik voelde me er niet goed bij.Het was niet direct tegen mij bedoelt maar zo voelde het wel maar ik had er meteen genoeg van.Ik heb maar een paar penvrienden maar ik neem er geen nieuwe meer bij.Als alles stopt vind ik het goed zo bespaar je meer tijd en postzegels en heb je meer tijd over voor andere dingen.Niet dat het zoveel tijd in beslag neemt maar toch het scheeld. 1 penner weet ik helemaal niet meer wat ik moet schrijven die valt in herhaling wat ik heb geschreven.Ja zo krijg ik mijn blad ook vol.Dan doe ik dat ook maar op een gegeven moment wand ik ga geen nieuwtjes vertellen terwijl die persoon niks meer over zichzelf schrijft en ik iedere keer mijn verhaal in zijn brief terug lees.Ook heb ik Plan opgezegt als deze is afgelopen dan neem ik geen nieuw Plan kindje meer.Is toch ieder jaar een smak geld.Wel heel leuk om te doen maar ja nu kom ik een keer aan de beurt het is allemaal al duur genoeg.Enzo ''ruim'' ik een beetje op.Nu ga ik me richten op djembe les en het vissen en dat is ook al duur genoeg en niet te veel mensen om me heen.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Zouden we vandaag naar Madurodam gaan gaat het niet door vanwege de regen  :-\
Komt Emine bij mij met de kleine en zegt ze dan blijven we een paar uurtjes. Om 8.45 was ze er en om 10 uur vertrok ze weer wand de kleine wou slapen.Hij is nu 11 maanden. Daar hebben we dan de  hele dag vrij voor genomen.Dus om 10 uur had ik een gevoel van ,ja hier zit ik dan wat doe ik met de rest van de dag  :-\
Ik ga zo even naar het centrum of kijk wat tv wand verder heb ik nu ook nergens geen zin in.Ik had me er zo op verheugd en nu zit ik met lege handen.Och ja weet ik dat ook weer voor de volgende keer.Wel jammer
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vrijdag personeelsfeestje gehad in de dierentuin Beekse Bergen.Het was erg leuk.We moesten in het dierenpark opdrachten doen en foto's maken met een polariod camera.Kei gaaf.Onderweg nog een flesje fris gehad en een ijsje.We hadden super goed weer en dat was een voordeel.Nadat we allemaal klaar waren gingen we met de safaribus naar een restaurant en daar kregen we bbq,salade,frietjes en koude schotel.De frietjes,mayo en koude schotel was het lekkerste.Ondertussen werd de prijs uitreiking gedaan en we waren 3e geworden van de 8 teams,niet slecht al zeg ik het zelf.Ik was blij dat ik niet bij Emine in de groep zat wand ik word zo moe van dat kind en nu heb ik een geweldige dag gehad.Het park is ook zeker de moeite waard om zo een keer heen te gaan wat ik ook zeker zal gaan doen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Nevyn

Safaripark Beekse Bergen is leuker dan het Speelparadijs. Bij de tweede ben je zo uitgekeken.

Ik kom er elk jaar met de groep van Kindervakantiewerk en dan zitten we na de lunch al in het safaripark. En daar willen ze dan niet meer weg, terwijl ze blij zijn dat we het speelparadijs verlaten hebben.

mary-kate

Citaat van: Dee-E op 14 juni 2009, 12:51:08
Safaripark Beekse Bergen is leuker dan het Speelparadijs. Bij de tweede ben je zo uitgekeken.

Ik kom er elk jaar met de groep van Kindervakantiewerk en dan zitten we na de lunch al in het safaripark. En daar willen ze dan niet meer weg, terwijl ze blij zijn dat we het speelparadijs verlaten hebben.

sow,Je zou toch denken dat de speelparadijs wel in trek is maar blijkbaar niet.Wij zijn niet in het speelparadijs geweest dus ik weet niet hoe het eruit ziet maar bij de dieren was het erg leuk ,blijkbaar ook voor de kinderen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gelukkig weer een week om.Al ging het best snel vond ik.Op het werk ook nog steeds hetzelfde  :-\
Donderdag word de dakraam van de auto gemaakt,eindelijk wand als het geregent had werd ik zeike nat  :'( echt niet leuk meer

Gisteren met m'n nicht wat gaan drinken en weer wat bijgekletst

Morgen nog poetsen,boodschappen pfff heb echt geen zin in  :(
Maar ja moet ook gebeuren
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate


Ik heb besloten om met Plan Nederland ( voorheen foster parents plan) te stoppen maar heb aan gegeven dit kind tot het einde te blijven steunen.Dat is nog tot eind volgend jaar.Nu kreeg ik zaterdag een brief dat het per 31 juli stopt.Nou ja zeg eerst vinden ze het goed dat ik tot het einde doorga tot het plan kind word uitgeschreven en nu word in 1x alles gestopt.Ik heb wel zitten denken om te bellen maar aan de andere kant is het wel goed zo.Ik heb nooit problemen of wat dan ook gehad met plan maar dit vind ik niet zo leuk.Ik leg me er bij neer maar had wel iets anders bij voorgesteld.Ik denk er ook over om hem nog een brief te schrijven maar geen idee of het nog wel aankomt.
Wat kunnen sommige dingen toch raar lopen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Citaat van: mary-kate op 27 juli 2009, 19:01:50

Ik heb besloten om met Plan Nederland ( voorheen foster parents plan) te stoppen maar heb aan gegeven dit kind tot het einde te blijven steunen.Dat is nog tot eind volgend jaar.Nu kreeg ik zaterdag een brief dat het per 31 juli stopt.Nou ja zeg eerst vinden ze het goed dat ik tot het einde doorga tot het plan kind word uitgeschreven en nu word in 1x alles gestopt.Ik heb wel zitten denken om te bellen maar aan de andere kant is het wel goed zo.Ik heb nooit problemen of wat dan ook gehad met plan maar dit vind ik niet zo leuk.Ik leg me er bij neer maar had wel iets anders bij voorgesteld.Ik denk er ook over om hem nog een brief te schrijven maar geen idee of het nog wel aankomt.
Wat kunnen sommige dingen toch raar lopen
Ik vindt het een vreemde gang van zaken dat ze nu alles stop zetten terwijl jij hebt aangegeven dat je nog tot eind volgend jaar met dit kind wilt doorgaan. Wij 'hadden' vroeger ook een Foster Parents kindje, die hebben we jaren gesteund, maar toen ging hij verhuizen en kregen we zomaar een brief dat we een ander kind steunden, mijn ouders hebben het toen ook stop gezet omdat ze boos waren dat er niet eerst met ze was overlegt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op 27 juli 2009, 20:06:52
Citaat van: mary-kate op 27 juli 2009, 19:01:50

Ik heb besloten om met Plan Nederland ( voorheen foster parents plan) te stoppen maar heb aan gegeven dit kind tot het einde te blijven steunen.Dat is nog tot eind volgend jaar.Nu kreeg ik zaterdag een brief dat het per 31 juli stopt.Nou ja zeg eerst vinden ze het goed dat ik tot het einde doorga tot het plan kind word uitgeschreven en nu word in 1x alles gestopt.Ik heb wel zitten denken om te bellen maar aan de andere kant is het wel goed zo.Ik heb nooit problemen of wat dan ook gehad met plan maar dit vind ik niet zo leuk.Ik leg me er bij neer maar had wel iets anders bij voorgesteld.Ik denk er ook over om hem nog een brief te schrijven maar geen idee of het nog wel aankomt.
Wat kunnen sommige dingen toch raar lopen
Ik vindt het een vreemde gang van zaken dat ze nu alles stop zetten terwijl jij hebt aangegeven dat je nog tot eind volgend jaar met dit kind wilt doorgaan. Wij 'hadden' vroeger ook een Foster Parents kindje, die hebben we jaren gesteund, maar toen ging hij verhuizen en kregen we zomaar een brief dat we een ander kind steunden, mijn ouders hebben het toen ook stop gezet omdat ze boos waren dat er niet eerst met ze was overlegt.

Ja ik heb er nog nooit problemen mee gehad en vorige week vonden ze het nog goed dat ik dit afmaakte.Dat doen ze vaker ja in 1x een ander kind geven als de ene is verhuisd of uitgeschreven zonder overleg.Dat is minder rompslomp zeggen ze  :-\ enzo kan je in 1x gewoon doorgaan met een ander kind,alsof het lopende band werk is. ???
Een kennis van me heeft het ook opgezegt hij kreeg allemaal opdringerige brieven / telefoontjes of hun geen 2e kindje wilde en reclame folders.Nou ik heb daar nooit geen last van gehad.Wel vreemd allemaal hoor.Ik laat het ook hierbij ik ga er niet meer over bellen ofzo
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Ik heb pas volgende maand vakantie pfff dat duurt nog even  :'(  Nu is iedereen al weg maar ja ik heb nog iets om naar uit te kijken  Ãâ€"app
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Bijna VAKANTIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE  Ãâ€"app  eindelijk
en dan de woonkamer opknappen  :-\ pff word er al moe van als ik eraan denk  Ãâ€"hi  hihihihi  Nee het zal vast wel lukken.Deze week de kleinere spullen al naar boven sjouwen en volgende week maandag de 21e beginnen met texen en verven van de muren en plafond en daarna laminaat erin mikken .Het ergste is nog dat ik nog moet gaan kijken welke vloer ik wil   :-\   Ã,«Ã,¿Ã,». Ik hoop binnen 2 weken klaar te zijn dan heb ik nog iets aan mijn 3e week vakantie  :zon:
Life can be so beautyfull
so follow your heart